25 marca 2012

Cien med: Żel do mycia twarzy z ekstraktem z oliwek


Ostatnio wypatrzyłam w Lidlu ten oto żel do mycia twarzy. Kosztował niecałe 4zł, więc wzięłam bez wahania. Pojemność opakowania to 150ml, plastik jest bardzo miękki - wydobywanie produktu to nie problem. Jednak zamknięcie pozostawia wiele do życzenia - mimo tego że jest szczelne, to dzióbek wylotowy bardzo się brudzi i wypływa przez niego sporo żelu. 

Kosmetyk ma ładny, lekko oliwkowy zapach (miałam kiedyś balsam z tej serii i pachniał tak samo) i konsystencję typowego żelu. Pieni się przyzwoicie, myje całkiem dobrze. Z tyłu mamy napisane, by omijać okolice oczu, jednak ja tego żelu używam także do zmywania pozostałości makijażu i nie zauważyłam, żeby piekł czy robił coś niedobrego. Nie zauważyłam, by wysuszał. Ogólnie polecam wypróbować - 4zł to nie majątek, a żel jest naprawdę ok.


34 komentarze:

Anonimowy pisze...

Również go kupiłam i całkiem dobrze się spisał choć lekko wysuszał.

Unknown pisze...

będąc z w lidlu zwróciłam na niego uwagę :) jednakże moja skóra potrzebuje czegoś więcej niż tylko mycia, mam skórę trądzikową, a więc szczególna pielęgnacja wymagana..

Katsuumi pisze...

4 zł!? Kurcze, cena absolutnie zacheca!

Anonimowy pisze...

Też go oglądałam, ale od jakiegoś czasu nie używam żeli do mycia twarzy ze względu na trądzik. Miałam kiedyś balsam do ciała z firmy Cien :]

JuicyBeauty pisze...

Bardzo fajna ma konsystencje ten żel i kolor bardzo fajny :)
Ja natomiast preferuje płyny do kapieli, bo jednak wole sie wykapac niz wiać prysznic.
Pozdrawiam, Klaudia ;)

MELANIE pisze...

Jaka taniocha!:)
Już kogoś wysyłam po to;)

Zaprasza, na nowy post:*

Wera pisze...

cena niska, więc warto spróbować

Autor pisze...

wydaje sie byc bardzo fajny :) ja uwielbiam micelarny żel bebeauty z biedronki :)

Anonimowy pisze...

Wow! muszę wypróbować!

Peach pisze...

Wczoraj w Lidlu byłam i nie widziałam- dlaczego ?

A gdzie on stoi ?:)

izek pisze...

Wypróbuję :)

One_LoVe pisze...

kosmetyków z lidla jeszcze nie używałam, jedynie biedronkowe. ciekawa jestem jaki ma skład.

Anonimowy pisze...

To jest raczej wersja limitowana z tego co mi się wydaje bo już jakiś czas ich nie ma, albo to u mnie w lidlu wszystko wysprzedane :)

Agusiak747 pisze...

Szczerze, to nie mam pojęcia, ale ja go kupiłam z 2 tyg. temu ;)

Agusiak747 pisze...

hmmm... taki zwyczajny - nic fascynującego :P

Agusiak747 pisze...

też go bardzo lubię... ten jest całkiem podobny ;)

Anonimowy pisze...

Jak tylko go spotkam to wypróbuję :P

Ania. pisze...

Chyba go wypróbuję ;)

Anonimowy pisze...

Hmm,muszę wypróbować,ale Lidl daleko,a teraz mam lekkie problemy ze swobodnym poruszaniem się po mieście:)Obyście nie skusiły się tylko na dezodorant również Cień ,bo to masakra:( buuu,ale przydał się na korytarz,na którym sąsiedzi papierochy popalali,chyba ich odstraszył:)

Dreamer pisze...

4 zł? :O aż zajrzę do lidla!
obserwuję, rewanż? :>

Dreamer pisze...

jej jestem 500 obserwatorem (;

kamila1987 pisze...

Brzmi ciekawie za taką cenę, jednak nie wyobrażam sobie nie myć oczu żelem do mycia twarzy :P Dziwnie tak jakoś ;)

unappreciated pisze...

jak go zobaczyłam to pomyślałam o żelu pod prysznic ;) ja jednak lubię sprawdzone produkty :)

Paubia pisze...

Ech szkoda, że nigdzie nie mam Lidla :( Zostają mi tylko żele biedronkowe...

CaliforniaVenus pisze...

oj, a ja cały czas nie mogę się przekonać do kosmetyków z supermarketów... =) nawet ceny mnie nie mogą skusić =P świetny kolor żelu - od razu wydaje się być taki odświeżający =) pooozdrawiam! ;*

Unknown pisze...

hi beautiful! your blog is great.

i follow you since now, visit my blog and follow me too if you want.

xoxo

www.inspiredintheworld.blogspot.com

wiolka94 pisze...

Chyba muszę zajrzeć do Lidla ;d

Sandi pisze...

Za taką cenę chyba warto zaryzykować, skończę mój z la roche posay i wypróbuję ten:)

Ewelina pisze...

niestety w mojej okolicy nie ma Lidla :/ pozdrawiam

Katsuumi pisze...

Wyglada ze ma fajna konsystencje ;)

Anonimowy pisze...

chętnie wypróbuję!:)

Unknown pisze...

oo bardzo fajna recenzja:) z chęcią go wypróbuję:)
zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
http://mesmerize87.blogspot.com/

a medallion pisze...

kiedyś używałam jakiegoś produktu z tej lini i muszę przyznać, że nie był zły, choć jeśli chodzi o żel do twarzy to narazie jestem wierna nivea

Unknown pisze...

Mnie piekielnie uczulił.:/