2 marca 2016

Semilac: lakier hybrydowy 005 Berry Nude


Jestem fanką prostego manicure, czyli wszystkich paznokci pomalowanych na jeden kolor. Taka opcja jest zazwyczaj elegancka i wygodna, ponieważ paznokcie maluje się szybko. Czasami nakładam inny kolor np. na paznokieć serdeczny i kciuk, ale większych udziwnień i wzorków raczej u mnie nie zaznacie.

Dzisiaj znów u mnie klasycznie i prosto: 005 Berry Nude, czyli zgaszony, przybrudzony mauve. Moim zdaniem wygląda elegancko i stonowanie. Przez to, że jest to odcień dość brudny idealnie sprawdzi się na jesień. Na zdjęciach widać dwie warstwy lakieru.

Lubicie takie odcienie? Jak Wam się podoba Berry Nude?

35 komentarzy:

  1. Piękny kolor ;) bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mój kolor.. Ale wzorki na paznokciach też ostatnio rzadko u mnie goszczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie do końca jestem przekonana czy ten kolor jest mój.

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie przygaszone, "brudne" kolory :) ląduję na mojej Semilakowej wishliście! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam lakierów hybrydowych, ale kolor ma ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go u siebie w zbiorach, zaraz po zakupie namiętnie używałam zaś teraz jednak od dłuższego czasu leży i grzecznie czeka na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi sie. Tez jestem fanka jednego koloru na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny jesienny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie się prezentuje ;) mam go w swojej kolekcji, ale jeszcze nie gościł na moich pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie dziś go mam pierwszy raz na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolorek ! Również jestem fanką prostego manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny kolor! Trafia na wishlistę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny, taki nieoczywisty kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie trochę za ciemny, jednak ja i tak nie korzystam z hybryd :). Moje paznokcie się z nimi nie lubią :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten lakier wygląda obłędnie, bardzo w moim klimacie. Ale Ty masz piękne i zadbane paznokcie! I w ogóle śliczne dłonie, długie palce... zupełne przeciwieństwo moich krótkich serdelków (dzięki za geny, babciu) :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miły komentarz :)

      Usuń
  16. Akurat noszę ten lakier na paznokciach :)
    urozmaiciłam go sobie syrenką i innym kolorem na małym palcu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny jest ten kolor, też kupiłam go sobie kompletując podstawowy zestaw hybrydek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio chciałam go kupić, ale nie byłam pewna. Teraz wiem, że następnym razem będzie mój :D
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowny odcień jak i Twoje paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny kolor, uwielbiam wszelkie odcienie czerwieni fioletu czy różu więc bardzo w moim stylu.

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ten lakier, często go noszę :) Dziś zrobiłam sobie hybrydy Classic Wine ze złotymi akcentami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fiu fiu fiu , niezły kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  23. बहुत अच्छा लेख एक दोस्त है, यह बेहतर होगा अगर पिछले बयान प्लस निष्कर्ष ड्राइंग में आसानी के लिए निष्कर्ष। संबंध जारी रखने के लिए दुकान ज़हरा हर्बल विश्वसनीय और इंडोनेशिया में सबसे बड़ा अपने ब्लॉग (सफलता) के लिए शोर से हमेशा सफल होता है
    ==============================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ==============================================

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam go aktualnie na paznokciach- piękny jest :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy moglabys polecic wiecej takich kolorkow? Ktore jeszcze odcienie z Semilac sa takie spokojniejsze, stonowane, brudne??

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Bardzo cieszę się, że weszłaś/wszedłeś na mojego bloga. Z każdego sensownego komentarza bardzo się cieszę, więc jeśli zostawiasz coś po sobie to jest mi bardzo miło. Jeśli posiadasz bloga, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że go odszukam i skomentuję ;)

Spam kasuję i na niego nie odpowiadam, więc jeśli chcesz zostawić tylko adres swojego bloga, to nie licz, że na niego wejdę ;)