18 września 2017

Kosmetyki AFFECT | Paleta cieni, paleta do konturowania, puder i tusz + MAKIJAŻ


Witam Was serdecznie :) Zapraszam na kolejny makijaż, mam nadzieję, że Wam się spodoba :) Myślę, że w najbliższym czasie będę robić wpisy połączone z nowymi filmami na moim kanale, oczywiście mówię o tych makijażowych :)

Dzisiaj pod lupę bierzemy markę Affect i kilka kosmetyków tej firmy, jakie posiadam. A są to: paleta cieni Naturally Matt, paleta do konturowania Contour Palette. W notce zaprentuje Wam makijaż, jaki wykonałam przy pomocy tych kosmetyków i krótko opiszę swoje wrażenie z pierwszego użycia :)



PALETA CIENI AFFECT NATURALLY MATT

Paleta mieści się w kartonowym opakowaniu, nie zawiera lusterka. Jak widać, w środku znajdujemy 10 matowych cieni w ciepłych barwach. Cienie są bardzo dobrze napigmentowane i przez to też lekko osypują się w palecie po nabraniu pędzlem, natomiast nie uważam tego za minus. Osypują się lekko w palecie, ale pod okiem już nie. Praca z nimi to przyjemność. Bardzo ładnie się ze sobą łączą i przenikają w siebie. Każdy kolor jest widoczny i nie zanika nawet po dłużym blendowaniu.


PALETA DO KONTUROWANIA AFFECT CONTOUR PALETTE

W palecie znajdziemy puder do konturowania, puder rozjaśniający oraz rozświetlacz. Początkowo bałam się tej palety, ponieważ na swatchach w internecie wydawało się, że bronzer jest mocno ciepły, wręcz pomarańczowy. Na szczęście okazało się, że na żywo zupełnie tak nie jest. Owszem, nie jest to najchłodniejszy, szary puder do konturowania, ale trzeba przyznać, że ma bardzo ładny kolor, który wygląda naturalnie i nie jest ceglasty. Puder rozjaśniający najmniej mnie interesował i na jego miejscu chętnie zobaczyłabym np. róż, natomiast skoro już jest, to będę go używać. Po pierwszym użyciu mogę stwierdzić, że delikatnie rozjaśnia okolice, na które go naniesniemy i minimalnie dodaje krycia. Ostatnim produktem jest rozświetlacz, co do którego również miałam obawy - obawiałam się, że będzie za ciemny. I znów obawy okazały się bezpodstawne, bo kosmetyk ma bardzo ładny kolor. Jest ciepły, lekko złoty, ale przy tym dość jasny i szampański. 





TUSZ DO RZĘS AFFECT EXCITING LASHES MASCARA VOLUME

Tusz marki Affect sprawdza się u mnie dobrze. Lubię go. Daje delikatny efekt, wydłuża rzęsy, dobrze je rozdziela, ciężko przy jego pomocy uzyskać efekt ciężkiego oka. Ja może nie jestem najlepszym modelem do prezentacji tuszu do rzęs, bo moje rzęsy nie są najpiękniejsze, natomiast domyślam się, że osoby z ładniejszymi rzęsami czarowałyby z niego cuda ;) Podsumuję go słowami: dobry, dzienny tusz.


PUDER FIKSUJĄCY AFFECT FIX&MATTE

Ten puder trafił do mnie chyba przez ShinyBoxa i to jakiś rok temu. Nie uważam, że jest to zly puder, ale też nie jestem jego fanką. Pudry fiksujące to nie moja bajka, ponieważ posiadam bardzo tłustą cerę i chyba za dużo nakładam tego typu produktów, a potem narzekam, że wyglądają sucho i brzydko ;) Natomiast trzeba mu przyznać, że jest bardzo wydajny, bo sięgam po niego dość często, a wciąż mam go dużo w opakowaniu.






Czekam na Wasze komentarze - czy macie któreś z tych kosmetyków i jak się u Was sprawdzają? Ja po pierwszym użyciu palet jestem z nich bardzo zadowolona i myślę, że będą częstymi bywalcami mojej twarzy ;) Szkoda tylko, że na zdjęciach ten makijaż wygląda bardziej na brązowy, a miał w sobie fioletową nutę :)

10 komentarzy:

Paulenta pisze...

Szukam palety właśnie z takimi fioletowo/czerwonawymi tonami. Ta wygląda fajnie, ale pierwsze o niej słyszę :) Dobrze, że ma Twoją pozytywną ocenę!

Kosmetyki Panny Joanny pisze...

Piękne, piękne, piękne! <3
Paletka cieni dla mnie bomba. Idealne zestawienie kolorystyczne, które z pewnością wykorzystałabym w 100%.

Autor pisze...

Tę paletę baaaaaaardzo chcę :P

Fancy pisze...

Ja uwielbiam obie paletki :)

Not too serious blog pisze...

Mam paletkę i bawię się nią odkąd wpadła w moje ręce :)

Alieneczka pisze...

marzą mi się te cienie, ale rozsądek mówi: STOP :)
pięknie się prezentują :)

Ewu pisze...

Piękny makijaż, a cienie baaaardzo kuszące :)

Unknown pisze...

this information is very good and add new knowledge, hopefully can be useful and always given smoothness amiiin obat hernia tanpa operasi, obat hernia untuk semua usia, obat hernia resep dokter, obat hernia sampai tuntas,

Unknown pisze...

Good day! This is my first visit to your blog! We are a collection of volunteers and starting a new initiative in a community in the same niche. Your blog provided us useful information to work on. You have done a marvellous job! Obat syaraf kejepit di kaki , Obat sayaraf kejepit tulang belakang , Obat sayraf Kejepit di apotikObat Syaraf kejepit di leher,

www.marzenabartosz.pl pisze...

Piękne cienie