4 sierpnia 2012

Golden Rose: Paris, Magic Color nr 335


Ten lakier kupiłam dość dawno temu, ale postanowiłam go wypróbować dopiero teraz. To Golden Rose nr 335, z serii Paris, Magic Color. Podobno jest to odpowiednik lakieru Chanel - 531 Peridot. Po wpisie Pauliny postanowiłam sprawić sobie właśnie tę tańszą wersję.Kolor jest ciekawy i zależy od kąta patrzenia/padania światła - raz jest bardziej złoty, raz bardziej oliwkowy. Lekko widać pociągnięcia pędzla, ale to normalne przy takim wykończeniu i odcieniu. Niemniej jednak, podoba mi się. Kupiłam go w sklepie internetowy Golden Rose, ponieważ na stoiskach (u mnie) nie ma tej serii. Zapłaciłam za niego 8,90zł. Ten kolor wpasowuje mi się w szablon bloga ;P


Post został dodany automatycznie, ponieważ jestem na wyjeździe.

37 komentarzy:

One_LoVe pisze...

faktycznie wpasowuje się w szablon bloga. :) ja takiego koloru na pazurkach nie lubię i nie noszę. :P

Madzia pisze...

ale ślicznie wygląda :)

Oliwia pisze...

Miałam podobny z Douglasa ale na moich paznokciach nie wyglądał tak ładnie :(

Kejt pisze...

nawet mi się podoba ;)

JuicyBeauty pisze...

Nie lubie tego typu koloru, ale wyglada całkiem fajnie :)

Berni pisze...

Bardzo ładny :)

Unknown pisze...

rzeczywiście do szablonu pasuje Ci idealnie XD

anitk4 pisze...

catrice też ma taki lakier :)

Paullla pisze...

Nie mój kolor, ale muszę powiedzieć że prezentuje się całkiem fajnie :)

n-i-e-z-n-a-j-o-m-a pisze...

Świetny kolorek, ogólnie cała seria tych lakierów jest genialna, chociaż w moim przypadku lakiery te powodują rozdwajanie się paznokci, mimo to nie rezygnuje z tych lakierów, bo jest wiele ciekawych kolorów :)

exality pisze...

ślicznie wygląda,ale ja za abrdzo nie lubię takich błyszczących lakierów :)

Lady Chwila pisze...

Piękny!;-)

Kasia Gie pisze...

fajny kolorek, w moim stylu ;)

Katsuumi pisze...

Śliczne złoto! ;) podoba mi sie. Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)

asia-k pisze...

Piekny kolorek :-) kojarzy mi się z sylwestrem :D

Yasminella pisze...

piękny

JAGOOPEPPERMINT.PL pisze...

Rzeczywiście idealnie pasuje do szablonu :D odcień śliczny :)

layla pisze...

Piękny kolor :)

Blisko Lasu pisze...

To ten co podobny kupiłam w Sephorze :) Śliczny jest :) Przez Ciebie na niego tak chorowałam ;D

Jessika Chińcza pisze...

Całkiem ok kolorek ; >

Natallie pisze...

Fajny kolor, jednak nie czuję się zbyt dobrze w takich pstrokatych kolorach. :)

Wera pisze...

fajnie wyszedł

Unknown pisze...

rzeczywiście wtopił się w kolorystykę bloga,śliczny kolorek:)

lejdish pisze...

Zdaje się być idealnym kolorem na wszystkie pory roku. :)

Marta femininedreams pisze...

Podoba mi się to złotko na paznokciach ;)))))

Patrycja pisze...

Jest śliczny, swego czasy na niego chorowałam ale już mi przeszło i chyba znowu zachoruję :)

GalaxyMagic pisze...

piękne złoto :D

Karolina pisze...

Zakochałam się :)

Anonimowy pisze...

Ładny,na jesień w sam raz:)

JAGOOPEPPERMINT.PL pisze...

P.S.

Otagowałam Cię! :) ZAPRASZAM DO ZABAWY: http://jagoo-peppermint.blogspot.com/2012/08/tag-liebster-blog-award.html

sauria80world pisze...

GR ma niezłe błyskotki u siebie :)

strawberry pisze...

mi tego typu lakiery nie podchodzą

Anonimowy pisze...

Cudne paznokcie ;)
zapraszam do mnie :
http://whereverigo.blog.onet.pl/

www.luznestyle.pl pisze...

ekstra ten oliwkowy lakier ;)

Norah pisze...

piękny kolor ! już wiem co szukać jak bd odwiedzać stoisko golden rose :) bardzo ładny masz kształt paznokci ;o pozdrawiam i zapraszam do sb na nowa-graciarnia.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach i wpisuje w aktualne, jesienne trendy! Pozdrawiamy:)

Yasminella pisze...

Znacznie mniej się zmienia niż mój.