19 września 2012

Paese: błyszczyk do ust Color Mio, nr 502



Chciałabym Wam zrecenzować błyszczyk marki Paese, który dostałam w paczce Kosmetyki za darmo (za 22zł ;)). Trafił mi się nr 502 - taki jakby brzoskwiniowy nude. Normalnie za 6,5ml produktu płacimy ok. 10zł. Błyszczyk przepysznie pachnie karmelem (albo wanilią, nie wiem sama...), co uprzyjemnia użytkowanie.

Opakowanie jest zaopatrzone w zwyczajną pacynkę, która, niestety, nabiera za mało kosmetyku i musimy kilka razy zanurzać ją w błyszczyku, by ilość była zadowalająca. Formuła jest dość gęsta i klejąca, ale za to błyszczyk utrzymuje się długo na ustach (ok. 2h to dla mnie długo, ale możliwe, że stać go na jeszcze więcej). Efekt na ustach bardzo mi się podoba - nie daje kryjącego koloru, tylko delikatną brzoskwiniową poświatę. Bardzo ładnie się błyszczy i powiększa optycznie wargi. Delikatnie czuć jego obecność.

Należy uważać na wzornik Paese, bo według niego jest to kolor jasnoróżowy!

25 komentarzy:

  1. Ale ładny mleczny kolor! Ja dalej myślę nad tą paczką, bo cena wciąż niska, jednak boję się, że trafi do mnie pękacz czy inny syf :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor - lubię takie odcienie błyszczyków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor! Daje bardzo fajny efekt, no i trwałość też całkiem przyjemna :)Lubię ładnie pachnące błyszczyki, jakoś częściej po nie sięgam :)

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor. Ja nie skusiłam się na paczkę od Paese. Pomimo tego, że teraz za 29 zł ( chyba jednak sporo) otrzymuję kilka kosmetyków, to wolę nie ryzykować. Firma PAESE jest dla mnie średnia i cienie mają nie za bardzo trwałe.
    Może kiedyś się skuszę :)

    Ale Twój błyszczyk jest bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  5. taki naturalny :D jednak w błyszczykach wszystko sie klei :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mój pachnie budyniem :) Też go bardzo polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wygląda na ustach, bardzo delikatnie, na codzień w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie i delikatnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny, naturalny. chociaż ja za błyszczykami nie przepadam więc to produkt nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. super, naturalny :) ja bym się rzuciła na 506 :D

    OdpowiedzUsuń
  11. dzienniaczek, naturalny, delikatny. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny kolorek..powiększa twoje usta...no cukierkowo

    OdpowiedzUsuń
  13. nie przepadam za błyszczykami ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny kolor, chętnie bym przygarnęła, mimo że nie przepadam za błyszczykami, bo na ustach prezentuje się rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie prezentują się ustka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. chociaż nie przepadam za błyszczykami, to muszę przyznać, że ten wygląda ślicznie na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Bardzo cieszę się, że weszłaś/wszedłeś na mojego bloga. Z każdego sensownego komentarza bardzo się cieszę, więc jeśli zostawiasz coś po sobie to jest mi bardzo miło. Jeśli posiadasz bloga, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że go odszukam i skomentuję ;)

Spam kasuję i na niego nie odpowiadam, więc jeśli chcesz zostawić tylko adres swojego bloga, to nie licz, że na niego wejdę ;)