24 stycznia 2015

Semilac: 033 Pink Doll - moje "drugie pierwsze" hybrydy


Cześć! Ostatnio niestety nie ma mnie tu często. Pracuję na cały etat 8h dziennie, a do tego dochodzą mi 2h dojazdu, zatem mam bardzo mało czasu dla siebie. Ale w końcu jest weekend i mogę co nieco napisać :) W poście z haulem pokazywałam Wam lampę UV do paznokci, którą dostałam od Wojtka, a jakiś czas później zamówiłam sobie kilka lakierów Semilac.

Dzisiaj chcę Wam pokazać ten, który mam obecnie na sobie, a jest to 033 Pink Doll. To moje drugie hybrydy (pierwsze robiłam 1,5 tygodnia temu i nosiłam je przez tydzień - KLIK do Instagrama - musiałam je dość szybko zdjąć, bo miałam już odrost 2mm i nie wyglądało to zbyt ładnie), więc przy drugim podejściu wyszły już lepiej. Na razie jestem bardzo zadowolona z efektu - paznokcie wyglądają elegancko, lakier pięknie się błyszczy, nie ma mowy o odpryskach. A to dla mnie ważne, zwłaszcza, że 8h dziennie pracuję przed komputerem i stale trzaskam w klawiaturę.

Lakiery hybrydowe Semilac są dość gęste, ale przy chwili skupienia da się nimi namalować ładny brzeg przy skórce. Cały manicure na obu dłoniach zajmuje mi maksymalnie 30 min. - zatem czas jest zbliżony do czasu manicure wykonywanego normalnymi lakierami (mimo szybkoschnących top-coatów często dla pewności i tak czekałam koło 20min., żeby lakier dobrze wysechł).

Jeśli chodzi o lakier 033 Pink Doll, jest to dość neonowy, rzucający się w oczy kolor. Jest ciekawy, ponieważ w każdym świetle wygląda inaczej - w dziennym jest bardziej różowy, w sztucznym - pomarańczowy. Wydaje mi się, że jego nietuzinkowość dość dobrze widać na zdjęciach, bo trudno do końca określić, jaki to kolor. Na żywo oczywiście wygląda trochę inaczej, bo niestety nie dysponuję profesjonalnym sprzętem, który oddałby kolor w 100%.



Lakiery hybrydowe polecałabym:
  • osobom, które pracują przy komputerze i dużo stukają w klawiatuę 
  • osobom, które nie mają czasu na malowanie paznokci zwykłymi lakierami co kilka dni
  • wszystkim, który mają "trochę grosza", by zakupić sobie lampę i lakiery - jest to oczywiście o wiele wyższy wydatek niż standardowe lakiery, ale warto
  • osobom, które ładnie malują paznokcie - niestety jeżeli ktoś za każdym razem wyjeżdża za skórki i nie umie pomalować paznokci równo, to hybrydy będą dla niego utrapieniem, bo mankamentów nie zmyjemy ot tak

To dopiero mój początek z hybrydami, ale myślę, że pozostanę mu wierna. Zastanawiam się, czy nie pozbyć się swoich 'zwykłych' lakierów (zostawiłabym tylko kilka ulubionych "w razie W") i nie przerzucić się w pełni na te hybrydowe. Na razie mam 4 kolorowe lakiery marki Semilac i postaram się zaprezentować Wam je wszystkie :) Czekam na Wasze opinie, buziaki! :*


Cena: 26zł      Pojemność: 6ml      Dostępność: internet - Pazurki.com.pl

32 komentarze:

Monika Ozdoba pisze...

uwielbiam hybrydki!

Mila pisze...

