28 października 2013

MAKIJAŻ: Klasycznie z Apocalips Stellar na ustach

Cześć ludziska! Dostałam dzisiaj fajne paczusie, ale jest już późno (a dopiero wróciłam), więc pokażę je jutro (o ile dam radę). A tymczasem chcę Wam przedstawić kolejny makijaż. Notek ostatnio nie ma często, bo naprawdę jestem zabiegana i mam coraz mniej czasu. Postanowiłam, że przynajmniej rano się postaram poświęcić kilka minut na zrobienie zdjęć makijaży, które na co dzień noszę. Dzisiaj jest słabo - tylko 3 zdjęcia nadają się do pokazania ;P

Ostatnio cały czas noszę czerwone szminki, jednak zmieniam firmy, odcienie, wykończenia. Dzisiaj padło na Apocalips od Rimmela w odcieniu Stellar, który uwielbiam. A na oku mocniej widać cień z Inglota pearl 402 - swoją drogą bardzo fajny. Przy okazji zobaczycie debiut moich nowych okularów od Firmoo, o których zresztą jeszcze usłyszycie w notce specjalnie im poświęconej.

PS. Brew mam siwą, bo psiknęło mi się na nią suchym szamponem ;P



 

43 komentarze:

LaNińa pisze...

Świetnie Ci w tych okularach ;) A do Stellara pasują idealnie ;)

moooni-que pisze...

Kolor na ustach bardzo mi się podoba :)

Agusiak747 pisze...

uwielbiam go! a jeszcze Apocalips ma świetny aplikator, idealny do moich usta, którym trzeba nadać kształt.

Monika / Triki Moniki pisze...

Agnieszka, ale Tobie pasuje ten kształt okularów! Bosko w nich wyglądasz :)

MartynaL pisze...

Ślicznie !

Patrycja pisze...

oksy są boskie *.* makijaż bardzo mi się podoba, tęczówka Ci się super wybiła

Agusiak747 pisze...

myślałam, ze będzie gorzej, a prawdę mówiąc jestem zachwycona ;)

Siouxie pisze...

pomadka i okularki pod kolor - fiu fiu - bardzo mi się podobasz w tych patrzałkach :)

KasiaPL pisze...

Śliczny dzienniak, ja często podobnie się maluję :)
A okulary Ci pasują! Dla mnie by pewnie były za wąskie.

Katarzyna Mierzwa pisze...

Ładnie ci w czerwonym:-)

LadyMakda pisze...

Nie mogę się napatrzeć jak pięknie ci w czerwieni na ustach! ;)

aGwer pisze...

Super wyglądasz w tych okularach, fajnie Ci pasują!

Wera pisze...

kolor szminki bajeczny, makijaż także, a okulary co tu dużo pisać idealnie pasują do Ciebie

Karo pisze...

Jaram się kolorem Twoich oczu <3 a Stellar jest piękny <3

recenzjatorka pisze...

Świetny kolor na ustach! A w okularach Ci to twarzy :)

Agusiak747 pisze...

lubię go :D ale w sumie co się Tobie podoba, to nie wiem? :D

Karola pisze...

Jakie piękne oczko :D

JuicyBeige pisze...

Piękny kolor no i świetne okulary:)

Natalia Lily pisze...

Kolor ust mega!:)

Unknown pisze...

Ale ładnie pasuje!

FaleFalki pisze...

Świetnie wyglądasz w czerwieni na ustach :)

Szuszu pisze...

ale Ci ładnie w okularkach ;)!

Marta pisze...

marzę o tym, żeby umieć taką ładną kreskę narysować bez miliona poprawek :/

Sajjidaa pisze...

Ślicznie. Bardzo fajnie wyglądasz w tych okularach. A Stellar też uwielbiam :)

Olilu pisze...

Piękny Stellar. ;) Teraz Miyo wypuściło fajną serię lakierów do ust, są świetne i bardzo tanie.

Zakochana w kolorkach pisze...

ja szukam idealnej czerwieni dla siebie i może w końcu znajdę,bo dużo dobrego słyszałam o Apocalips od Rimmela:)
Oczywiście makijaż boski jak zawsze;)

simply_a_woman pisze...

całokształt ogromnie mi się podoba :)

Ola pisze...

Czerwone usta baardzo Ci pasują! Super:)

ZołzAnna pisze...

Czerwone usta i oprawki - duet idealny w Twoim wydaniu :)

Unknown pisze...

ślicznie wygladasz <3

wlosowaobsesja pisze...

Ja wciąż nie potrafię zrobić idealnej kreski :(

Tak bardzo kosmetycznie pisze...

lubię takie makijaże:)

Unknown pisze...

Pięknie ci w tych okularach.

karminowe.usta pisze...

Wyglądasz rewelacyjnie w ciepłych odcieniach czerwieni:) Pomarańczowe tony świetnie komponują się z Twoim typem urody.

Ewu pisze...

Okulary super pasują do szminki :) Do twarzy Ci w czerwieniach :)

Joanna K pisze...

Uroczo :)

Me Lady pisze...

Ładnie :)

Unknown pisze...

piękne oko :)

kleopatre pisze...

Bardzo Ci fajnie zarówno w okularach jak i makijażu:)

Czarne Kreski (Agnieszka) pisze...

ulala! jaka pani elegancka ;) super, bardzo mi sie podoba!

Unana pisze...

piękny makijaż :) takie lubię :)

Blonde~bangs pisze...

Ile lakierów <3.

makeupsession pisze...

Oj ale ładnie, tak klasycznie <33 :)