2 marca 2016

Semilac: lakier hybrydowy 005 Berry Nude


Jestem fanką prostego manicure, czyli wszystkich paznokci pomalowanych na jeden kolor. Taka opcja jest zazwyczaj elegancka i wygodna, ponieważ paznokcie maluje się szybko. Czasami nakładam inny kolor np. na paznokieć serdeczny i kciuk, ale większych udziwnień i wzorków raczej u mnie nie zaznacie.

Dzisiaj znów u mnie klasycznie i prosto: 005 Berry Nude, czyli zgaszony, przybrudzony mauve. Moim zdaniem wygląda elegancko i stonowanie. Przez to, że jest to odcień dość brudny idealnie sprawdzi się na jesień. Na zdjęciach widać dwie warstwy lakieru.

Lubicie takie odcienie? Jak Wam się podoba Berry Nude?

34 komentarze:

Kraina Kobiecości pisze...

Piękny kolor ;) bardzo mi się podoba;)

Cosmetics Freak pisze...

Nie mój kolor.. Ale wzorki na paznokciach też ostatnio rzadko u mnie goszczą ;)

Veronica B. pisze...

Nie do końca jestem przekonana czy ten kolor jest mój.

Immenseness pisze...

lubię takie przygaszone, "brudne" kolory :) ląduję na mojej Semilakowej wishliście! :D

Chochlik pisze...

Nie używam lakierów hybrydowych, ale kolor ma ładny ;)

Wera pisze...

piękny odcień

vejjs pisze...

Mam go u siebie w zbiorach, zaraz po zakupie namiętnie używałam zaś teraz jednak od dłuższego czasu leży i grzecznie czeka na swoją kolej ;)

Wszystko co mnie zachwyca pisze...

Podoba mi sie. Tez jestem fanka jednego koloru na paznokciach

anitk4 pisze...

bardzo ładny jesienny kolorek :)

Kaprysek pisze...

Ładnie się prezentuje ;) mam go w swojej kolekcji, ale jeszcze nie gościł na moich pazurkach ;)

odcienie nude pisze...

Właśnie dziś go mam pierwszy raz na pazurkach:)

Unknown pisze...

Piękny kolorek ! Również jestem fanką prostego manicure ;)

Denzolina pisze...

Przepiękny kolor! Trafia na wishlistę :)

mintelegance89 pisze...

piękny, taki nieoczywisty kolor;)

Unknown pisze...

Ciekawy odcień :)

Drzemiące Piękno pisze...

Dla mnie trochę za ciemny, jednak ja i tak nie korzystam z hybryd :). Moje paznokcie się z nimi nie lubią :P

Agata Smaruje pisze...

Ten lakier wygląda obłędnie, bardzo w moim klimacie. Ale Ty masz piękne i zadbane paznokcie! I w ogóle śliczne dłonie, długie palce... zupełne przeciwieństwo moich krótkich serdelków (dzięki za geny, babciu) :).

Darusia994 pisze...

Akurat noszę ten lakier na paznokciach :)
urozmaiciłam go sobie syrenką i innym kolorem na małym palcu :)

Evelinn pisze...

Śliczny jest ten kolor, też kupiłam go sobie kompletując podstawowy zestaw hybrydek :)

Lubiemomenty pisze...

ale ladny!

beamye pisze...

Ostatnio chciałam go kupić, ale nie byłam pewna. Teraz wiem, że następnym razem będzie mój :D
Zapraszam Mój Blog :)

Karolina pisze...

Piękny :)

Adziaem pisze...

cudowny odcień jak i Twoje paznokcie! :)

Jadwiga Lis pisze...

bardzo fajny odcień ;)

Agusiak747 pisze...

Dziękuję <3

Agusiak747 pisze...

Bardzo dziękuję za tak miły komentarz :)

elle pisze...

Piękny kolor :)

Tfusia pisze...

Przepiękny kolor, uwielbiam wszelkie odcienie czerwieni fioletu czy różu więc bardzo w moim stylu.

http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

Joanna K pisze...

Bardzo ładny lakier! :)

Autor pisze...

Uwielbiam ten lakier, często go noszę :) Dziś zrobiłam sobie hybrydy Classic Wine ze złotymi akcentami :)

Joanna ♥ pisze...

Piękny kolor :)

Edyta170 pisze...

Fiu fiu fiu , niezły kolorek :D

Silloe pisze...

Mam go aktualnie na paznokciach- piękny jest :D

mala mi pisze...

Czy moglabys polecic wiecej takich kolorkow? Ktore jeszcze odcienie z Semilac sa takie spokojniejsze, stonowane, brudne??