11 lipca 2012

Golden Rose: Paris, Magic Color nr 304

kolor trochę przekłamany, na żywo ma w sobie więcej różu/fuksji ;)
Od razu przepraszam za suche skórki, ale robiłam zdjęcia przed nawilżeniem rąk. Lakiery Golden Rose to jedne z moich ulubionych, zwłaszcza seria Paris (tudzież Paris Magic Color). Lubię je za dużą pojemność (11ml), rzadką konsystencję i wybór odcieni. Nie mogę też narzekać na trwałość (lubię zmieniać kolory lakierów i nawet jeśli coś po kilku dniach mi odpryśnie, to nie narzekam), bo trzymają się u mnie dosyć dobrze. Lakier, który Wam prezentuję w tym poście po prostu mnie urzekł! Jest to mocno drobinkowy, piękny fiolet, wpadający pod kątem w róż. Jak już kiedyś mówiłam - kocham drobinki, ale kocham też i fiolet, także baaardzo przypadł mi do gustu. Do pełnego krycia były potrzebne dwie warstwy. Dosyć szybko wysycha 'na kamień' ;) No a trafił w me łapska dzięki Patrycji :D Cena: jakieś 8-9zł.



Heh, a teraz znów mam bardzo krótkie paznokcie, bo zaczęły mi pękać po bokach :( To co jest
na zdjęciach może nie jest wybitnie długie, ale mi wystarczało ;( Trudno, zapuszczamy dalej...

36 komentarzy:

Allaboutme96 pisze...

Też lubię lakiery z Golden Rose :) szczególnie właśnie za ten wybór kolorów :)
A ten kolor mi się bardzo podoba, jak każdy fiolet :)

KasiaPL pisze...

Piękny kolor, będę musiała zakupić :)
Ja też lubię serię Paris, aktualnie mam na pazurkach nr 204, niedługo go pokażę na blogu :)

Kejt pisze...

Nie wiem czemu, ale kojarzy mi się z Hogwartem :o ;)

Katie pisze...

PIĘKNY KOLOR ;)

shinodka pisze...

mam i uwielbiam :)

Unknown pisze...

Bardzo fajny kolor :) podobny do cienia do powiek jaki posiadam :p

Katsuumi pisze...

Ale blyszczy! piekny! ;)

SweetPerelka pisze...

ale brokacik :) nice

wlosowaobsesja pisze...

Świetny lakier :)

Amanda pisze...

jej jaki piękny kolor <3

Siouxie pisze...

o cholercia, muszę go mieć!!!!!!!

Wera pisze...

śliczny kolor, bardzo mi się podoba

Amelia Kurp pisze...

świetny kolor!*
Zapraszam!:*

Wdowa Po Stalinie pisze...

ale piękny kolor! i te drobinki :))

lagriotte pisze...

Piękny kolorek na paznokciach!

Klaudia pisze...

Baardzo ładny kolorek :)

Ewu pisze...

fenomenalny kolorek! :)

One_LoVe pisze...

muszę przyjrzec się tej serii. :)

Kolorowy Pieprz pisze...

i ładnie się zmywa- ale ja nie lubie fioletu:P

Anonimowy pisze...

Świetny kolorek:-)

Shopperka pisze...

uwielbiam fiolety z ten prezentuje sie bosko :) tez go chce :P

Justa147 pisze...

śliczny ten lakier!

Ivyalice18 pisze...

Piękny kolor:)

Grrr pisze...

Lubię takie odcienie :))

Paullla pisze...

Lubię lakiery tej firmy. I choć nie przepadam za brokatem, ten lakier prezentuje sie super :)

Magdalena pisze...

Trzymam kciuki za zapuszczanie paznokci!

Karolina pisze...

Piękny kolor ! Również jestem maniaczką długich ale przede wszystkim naturalnych paznokci ;) Pozdrawiam cieplutko !

Autor pisze...

Jakie tam znowu suche skórki :) Piękny lakier :)

sauria80world pisze...

muszę go dorwać!

Patrycja pisze...

Bardzo ładny kolor tego lakieru :)

Wild BlueBerry pisze...

Piekny!;)

JuicyBeauty pisze...

Świetny ten kolor, taki jak dla mnie to na imprezke idealny :)
Pozdrawiam, Klaudia :)

JuicyBeauty pisze...

Jak dla mnie fajny lakier na imprezke ;))
Pozdrawiam, Klaudia :)

Myś Pyś pisze...

śliczny jest lakierek:)

Yuki. pisze...

Przecudowny!

Ewka pisze...

Po prostu piękny ;)