22 maja 2013

Wibo: Dolls lash, ultra volume - "Rzęsy jak ta lala"


Rzadko otwieram następny tusz, używając jeszcze jednego. Jednak temu nie mogłam się oprzeć, po zobaczeniu recenzji BeautyWizaż. Efekt na rzęsach uzyskany dzięki tej maskarze bardzo mi się spodobał i postanowiłam go wypróbować.

Nie jestem zwolenniczką dużych szczot i ta maskara na szczęście takiej nie ma. Może na zdjęciu wydaje się duża, jednak jest to typ szczoteczki długiej, jednak z wąskim włosiem. Nie używałam jeszcze takiego typu i muszę przyznać, że bardzo fajnie mi się jej używa. Jest dość precyzyjna, dobra do niewielkich oczu.


Szczoteczka ładnie łapie rzęsy. Możemy pracować z nią delikatniej, nakładając produkt bardzo lekko. Dzięki temu uzyskamy subtelny efekt, jednak z pięknie rozwachlarzowanymi rzęsami. Można też nakładać nią tusz bardziej zdecydowanie dzięki czemu rzęsy będą bardziej pogrubione i efekt będzie mocniejszy.

W tuszu Dolls lash bardzo podoba mi się możliwość stopniowania efektu. Można spokojnie nałożyć 3 warstwy produktu, a rzęsy wyglądają super i nie są posklejane. Pierwszy raz spotkałam się też z tuszem, który nie usztywnia rzęs - nawet po trzech warstwach i gruntowanym zaschnięciu są one elastyczne i miękkie. Muszę go też pochwalić za trzymanie rzęs 'w ryzach' - niektóre tusze sprawiają, że rzęsy odstają mi w różne strony i nie wygląda to zbyt fajnie. Ten bardzo fajnie jest układa i przytrzymuje w odpowiednim miejscu.

Jeśli chodzi o to co on robi... na pewno rewelacyjnie rozdziela rzęsy. Wydłużenie, według mnie, jest dość standardowe. Podobnie z pogrubieniem - nie uważam, by było spektakularne, jednak zestawiając działanie tego tuszu, to efekt jest naprawdę świetny. Przynajmniej moim zdaniem, a ja swoje rzęsy znam najlepiej ;)


Producent pisząc 'rzęsy jak ta lala' miał rzeczywiście rację. Dzięki maskarze uzyskuję bardzo fajnie firanki, które odpowiadają moim standardom. Za cenę ok. 10zł dostajemy dobry jakościowo produkt, który w dodatku jest ogólnodostępny. Ostatnio niewiele tuszów mnie zadowala, jednak temu się udało. Oklaski dla Wibo! Należy się.

Cena: ok. 10zł      Pojemność: 8g      Dostępność: Rossmann - szafy Wibo

Na temat trwałości obecnie się nie wypowiem, bo używałam go dopiero dwa razy, jednak chciałam dodać dziś notkę, ponieważ od jutra w Rossmannie jest -40% na kolorówkę i pielęgnację twarzy... Nie wiem, czy ten tusz jest już dostępny, ale jeśli jest, to będzie kosztował koło 6zł i być może kogoś moja recenzja skusi.
  

49 komentarzy:

  1. Fajny robi efekt, ale wole tusze mające silikonowe szczoteczki
    Pozdrawiam
    Zkosmetyczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też sądziłam, że wolę, ale okazało się, że każdy rodzaj potrafi się sprawdzać ;)

      Usuń
  2. jutro idę do Rossmanna - jak będzie to na pewno Go przetestuję ;) /K.

    OdpowiedzUsuń
  3. u Ciebie również efekt mi się podoba, kocham ładnie rozdzielone rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też widziałam go u BeautyWizaz i bardzo mi się spodobał :)
    U Ciebie także prezentuje się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt, ale nie wiem czy na moich krótkich rzęsach sprawdziłby się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurcze, całkiem fajnie wygląda na rzęsiskach:) Szkoda że mam spory zapas tuszy, bo bym jutro może go kupiła;)

    OdpowiedzUsuń
  7. efekt jest świetny :) jak zużyję zapasy to się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tez nie lubię wielkich szczotek w tuszach. Twoje rzęsy z tym tuszem wyglądają bosko !

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, efekt niesamowity, chcę go!

    OdpowiedzUsuń
  10. wohooooo, faktycznie jak ta lala! :) chyba jutro się koło niego zakręcę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. rzeczywiście jak u lalki, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super, jutro sobie kupię:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie wydłuża i rozdziela rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, efekt jest WOW!!!! Ona będzie moja, moja i już!

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie są totalnie nietrwale...a efekt na chwile jakos mnie nie interesuje:(

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi się podoba efekt na rzęsach a cena kusi bardzo. Będzie kolejnym tuszem z Wibo na jaki się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. za 6 zł. to szkoda by było nie kupić, oby tylko był bo i mnie efekt się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jutro wlasnie lece do rssmana:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Robi wrażenie;) Z takimi rzęsami to można szaleć;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Nie przepadam za klasycznymi szczoteczkami, ale na ten tusz mam ochotę się skusić po recenzji takiej jak Twoja ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje rzęsy wyglądają rewelacyjnie:) Tusz rzeczywiście świetnie rozdziela włoski. Również nie przepadam za maskarami, które nadmiernie usztywniają. Zainteresowałaś mnie tą maskarą:) Będę jej wypatrywała w szafie Wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam chyba 10 tuszy do rzęs, ale efekt, który uzyskałaś tym tak mi sie podoba, że chyba i tak go kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie efekt na Twoich rzęsach jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. efekt śliczny:) ja póki co testowałam false lashes i efekt jaki daje bardzo mi się podoba:) tylko za mało pogrubienia jest niestety:/

    OdpowiedzUsuń
  25. ładnie wygląda na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. efekt jest, cena niska ale nie lubię takich szczoteczek

    OdpowiedzUsuń
  27. chyba sie na niego skusze ;)))

    OdpowiedzUsuń
  28. A zastanawiałam się dzisiaj nad nim :D Oj wezmę go :D

    OdpowiedzUsuń
  29. mi się taki efekt bardzo podoba :) podobny daje tusz rimmel extra wow lash ;) nawet po kilku warstwach rzęsy są elastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. też go mam , cały dzien mi się trzyma ;D kosztuje w Rossmanie 8 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. o, taki efekt jak po 3 warstwach to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz przepiękne rzęsiska ;) I ładnie wygląda ten tusz, ale mnie na wstępie odrzuca to, że opakowanie i oprawa jest prawie żywcem zerżnięta z tuszu Pupy Diva
    (http://image.ceneo.pl/data/products/2530603/i-pupa-diva-s-lashes-mascara-tusz-do-rzes-ogrubiajacy-i-zwiekszajacy-objetosc.jpg)
    , mogliby sami coś wymyślić, a nie ciągle naśladują design od innych firm ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Robi wrażenie i to ogromne! świetny efekt :) tyle że Ty masz i bez tuszu piękne rzęsy :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Właśnie dziś go nabyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ale ekstra! i ma "normalną" szczoteczkę <3

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Bardzo cieszę się, że weszłaś/wszedłeś na mojego bloga. Z każdego sensownego komentarza bardzo się cieszę, więc jeśli zostawiasz coś po sobie to jest mi bardzo miło. Jeśli posiadasz bloga, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że go odszukam i skomentuję ;)

Spam kasuję i na niego nie odpowiadam, więc jeśli chcesz zostawić tylko adres swojego bloga, to nie licz, że na niego wejdę ;)