24 września 2011

Zakupy z Niemiec :)

Pamiętacie, że byłam miesiąc temu w Niemczech? Udało mi/nam się znów pojechać we czwartek. Kupiłam sobie kilka rzeczy (chciałam wydać 25€, które zostały mi z poprzedniego wyjazdu). W miarę używania, będę robić co jakiś czas recenzje, co jak się sprawuje :)


Zaszalałam ze szminkami (czego zazwyczaj nie robię) i kupiłam cztery :) p2 ma piękne kolory do wyboru - aż trudno było się zdecydować. Podobają się? :)




Tutaj możecie zobaczyć bronzer z Essence (nr 02), pędzelek do różu Ebelin, lakier p2 (kolor taki brązowo-szary - 700 rich&royal) oraz fixer do utrwalania makijażu.




Troszkę pielęgnacji - farba do włosów Waniliowy jasny blond, szampon i odżywka Alverde do włosów farbowanych oraz pasta do zębów Thera Med.




A te rzeczy dostałam od rodziny, która była w Niemczech jakiś czas przede mną. Podwójna maskara p2, cienie Alverde i cienie Manhattan :)

58 komentarzy:

  1. Świetne zakupy,cienie są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kosmetyki. Serdecznie zapraszam do czytania mojej gazety www.white--weasel.blogspot.com pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do siebie na rozdanie
    http://aagniieszka.blogspot.com/2011/09/rozdanie.html#comments ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurczę :D wszystkie kolorki szminek mi się podobają :)) zawsze wybieram podobne :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajjj genialne kolorki tych szminek ; ))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy poczynilaś, najbardziej podobają mi się szmineczki :)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. te 2 najjaśniejsze pomadki są super ♥ ta cielista szczególnie mi się podoba ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakupy, śliczne kolory mają te szminki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Copacabana jest piękna, muszę sobie ją sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super zakupy :)
    mogłabyś powiedziec coś więcej o tej paście do zębów ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym Ci zbrała te szminki nude i różowiasta podbiły moje serducho:D

    OdpowiedzUsuń
  12. szminka nude musi być świetna

    OdpowiedzUsuń
  13. pomadki p2 rewelacja ja posiadam rodeo drive i uwielbiam tą szminkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. To prawda, szminki prezentują się rewelacyjnie! Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaaakie skarby:D pozazdrościć;)

    OdpowiedzUsuń
  16. super zakupy, czekam na recenzje, a najbardziej interesuje mnie ten fixer do utrwalania makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Copacabana jest cudna-sama ją mam :))

    OdpowiedzUsuń
  18. sporo tego :) pomadki bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  19. Szminki piękne! Ile takie cuda kosztują ?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. kurcze! bardzo żałuje, że w pl nie ma p2.
    zapraszam na mojego bloga http://kosmetyczny-swiat.blogspot.com/
    pozdrawiam
    eff :)

    OdpowiedzUsuń
  21. o ta 4cieni bardzo ładne! zakupy widać się udały;)

    OdpowiedzUsuń
  22. widze thermed jest:)dobry wybór:)
    zakupy spore:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak można to poproszę swatche szminek ja ze swojej z P2 jestem szalenie zadowolona i własnie chcę jeszcze jakieś kolorki dokupić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam na rozdanie do siebie..:)

    http://belezanena.blogspot.com/2011/09/moje-pierwsze-rozdanie-na-rozkrecenie.html

    OdpowiedzUsuń
  25. jejku te szminki są boskie! uwielbiam takie kolory :) zazdroszczę, suuper :):):)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale zakupy! Zaczynam zazdrościć ;)
    pozdrowionko

    OdpowiedzUsuń
  27. jakie piękne pomadeczkiiii:):):):)

    + dziękuję ze miły komentarzyk:*

    OdpowiedzUsuń
  28. O.M.G! :O Oddawaj szmineczki! :DDD 010 i 112 są boskie!!! :O Też chcę takie! ;(((

    OdpowiedzUsuń
  29. Taaaak! :DD To daj mi znać jak będziesz jechałą :D Bo mi się mój ulubiony tusz z nivei skończył i chętnie bym go jeszcze raz zakupiła :D hihi ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Haha :D Dobrzee ^^ Może będę miała jakąś kaskę po świętach...;) Ale będę bezpośrednio przed studniówką, więc może być bieda, ale ciii ;) ogarnę :D

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajne zakupy- sama osobiscie lubie kosmetyki Manhattan- sa takie delikatne;)

    http://miscellaneouss93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. No co Ty?! :O U nas też tanio nie jest, ale staramy się to ze znajomymi organizować w miarę po znajomościach jacyś fotografowie czy grajkowie... więc w całości ok. 300zł od pary będzie - myślę, że cena do ogarnięcia, bo osoba towarzysząca 120zł kosztuje (mamy w 4* hotelu Stok w Wiśle)... Ja soebie nie wyobrażam nie iść na studniówkę;) hihi :) Jakoś tak... wydaje mi się, że po to się te 4 lata męczę w tej szkole, żeby w końcu pójść na bal swojego życia :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam:) To są dopiero zakupy! Chciałabym Cię gorąco zaprosić na moje urodzinowe rozdanie:) Pozdrawiam:)
    http://poznanianka.blogspot.com/2011/09/urodzinkowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  34. te szmineczki mają super kolory, czekam na jakiś makijaż ust z nimi w roli głównej ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję kochana ;*

    Te szminki są boskie, na zdjęciu prezentują się genialnie :)Ta w kolorze malinowym wymiata po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przecudne te szminki ;) teraz masz pewnośc, że do każdej okazji masz odpowiedni kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Szminki boskie:D, widziałam filmik z nimi:D

    OdpowiedzUsuń
  38. aaaa !! Ja chcę te szminki ! :)
    Kolory są prześwietne :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Szminek Ci cholernie zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Te pomadki są przepiękne! :>

    OdpowiedzUsuń
  41. jestem ciekawa jaka masz obecnie opinie na temat alverde:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak ja Ci Aguś zazdroszczę...
    Też chciałabym mieć dostęp do kosmetyków z Niemczech.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Bardzo cieszę się, że weszłaś/wszedłeś na mojego bloga. Z każdego sensownego komentarza bardzo się cieszę, więc jeśli zostawiasz coś po sobie to jest mi bardzo miło. Jeśli posiadasz bloga, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że go odszukam i skomentuję ;)

Spam kasuję i na niego nie odpowiadam, więc jeśli chcesz zostawić tylko adres swojego bloga, to nie licz, że na niego wejdę ;)