23 września 2011

Vipera: lakier do paznokci High Life nr 814


Jakiś czas temu dostałam paczkę od firmy Vipera. Na pierwszy ogień biorę lakier do paznokci. Ja otrzymałam nr 814 z serii High Life. Na stronie firmy kolor ten wydaje się fioletowy, jednak moim zdaniem z fioletem na niewiele wspólnego. Owszem, jest w nim nutka fioletu, ale uważam, że jest to odcień różu. Buteleczka jest bardzo ładna i mieści 9ml lakieru. Ma on krótki i dosyć wąski pędzelek (troszkę się zdziwiłam przy wyciąganiu go z flakonika). Nie miałam jednak żadnych trudności w malowaniu paznokci. 

Jeżeli chodzi o konsystencję, to jest ona płynna - to chyba najrzadszy lakier w mojej kolekcji. Udało mi się nie zalać skórek, ale osoba niewprawiona pewnie miałaby z tym problem. Żeby krycie było fajne, potrzebne są dwie warstwy emalii. Schnie w standardowym tempie, nic się na nim nie odbija. Nosiłam go na/pod NailTekiem i po trzech dniach zaczął delikatnie odpryskiwać (ale do tego czasu wyglądał świetnie). Poza tym cudownie się błyszczy. Cena lakieru to jakieś 8zł.

Bardzo go polubiłam i pewnie kupię inny kolor z tej serii :)


Mimo że produkt został mi udostępniony za darmo, nie wpływa to w żaden sposób na moją ocenę.

37 komentarzy:

Charmain pisze...

Bardzo ładny :)
Nie mam jeszcze lakieru Vipery, chyba pora to nadrobić ;)

Taml pisze...

nO no ładny kolorek;)

FaleFalki pisze...

Ładnie prezentuje się na paznokciach :)

zoila pisze...

Piękny kolor. Podobają mi się buteleczki w tej serii :)

Wunia pisze...

Śliczny kolorek, taki dziewczęco różowy:)

Natalia pisze...

Piękny kolor, coś wspaniałego :)
Dodaję i zapraszam do mnie :)
Leila

Electric_Girl pisze...

Piękny kolor, super prezentuje się na paznokciach :D

Magdalena pisze...

Bardzo fajny odcień różu, bo masz rację nie jest to fiolet ;)

Pozdrawiam! ;* no i oczywiście obserwuję ;)

Sunny pisze...

Kolor cudny ;)

Kaja pisze...

śliczny ;)

Unknown pisze...

Ładnie się prezentuje

dianuseeek pisze...

ładny kolorek, ale niestety nie na jesień :( mi się marzy chabrowy z vipery :)

Kamyczek pisze...

strasznie mi się podoba!a kojarzy mi się z barbie :D:D naprawdę;) pozdrawiam:)

Wena pisze...

Podoba mi się kolorek :)

craving for beauty pisze...

piękny róż :) uwielbiam takie mocne kolory

oliiwiki pisze...

Ładny kolorek, z vipera fajne są te lakiery;

Katsuumi pisze...

Wow, sliczny kolorek ;) chcialabym taki, wybiore sie do sklepu po niego chyba niedlugo ;D

Berni pisze...

Śliczny kolor :D

Ewa Glapa pisze...

Ja mam z tej serii 813 i jest to fiolet a 817 to róż taki wściekły:D ale fajne sa lubię je bardzo:)

Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

WomanLand pisze...

mam te lakiery i wolę te z serii Everlasting czy jakoś tak, te są jakieś dziwne, krótko trzymają i źle sie nimi maluje:( ale kolorki mają za to świetne:)

Karolina pisze...

Śliczny kolor :)

PrincesaMartita pisze...

Ale śliczny kolor :) aż się zaciekawiłam tą firmą
pozdrawiam :)

kleopatre pisze...

Fajny, lubie różowe lakiery:)

Lejdi Luna pisze...

Śliczny, cukierkowy kolorek :)

Yuki. pisze...

Ale cudowny róż! Przypomina mi kolor kremu do muffinek(nie wiem czemu)... Mniam :)

Natalia pisze...

śliczny kolorek .; D

Martusia ;-) pisze...

ale cuudowny ;) też chcem taki! mmm
zapraszam do mnie na rozdanie http://martusia-life.blogspot.com ;) Obserwuje! jeśli chcesz mozesz się zrewanżować! Pozdrawiam :D

Lady pisze...

Bardzo soczysty kolorek:)Zapraszam do siebie:P

saszka pisze...

mam z Vipery i nawet z tej serii kolor nude i też dobrze mi się sprawuje :)

Anonimowy pisze...

bardzo ładny :)

Unknown pisze...

Piękny róż (zdecydowanie nie fiolet) :]

zet_aleks pisze...

niesamowite pazurki ;-) a lakier cudowny!

grejftrucik pisze...

Super kolorek :D

Beauty Wizaż pisze...

ooooo zdecydowanie mój kolor! :)

SmoothCriminal pisze...

cudny kolor !:)

P.E.Blanca pisze...

lakier wygląda pięknie ;)

Agnieszka Wójtowicz pisze...

ładnie wygląda na paznokciach