24 lipca 2020

Sukienki i dresy od Femme Luxe Finery

Hej wszystkim! Dzisiaj zapraszam na zupełnie coś innego - wpis ubraniowy :) Jakiś czas temu odezwała się do mnie firma Femme Luxe i zaproponowała kilka ubrań do pokazania na blogu. W związku z tym, że niektóre ciuszki spodobały mi się, postanowiłam sie zgodzić. Jakie ubrania wybrałam i jak na mnie wyglądają - o tym w dalszej części wpisu. Można powiedzieć, że będzie to taki "haul ubraniowy" lub blogowy "haul mierzymy" ;) Zapraszam :)

Zacznę od podania moich wymiarów, bo to może być pomocne :)
biust-talia-biodra / wzrost:
 100-73-102 / 169

_______


Pierwsze ubranie to klasyczny szary dres - luźny i wygodny, chociaż spodnie w łydkach są dość dopasowane. W chłodniejsze dni chętnie w nim śmigam, ale podczas upałów odpuszczam - jest poliestrowy, więc nie nadaje się na wyższe temperatury. Mój rozmiar to 12/14 i jeśli miałabym go porównać do naszej rozmarówki, powiedziałabym, że to bardziej klasyczna M-ka.

Grey Loungewear Tracksuit Set - Maria



Zdjęcia możecie powiększyć :)

_______

Kolejne dresy, które nazywam insta-dresami ;) są już bardziej dopasowane, mimo że wybrałam ten sam rozmiar, co poprzednich. Mają ciekawy kolor jasnej zieleni. Na komplet składają się wysokie spodnie (pas sięga mojej talii) oraz krótki top z długimi rękawami. Podoba mi się i moim zdaniem ładnie leży na mojej sylwetce, natomiast nie jest tak wygodny jak szary. Mam wrażenie, że top jest trochę za króki, za mało luźny i przez to nie czuję się w nim do końca komfortowo, jednak spodnie są bardzo fajne. Tutaj powiedziałabym, że to już taka mniejsza M-ka i ja przy moich wymiarach mieszczę się na styk. Również z poliestru.

Sage Crop Loungewear Set - Deanna






_______

A teraz pora na sukienki. Pierwsza z nich to elegancka sukienka midi z kopertowym krojem, która może być noszony na dwa sposoby - klasycznie na ramionach, tworząc dekolt V lub z opuszczonymi ramionami ala hiszpanka. Sukienka jest bardzo kobieca i dopasowana. Moją wybrałam w rozmiarze 10 i jest dla mnie w sam raz, chociaż jest to krój bardzo opinający i powiedziałabym, że ta 10-tka wypada jak S/M. Winny odcień dodaje elegnacji i uważam, że sukienka bardzo dobrze sprawdzi się na różnego rodzaju uroczystości. Wykonana z poliestru.

Wine Belted Bodycon Midi Wrap Dress - Angelica







_______

Ostatnie ubranie, jakie mam do zaprezentowania to druga sukienka. Czerwona, marszczona na całym przodzie, z kwadratowym dekoltem. Uważam, że wygląda naprawdę nieźle i czuję się w niej kobieco, jednak tył jest trochę prześwitujący, przez co beżowa i najlepiej bezszwowa bielizna to konieczność. Podobnie jak w przypadku poprzedniej sukienki, ta też jest w rozmiarze 10 i również jest bardzo dopasowana i przylegająca, jednak dzięki drapowaniu na przodzie kamufluje niedoskonałości figury. Wykonana z poliestru.

Red Square Neck Ruched Bodycon Mini Dress - Gina





Jak widać, zdjęcia robione w warunkach domowych - mam nadzieję, że nie przeszkadza to w odbiorze, jednak ja nadal mało wychodzę i tylko na tyle na razie mogę sobie pozwolić. Mam nadzieję, że się podobało :) Trzymajcie się, pa!