30 października 2013

Spotkanie blogerek/vlogerek we Wrocławiu 30.11. - LISTA UCZESTNICZEK


Cześć! Przychodzimy z dobrą nowiną - udało się nam wybrać 18 uczestniczek (no i oczywiście my do tego ;)) organizowanego przez nas zlotu. Niestety nie mamy miejsca dla wszystkich, czego naprawdę żałujemy (wybór był trudny) i szkoda nam, że nie możemy się spotkać wszystkie razem.

Ale przejdźmy do weselszej części, czyli listy tych, z którymi spotkamy się już za miesiąc:


W najbliższym czasie wyślemy do Was maile ze wszystkimi potrzebnymi informacjami i numerem konta do wpłaty - sprawdźcie swoje skrzynki dziś wieczorem ;) Tymczasem miłego wieczoru - trzymacie się! :*

17 komentarzy:

Unknown pisze...

Nie pisałam o prośbę uczestnictwa, ponieważ prowadzę bloga krótko i jak na razie jest ubogi, jednak mam nadzieję, że z czasem to się zmieni i będę mogła się ubiegać o jedno z miejsc. Życzę miłego spotkania i czekam na fotorelację:)

Unknown pisze...

Mnie to zawsze coś ominie :P Nie zauważyłam, że będzie spotkanie, a tak chciałabym się z Wami spotkać :)

Ola pisze...

Super, że się udało! Do zobaczenia za miesiąc :D

Unknown pisze...

Ale ekstra! Do zobaczenia po raz kolejny nie długo :*

Monika / Triki Moniki pisze...

Życzę Wam udanego spotkania! ;)

Blonde~bangs pisze...

Gratulacje dziewczyny :).

Zakochana w kolorkach pisze...

Bawcie się dobrze!

aGwer pisze...

Zazdroooooooooooooooszczę :(

Patrycja pisze...

to do zobaczyska gurls;*

tonia pisze...

Ale fajne dziewczyny będą - szkoda ze mnie tak nie bedzie ;(

Unknown pisze...

ale się macie fajnie ! ;-)

karminowe.usta pisze...

Szykuje się dobra zabawa:) Cieszę się, że będę mogła spędzić sobotę w tak zacnym gronie:)

believe-u-can.blogspot.com pisze...

Już nie mogę się doczekać! :)))

Katsuumi pisze...

Życzę Wam dobrej zabawy, mam nadzieję, że będziecie miały miliony tematów do rozmowy! Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

Goodtotry.Nat pisze...

Bawcie się dobrze!
Tym razem nie udało mi się załapać;(

Madame Peacock pisze...

Jeee, moje pierwsze spotkanie <3

Unknown pisze...

Dobrej zabawy, dziewczyny! :)

kodeks-kosmetyczny.blogspot.com