3 maja 2013

Oriflame: tusz do rzęs Volume Build


Pokażę Wam dziś tusz, którego ostatnio cały czas używam. Nowość Oriflame, czyli maskara Volume Build trafiła do mnie dzięki Dominice, która udostępniła mi go w ramach współpracy. Dawno nie miałam tuszu Oriflame. Mój ulubiony Wonder Lash dawno nie gościł w moich zbiorach.

Volume Build ma zwykłe, fioletowe opakowanie. Szczoteczka jest dość klasyczna, chociaż ma nieco rzadziej rozstawione włosie. Nie jest ani za twarda, ani za miękka - raczej nie zrobi większej krzywdy, gdy dziabniemy się w oko. Nie drapie również górnej linii wodnej przy malowaniu.


Szczoteczka ładnie łapie i pokrywa rzęsy tuszem. Ilość produktu, który się na niej znajduje jest optymalna. Dość ładnie wyczesuje rzęsy i raczej ich nie skleja. Owszem, na zdjęciu mogą się wydać nieco sklejone i niezbyt atrakcyjne na pierwszym ujęciu na zdjęciu, jednak na żywo efekt bardzo mi odpowiada. Najczęściej maluję rzęsy jedną porcją tuszu, jednak poświęcam sporo czasu na wyczesywanie ich szczoteczką.

Według producenta, jedną z cech produktu, ma być możliwość budowania efektu na rzęsach. Podobno można stworzyć aż 5 warstw. Przyznaję, że tego nie próbowałam, ponieważ przy 3 warstwie moje rzęsy zaczynają się bardzo sklejać. Nie wynika to raczej z formuły tuszu, tylko bardziej z charakterystyki moich rzęs. One nie lubią mieć na sobie więcej niż dwóch warstw. Ja zresztą też nie czuję się wtedy najlepiej.


Tusz jest w kolorze standardowej czerni. Lekko pogrubia rzęsy i sprawia, że są bardziej widoczne. Nie wiem, jak to pogrubienie sprawdzi się u osób, które mają grubsze rzęsy niż ja i które z łatwością uzyskują efekt grubych rzęs dzięki maskarom. Ja takiego nie uzyskuję, właściwie każdy tusz pogrubia mi rzęsy w podobnym stopniu. Co prawda maskara nie podkręca rewelacyjnie rzęs, ale sprawdza się w tym aspekcie standardowo. Wydłużenie nie jest spektakularne, ale ja mam dość długie rzęsy i mi jak najbardziej odpowiada.

Maskara nie tworzy grudek i nie kruszy ani nie osypuje się. Nie zauważyłam żadnych czarnych kropek pod oczami, nawet po dobrych kilku godzinach noszenia. Jej gęstość jest dobra od otwarcia i nie musimy czekać kilka dni, by nam zgęstniała i była odpowiednia do użytku.

rzęsy pomalowane jedną porcją tuszu, jednak po namachaniu się trochę szczoteczką

Ogólnie rzecz biorąc - przyzwoity tusz, o dość dobrej jakości, chociaż niekoniecznie spektakularnie pogrubiający. Myślę, że sprawdzi się na bezproblemowych rzęsach, takich jak moje. Osoby z bardzo rzadkimi i krótkimi włoskami, mogą nie być do końca zadowolone. Jeśli lubcie tusze Oriflame, to polecam spróbować ten wariant - bardzo możliwe, że będziecie zadowolone.

Cena: ok. 22zł      Pojemność: 8ml      Dostępność: internet, konsultantki - Dominika

Jeśli chcesz zostać klubowiczką Oriflame i zamawiać kosmetyki na własne potrzeby 
z 30% rabatem zapraszam na stronę: www.my.oriflame.pl/domcia

33 komentarze:

Chochlik pisze...

całkiem fajny efekt ;)

Angela pisze...

Ja ostatnio uwielbiam tusz z Gordan Gold.

Paula pisze...

ładnie rozczesuje :)

kosmetyki Anastazjii pisze...

Całkiem fajny efekt :)

Rodzynka1989 pisze...

