20 grudnia 2011

Gotowa na Święta...


Ulubiony świąteczny film
Na pewno nie 'Kevin sam w domu'. To fajny film, ale mam go już serdecznie dosyć. Za to bardzo lubię 'Love Actually' :)

Ulubiony świąteczny kolor
Fiolet i srebro... Nietypowo? Tak, wiem. Ale to kolory mojego pokoju, a tym samym - mojej choinki :) A to ona mi się przede wszystkim kojarzy ze Świętami.

Ubierasz się odświętnie czy spędzasz święta w piżamie? 
Ani tak, ani tak. Ubieram się zazwyczaj normalnie, luźno. Wigilię mam u siebie w domu, w gronie czterech osób, z którymi na co dzień mieszkam, więc nie widzę sensu strojenia się ;)

Jeśli w tym roku mógłbyś/mogłabyś dać prezent jednej osobie to kto by to był?
Zazwyczaj kupuję tylko prezent mojej mamie, bo reszcie baaaardzo trudno kupić coś, co im się przyda lub spodoba. Wolę zrobić ciasto, czy coś ;) Więc pewnie zrobiłabym tak samo ;P

Otwierasz prezenty w Wigilię czy świąteczny poranek?
Raczej nie mamy tradycji pakowania prezentów i kładzenia pod choinkę. Zazwyczaj dostaję prezenty (i je daję) zaraz po tym jak zostaną kupione, bo nie mogę wytrzymać :P Według mnie nie liczy się dzień, tylko sam fakt, że kogoś się czymś obdarowuje ;)

Czy kiedykolwiek zbudowałeś/zbudowałaś dom z piernika?
Nie... ? Nie wiem nawet, co to jest :P

Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?
Leniuchować! :D Ale teraz nie będzie mi zbytnio dane, bo po pierwsze przerwa jest bardzo krótka, a po drugie zawaliłam kolokwium z Historii Wielkiej Brytanii i muszę je poprawić od razu po Nowym Roku :P

Jakieś świąteczne życzenia?
Zdrowia, szczęścia, pomyśloności,
dużo seksu i radości :P

Ulubiony bożonarodzeniowy zapach?
Nie ma takiego zapachu, który kojarzyłby mi się z Bożym Narodzeniem ;)

Ulubione świąteczne jedzenie
Uszka z barszczem i ryba po grecku (chociaż ta pojawia się na innych imprezach w ciągu roku)

26 komentarzy:

zoila pisze...

Też najbardziej lubię fiolet i srebro :)

Karolina pisze...

fajny wywiad :) ja tez lubie barszcz z uszkami ale czerwony :)
zapraszam

Agnieszka pisze...

swiąteczne jedzenie to popieram! :)

optymistka. pisze...

oo barszcz z uszkami też mój ulubiony jest ;)

coralblush19 pisze...

Już myślałam, że tylko ja jestem takim wyjątkiem, który nie stroi się na święta :)
Musiałabym wybrać się na Rynek w końcu. Co prawda choinka wciąż ta sama, ale tak 'dla zasady' mogłabym ruszyć tyłek :P

Axis pisze...

a mi święta pachną..... George'm Michael'em :D!

craving for beauty pisze...

też lubię Love Actually :)

kazetka pisze...

Uszka z barszczem czy barszcz z uszkami? :P Wbrew pozorom to ma duuuże znaczenie :P hehe

Panna Migotka pisze...

Martuś,choinka co roku trochę inna :)

Blisko Lasu pisze...

Świetny jest ten TAG ;-)

Anonimowy pisze...

świetny Tag :) również kocham leniuchować :)

Beauty Wizaż pisze...

barszcz z uszkami bardzo lubie, jestem ciekawa Twojej choinki :)

vesna pisze...

Wszyscy juz się nastroili świątecznie widzę:)

Sleeping-beauty pisze...

Bardzo fajny ten TAG :)

Anonimowy pisze...

Uszka z barszczem! Święta nadchodźcie!;)

Magdalena pisze...

Ryba po grecku! myyy pycha! ;)

coralblush19 pisze...

Rób rób :P Będę co miała czytać do wieczornej herbatki :)

Yasminella pisze...

Ja to robie celowo xD bo w rudnym mi najlepiej xD

Anonimowy pisze...

dziękuję kochana za komentarz na blogu :)

Agnieszka pisze...

też lubię Love actually ;)

Unknown pisze...

Ah fajny ten tag- pewnie dlatego ,że świąteczny:)

coralblush19 pisze...

Skąd ja to znam :<

Beautiful Duty pisze...

fajne pytania i odpowiedzi :D slicznie musi wygladac twoj pokoj w btych docieniach!

Anonimowy pisze...

dobrze wiedzieć ;)

ZołzAnna pisze...

Życzę Ci tego, co sama wymieniłaś :D
Też lubię fiolety, a w połączeniu ze srebrem jest niesamowity efekt :)

Sylwia pisze...

Zapraszam do siebie na małe rozdanie :)

faceciwolaszatynki.blogspot.com