30 marca 2017

Miałam do niego nie wracać, a jednak... WRÓCIŁAM! Skin79 - Pearl Luminate


Dzisiaj kilka słów na temat żelu, który pewnie niektórzy doskonale znają. Na wielu blogach i kanałach już o nim wspominano, wielokrotnie w superlatywach. Mowa oczywiście o produkcie do mycia twarzy od Skin79 o nazwie Pearl Luminate. Opakowanie żelu z pewnością przyciąga wzrok i najlepszym przykładem tego jest mój tata - zachwycał się nim nie raz i nie dwa. Często słyszałam, że ten żel musi być drogi i dobry, bo ma takie ładne opakowanie i wygląda porządnie. Nie można się z tym nie zgodzić. 

Pierwsze opakowanie tego kosmetyku otrzymałam na spotkaniu blogerek w Zabrzu. Polubiłam i zużyłam, ale początkowo wcale nie miałam zamiaru do niego wracać. W końcu nie jest to najtańszy produkt do mycia twarzy, a powiedzmy sobie szczerze - to kosmetyk, który szybko zmywamy i nie pozostaje on zbyt długo na cerze.

A co takiego się stało, że jednak do niego wróciłam? Po pierwsze nie do końca byłam zadowolona z żeli, których używałam w międzyczasie (co prawda od zdenkowania pierwszego opakowania a otrzymania drugiego minęły tylko jakieś 3 tygodnie), a po drugie przyciągnęła mnie promocja, nic odkrywczego ;) Na polskiej stronie Skin79 można było zakupić zestaw - żel + maseczkę (były różne do wyboru) za 99zł. Uznałam, że taka cena jest do przełknięcia jak za dwa kosmetyki, wszak sam żel tyle kosztuje. Maseczka była jakby gratis.



Żelu Pearl Luminate używam na dwa sposoby: albo zmywam nim olejek myjący, albo zwyczajnie myję nim twarz. W obu przypadkach sprawdza się bardzo dobrze. Jest łagodny, nie podrażnia skóry, nie wysusza jej. Piana, którą tworzy jest delikatna i aksamitna, ale przy tym puszysta. Zapach żelu kojarzy mi się z nutami świeżymi, morskimi, ale przy tym lekko męskimi. Myślę, że Panowie też mogliby używać tego kosmetyku i zapach by im nie przeszkadzał.

Kosmetyk zawiera mnóstwo ekstraktów, co zresztą widać na powyższym zdjęciu. Skóra po jego zastosowaniu jest czysta, ale nieściągnięta. Mój rumień staje się delikatnie wyciszony, skóra ma ładniejszy koloryt i można powiedzieć, że jest lekko rozświetlona.

Warto też wspomnieć o tym, że jest to kosmetyk wydajny, mimo że na pierwszy rzut oka wcale nie sprawia takiego wrażenia. Przy pierwszych użyciach miałam wrażenie, że pompka bardzo szybko się podnosi i, że zużyję ten żel w try miga. Nic bardziej mylnego - do umycia twarzy zużywam około pół pompki, maksymalnie jedną pompkę produktu. 100 ml żelu (czyli tyle, ile mieści się w tym urocznym opakowaniu) starczyło mi na jakieś 3 miesiące częstego używania, co uważam za dobry wynik.

A czy powrócę do tego żelu kolejny raz? Nie wykluczam. Polubiliśmy się i po 2-3-tygodniowej przerwie, kiedy go nie miałam, zdążyłam się za nim stęsknić. Jeśli ktoś ma na niego ochotę, a wydatek rzędu 100zł na żel do mycia twarzy nie jest dla niego problemem, to jak najbardziej polecam :)

23 komentarze:

anitk4 pisze...

faktycznie wygląda luksusowo :)

Dorota pisze...

Wygląda bardzo kusząco. Chętnie po niego sięgnę, jeśli jest tak wydajny i polecasz :)

Lena pisze...

Fajnie, że CI podpasował :)

Katsuumi pisze...

No ta cena trochę wysoka ;) Ale mysle, ze tez bym sie z nim polubila ;) pozdrawiam i zapraszam :)

Mademoiselle Magdalene pisze...

Właśnie go używam. Na razie nie mam jeszcze wyrobionego zdania, ale pierwsze wrażenia są pozytywne - a zapach bardzo mi się podoba!

Subiektywne Piękno pisze...

Podoba mi się! Może kiedyś się skuszę :)

Kinga Gorzela pisze...

Jeszcze go nie używałam, ale kusi mnie niesamowicie :) Wygląd ma nietuzinkowy i można oglądać go godzinami :D

Paulina pisze...

Strasznie długi skład...

Unknown pisze...

produkt wygląda ciekawie :)

MyRosePearl pisze...

Ciekawy produkt, ale gdzie go kupić ?

Agusiak747 pisze...

Na polskiej stronie Skin79 ;)

Agusiak747 pisze...

Długi, ale to głównie ekstrakty ;)

Anonimowy pisze...

thank you all so much for this information -> bahaya syaraf kejepit

Anonimowy pisze...

this news is so really curious and makes people are worried about their life -> obat turun peranakan lengkap

Anonimowy pisze...

i know your all wanna have a good voice, so check this out how beyonce and justin bieber done these -> Obat herbal lendir dan dahak

Anonimowy pisze...

i just cant bellieve this situation if this was happened in your life check this worried news -> obat muntaber

Anonimowy pisze...

hey ladies and men,, this is for your healthy and beauty skins of your face -> Obat jerawat bruntusan now your turn performe as a queen and king

Anonimowy pisze...

this really awesome to know -> Bahayanya penyakit kuning

thanks for your informations, cause they really important -> Bahayanya penyakit hati

i thought it would be good news ever -> Makanan yang harus dihindari oleh penderita penyakit hati

Unknown pisze...

thanks, very nice article and I liked

You might also like
cara mengobati infeksi saluran kemih secara alami

obat demam berdarah paling mujarab

Unknown pisze...

thanks, very nice article and I liked

You might also like
obat herbal diabetes melitus

obat herbal hepatitis paling ampuh

Unknown pisze...

thanks, very nice article and I liked

You might also like

cara mengobati penyakit batu ginjal

obat herbal ampuh untuk mengobati efilepsi

cara ampuh mengobati penyakit asma secara alami

Unknown pisze...

nice

obat herbal gendang telinga pecah

Unknown pisze...

Ramuan Untuk infeksi Saluran kemih (ISK)