Przyjemny, naturalny efekt :)

Żaneta Serocka pisze...

efekt jest świetny ale wolę silikonowe szcoteczki

Strawberry Mery pisze...

ale ty masz długie te rzęsiska!

Anna | Kosmetykoholizm pisze...

Pięknie wydłuża!

Agusiak747 pisze...

nie wydłuża jakoś super, ja mam takie rzęsy ;)

Natalia Lily pisze...

Bardzo ładnie rozdziela rzęsy;) Widzę, że każda rzęsa jest ładnie pokryta;)

Angie pisze...

Efekt niczego sobie, ale ja chyba wolę mocniejsze rzęsiska :D

Agusiak747 pisze...

też bym wolała, gdyby dobrze wyglądały grubsze... no ale niestety nie podoba mi się przesadzony efekt na moich rzęsach ;)

Unknown pisze...

Masz bardzo długie rzęsy, fajnie wygląda na nich ten tusz

Ala pisze...

Podoba mi się efekt jaki daje ;)

Edyta pisze...

Tusze z oriflame to jedyne jakie zawsze podrażniały moje oczy i nie wiem czemu, bo wrażliwe specjalnie nie są. Efekt jest również całkiem przeciętny skoro masz naturalnie długie rzęs xd

Edyta pisze...

głupia dojczowska klawiatura rzęsy* xP

Monika Pietruk pisze...

ładnie u Ciebie wygląda :)

Agusiak747 pisze...

No taki standardowy, ale jestem zadowolona. Moje rzęsy ostatnio trochę wydziwiają.

Unknown pisze...

U siebie wolę mocniejsze rzęsy, ale efekt jest bardzo fajny :)

Berni pisze...

Fajnie wygląda na rzęsach :)

Unknown pisze...

Bardzo ładnie wygląda na rzęsach, ale to chyba także zasługa Twoich rzęs, które wydają się być baaardzo długie :)

ps. bardzo dziękuję za miłe słowo u mnie na blogu, cieszę się, że ktoś docenia co robię :*

Blog kosmetyczny pisze...

Ja jestem wierną fanką tuszu Wonder i nie zamienię go na żaden inny, choć najnowsza maskara od Avon powaliła mnie na kolana i teraz na równi z Wonder mogę powiedzieć , że obie mi odpowiadają

Rudaaaaa pisze...

Moim ulubionym tuszem jest Wonder Lash z Oriflame, o którym wspominałaś w poście :)
A skoro i ten jest dobry to z chęcią go wypróbuję.

Wera pisze...

ale super efekt! nie znam tuszy Oriflame, ale akurat ta szczoteczka nie sprawdziłaby się u mnie

camm pisze...

dość fajny efekt :)

Unknown pisze...

Piękny efekt.
Taki właśnie lubię.
Z Oriflame uwielbiam WONDER, ale ten w granatowym opakowaniu.
Używam go systematycznie od lat już.
Dla mnie to tusz idealny :)

All That I Love pisze...

Cudny efekt, to naprawdę Oriflame??? Trzeba dobrać się do konsultantki i bardziej się przypatrzeć kosmetykom :)

Marta ♥ pisze...

Miałam ten tusz i u mnie na moich rzęsach się nie sprawdził ;(

koko pisze...

ładnie wydłużył ci rzęsy.. niestety po szczotece widzę,że do moich się nie nada :P

Kaprysek pisze...

O jacie efekt faktycznie wow! długo się nad nim zastanawiałam, ale jeszcze nie kupiłam. Teraz wiem, że nie ma na co czekać ;)

karminowe.usta pisze...

Uzyskałaś świetny efekt:) Rzęsy są podkreślone, ale wciąż prezentują się naturalnie:) Ja równiez nie przepadam za dokładaniem kolejnych warstw . Moje rzęsy wyglądają na sklejone nawet bez użycia maskary, w związku z tym większa ilość tuszu tylko pogłębia ten efekt.

Na zdjęcia zawsze trzeba brać poprawkę;) Aparat widzi więcej niż my:)

SheLazy pisze...

ale masz piękne, długie rzęsy, marzenie ;)
co do tuszu to kosmetyki oriflame mnie nie krecą

ZMIENIONYRYTM pisze...

Świetne rzęsy :)