28 kwietnia 2013

Kobo Professional: Colour Trends nr 9 Buenos Aires


Robiłam wczoraj imprezę urodzinową i w moje ręce wpadło kilka rzeczy. Między innymi ten lakier.


                    Marka: Kobo Professional
                    Nazwa: 9, Buenos Aires
                    Wykończenie: kremowe, bezdrobinkowe
                    Kolor: jasny róż, wpadający w odcień mauve
                    Krycie: lakier jest dobrze napigmentowany, jedna grubsza warstwa wystarcza
                    Inne cechy: lakier jest dość gęsty; nie smuży, nie bąbelkuje
                    Pojemność: 7,5ml
                    Cena: ok. 10zł


50 komentarzy:

moooni-que pisze...

ależ ładny kolorek :-) a jak lśni!

Patrycja pisze...

przepiękny:)

modnaania pisze...

piękny kolorek

Unknown pisze...

cudowny róż! chyba polecę do natury napaść na szafe kobo;P

Karola pisze...

Piękny kolor szukam takiego różu może jak będę w Naturze to go przygarnę:)

Paula pisze...

kolorek śliczny :)

Delishe pisze...

Bardzo ładny, dzienny kolorek, podoba mi się :)

Beauty Wizaż pisze...

piękny kolor i jaki połysk!

Taml pisze...

uwielbiam go <3

LadyAggu pisze...

piękny kolor ;)

Wera pisze...

imprezę urodzinową? a kiedy masz urodziny? wszystkiego dobrego:
u mnie tez była wczoraj impreza urodzinowa
cudowny kolorek i te paznokcie, moje ostatnio są w kiepskiej formie;/

Alieneczka pisze...

cudowny!!!! zainspirowałas mnie, zaraz se malnę na podobny kolor :D

saharu pisze...

to wszytskiego naj naj :

PrincesaMartita pisze...

Przepiękny kolorek :) wszystkiego najlepszego :)

Tak bardzo kosmetycznie pisze...

ładny, ładny:)

Kkathh pisze...

Piekny! Podobny kolor mam obecnie na paznokciach :)

Hedonistka pisze...

Na pewno go kupię, długo takiego właśnie koloru szukałam. Na Twoich paznokciach wygląda fantastycznie. A tak w ogóle to paznokcie masz po prostu idealne! Pozdrawiam!

czarna_kawa pisze...

oj śliczny ten kolorek!!! takiego właśnie szukam od dawna :)

Wdowa Po Stalinie pisze...

uwielbiam taki delikatny róż♥

kleopatre pisze...

Lubię takie cukieraski!

Freewolna pisze...

Uwielbiam róże na paznokciach :)

sauria80world pisze...

z tą marką jakoś mi nie po drodze, ale kolorek cukierkowy :P

Unknown pisze...

bardzo podoba mi się kolor, jeszcze nie miałam lakierów tej firmy

cynamonowa pisze...

piękny taki delikatny :)

Meraja pisze...

lekko przybrudzony róż Barbie :D bardzo ładny ;)

Tamit24 pisze...

taki kolor z takim kryciem to marzenie!
piękny.

Unknown pisze...

ale piękny róż :) paznokcie wygladaja jak zelowe!

dawniej: odrobina-mody
dodaje do obserwowanych:)

Natalia Lily pisze...

Prześliczny różowy kolorek:)

Una pisze...

Eleganckie paznokcie masz i fajne zdjęcia!

Iwetto pisze...

Bardzo przyjemny odcień. Spóźnionego wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :*

Unknown pisze...

Śliczny kolor, ja mam Las Vegas z tej serii i bardzo lubię! :)

Unknown pisze...

Rozejrzę się za nim, kolor mi się bardzo podoba:)

Dominika pisze...

Kolor jest rewelacyjny :) bardzo kobiecy :)

Pozdrawiam
Kobieca-Strefa

Szuszu pisze...

uwielbiam takie kolorki!:)

All That I Love pisze...

Nigdy nie potrafię tak ładnie namalować paznokcie, zawsze muszę poprawiać, wycierać...kolorek bardzo fajny, lubię takie. :)

Kamila Rzemek pisze...

Mój kolor<3

Unknown pisze...

Podoba mi się bardzo :)
Zarówno kolor jak i wykończenie.

Angie pisze...

Piękny kolor ;]

NailAddiction pisze...

Chyba się w końcu skuszę na lakier od KObo... u Ciebie wygląda świetnie!

Karo pisze...

Uwielbiam takie brudne róże :))

kosmetyczna24 pisze...

Śliczny kolor właśnie takiego koloru lakieru ostatnio szukałam teraz wiem gdzie mam iść.

Anonimowy pisze...

piękny kolor

karminowe.usta pisze...

Ten stonowany odcień przypadł mi do gustu:) W połączeniu z kremowym wykończeniem prezentuje się niezwykle elegancko:) Widzę, że lakier pozwala na uzyskanie jednolitej, gładkiej tafli:) Lubię taki efekt:)

PTysiowa pisze...

Piekny ten kolor.

ZMIENIONYRYTM pisze...

śliczny ten kolorek i ładnie pomalowane paznokcie. :)

AnnaBlog pisze...

Kolor jest bajeczny, jednak bardziej moją uwagę nzwróciły piękne i zadbane paznokcie. Oj chciałabym mieć taki kształt płytki :)
Pozdrawiam A.

Adziaem pisze...

uwielbiam takie kolory ;))

Zu pisze...

jest śliczny!! muszę go poszukać :)

SheLazy pisze...

bardzo ładny kolor, taki róż by mi się przydał ;)

Panna-Kokosowa pisze...

Czuj się winna, bo dziś za Twoją sprawą kupiłam pierwszy lakier z Kobo:) Właśnie ten.