30 stycznia 2012

Lovely: Spectacular Me volume mascara


Dziś przedstawię Wam maskarę Spectacular Me z Lovely. Już na samym wstępie mogę powiedzieć, że marce Wibo/Lovely udał się tego produkt! Jego opakowanie jest niebieskie, a szczoteczka silikonowa, w kształcie lekko zwężającej się choinki. Ma ona sporo włosków.

Szczoteczka jest bardzo fajna, chociaż lepiej maluje się nią górne rzęsy niż dolne. No i czasami zdarza mi się nią upaćkać powiekę (niestety mam tak praktycznie przy każdym tuszu - taka już anatomia mojego oka ;)). Tusz nie zostawia grudek, bardzo ładnie rozdziela rzęsy tworząc estetyczne 'firanki'. Tusz nie ma tendencji do osypywania się na początku świeżości - po kilku miesiącach można zauważyć drobne kropki pod oczami, jednak większość tuszów się tak zachowuje. W tej cenie - jak najbardziej polecam.


Bardzo polubiłam ten kosmetyk - jest tani, a sprawuje się bardzo dobrze. Jest to idealny tusz na co dzień, bo efekt jest naturalny, ale zwracający uwagę. Tusz świetnie wydłuża i rozdziela rzęsy; ładnie radzi sobie też z podkręcaniem, jednak pogrubienie jest niewielkie. Na moich rzęsach jest jednak trudno jest je osiągnąć, także się nie czepiam.


Cena: ok. 10zł      Pojemność: 8ml      Dostępność: szafy Lovely - Rossmann

39 komentarzy:

  1. widzę że ostatnio królują na blogach tusze po 10zł :) i fajnie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny efekt na pewno wypróbuję jak za tą cenę może i u mnie się sprawdzi:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ją ale na razie leży i czeka na swoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tani i dobry - takie tusze lubię najbardziej :) Poza tym efekt jest miły dla oka.

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że słabo pogrubia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mialam go niedawno i jak dla mnie bardzo dobrze pogrubia rzesy, fajny tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się :) jak dla mnie jest fajny
    http://aboutmeandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwazasz ze ta mascara z Hean jest dobra? Bo własnie zastanawialam sie nad jej kupnem ... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. całkiem całkiem :)
    ja używam tuszów z avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na rzęsach bardzo ładnie się prezentuje, jednak ja nie lubię silikonowych szczoteczek.

    OdpowiedzUsuń
  11. mój ulubiony;)za tą cenę jest bardzo dobry

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny efekt :)
    Nigdy nie miałam tuszu tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny efekt! Uwielbiam tusze wydłużające ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcie, metrowe rzęsy Ci wyszły ;) Całkiem fajny efekt, a cena jeszcze fajniejsza ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie wydłuża, no i ta cena;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie - idealny na codzień. :) Ja nie mogę się doczekać kiedy zużyję chociaż jeden mój tusz wtedy w końcu kupię one by one bo jestem strasznie ciekawa czy u mnie się sprawdzi. Ten może też kiedyś przetestuje. :)
    Weszłam na oficjalną stronę Kenta i bodajże 14 lipca grają jakiś koncert w Goteborgu hihi, o ile dobrze patrzę. ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak na taką cenę, to całkiem w porządku :) Bardzo ładnie wydłuża :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurcze, czyżby nie było od nas bezpośrednio do Goteborga samolotu? :c Ale w Sztokholmie chętnie bym się znowu pojawiła, uwielbiam to miejsce! ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej :)

    masz bardzo ciekawy blog :)
    fajny tusz, tylko ja uwielbiam takie teatralny efekt rzęs ciekawe czy ten by dał radę..

    Dodaje + zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. widzę efekt wydłużenia, ładnie :**

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jestem z Katowic i stąd leciałam ostatnim razem do Sztokholmu. :) Ale właśnie zastanawiałam się czy w ogóle skądkolwiek w Polsce latają samoloty bezpośrednio do Goteborga bo mój szwedzki znajomy ( o którym między innymi wspominałam w mojej szwedzkiej notce :P ) ostatnio leciał z Krakowa przez Oslo do Sztokholmu i dopiero później wylądował w Goteborgu. Cały dzień mu to zajęło. Aż sprawdzę z ciekawości czy lata coś bezpośrednio do Gtbg. :P

    OdpowiedzUsuń
  22. rzeczywiście fajny efekt, ale muszę przyznać, że to też zasługa Twoich rzęs...są spektakularnie długie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przejmuj się faceci tacy są niestety :) U mnie jest zawsze tak , ze jak jemu się coś podoba to mi nie i odwrotnie :) ja pozdrawiam i obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  24. W takim razie czekam na recenzje :p
    Rówież zaczęły mi się ferie! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. uuu jakkie długie rzęsy. :D ja mam tusz z wibo, różowy. a moim faworytem są tusze MF. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię ten tusz :) Te maskary z Wibo są zaskakująco dobre.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobrze się składa, że idę dzisiaj do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. o kurcze jaki świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  29. you have gorgeous eyes. i had skimpy lashes, and am mascara-obsessed. great photos, and great blog. :) had fun looking at your posts, and great photos you have. new follower from usa, and hoping to stay connected. i wish you all the best on your blog, and have a great day!
    cheers,
    jasmine
    http://adamalexmommy.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Super wygląda na oczkach :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Bardzo cieszę się, że weszłaś/wszedłeś na mojego bloga. Z każdego sensownego komentarza bardzo się cieszę, więc jeśli zostawiasz coś po sobie to jest mi bardzo miło. Jeśli posiadasz bloga, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że go odszukam i skomentuję ;)

Spam kasuję i na niego nie odpowiadam, więc jeśli chcesz zostawić tylko adres swojego bloga, to nie licz, że na niego wejdę ;)