Bardzo ładny kolor, ale wydaje mi się, że nakładasz trochę za dużo lakieru. U mnie baza, 2 warstwy lakieru i top coat są tej samej grubości jak paznokcie pomalowane zwykłym lakier 2/3 razy :) Przynajmniej tak mi powiedzieli, że trzeba nakładać cieniutkie warstwy i u mnie się to sprawdza :)

Wera pisze...

wow, piekny kolor i paznokcie

Kasia Kobiece Fascynacje pisze...

piękny efekt:)

Agusiak747 pisze...

Ja nakładam cienkie warstwy ;) Przynajmniej dla mnie to są cienkie warstwy, gdyby były jeszcze cieńsze to musiałabym dać 3-4. Ja całkiem lubię grube paznokcie i u mnie z Seche Vite grubość była taka sama jak tych hybryd. A poza tym ja mam 'wypukłe', zaokrąglone paznokcie i może to sprawia taki efekt ;)

Pink Lipstick pisze...

ale śliczny kolor <3

Unknown pisze...

Strasznie mi się ten kolor podoba :)

Lena pisze...

Piękny kolor i paznokcie. Uwielbiam hybrydy Semilac :)

Unknown pisze...

Piękny kolor. Ja mam klasyczną czerwień i brzoskwinię i oba uwielbiam :).

Veronika (veronique228) pisze...

Przepiękny kolorek :)

Złotowłosa pisze...

kolor śliczny! ja ostatnio bardzo intensywnie myślę o hybrydach.

Unknown pisze...

Przeuroczy kolorek, też mam kilka hybryd semilaca w swojej ofercie i co raz wzbogacam o nowe kolory i ten na pewno będzie następny w kolejce.

Kamila JK pisze...

Świetny kolor *.*

spinkiiszpilki pisze...

Prześliczny kolor:).

Ewu pisze...

Piękny kolor :) czaję się na te hybrydy lub na Cosmetics Zone :) Pozdrawiam!

SolidaryExpensive pisze...

Sliczny kolor, takiego jeszcze nie mam:) Ostatnio dodalam post z moimi hybrydami wiec jak jestes ciekawa to zapraszam:)

Unknown pisze...

Od ponad roku biję się z myślami: kupić lampę czy nie kupić... Na NIE działa jeden czynnik - że paznokcie będą w złym stanie po tym wszystkim. :(

Joanna K pisze...

Piękny lakier :)

Unknown pisze...

piękny kolor ! chciałabym taki !

Emilia Skrodzka pisze...

Kolorek jest cudny, mam w planach na ten rok lampę i lakiery :)

Unknown pisze...

Ja na zimę wolę bardziej stonowany kolor. Wydaje mi się, że takie odcienie lepiej sprawdzają się latem i wiosną. Ja teraz używam koloru granatowego i powiem Wam, że jestem pozytywnie zaskoczona:)
Wybieram zawsze lakierki Vinylux, bo dobrze kryją i wytrzymują na paznokciach aż do 10 dni|! Serio :)
Ja swoje zawsze zamawiam w internecie, bo w zwykłych drogeriach ich nie widziałam, a zawsze mają je w salonach kosmetycznych :)
http://www.prokosmetyk.pl/produkty/759/CND_VINYLUX_Lakier_7_dniowy_Nr_176_Indigo_Frock.html

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Ja obecnie testuję hit od Sally Hansen tzw. hybryd bez lampy ale nie wykluczam, że może kiedyś spróbuje Semilac choć ja nie posiadam lampy ale ma ją moja siostra i bez wątpienia mi użyczy!

akinaa pisze...

powiem szczerze że znów mnie zachęciłaś do wyciągnięcia lampy i spróbowania hybrydy:)) teraz sięgnę po Semilac :) buuziaki:**

Anonimowy pisze...

hybrydy miałam dopiero pierwszy raz, wczoraj ściągnęłam bo miałam już niesamowicie wielki odrost- byłam w szoku, że moje paznokcie w ogóle rosną, zawsze je obgryzałam :) nie zrezygnuję z hybryd :)

Revelkove Love pisze...

ależ fajny ten kolorek :)

ewi pisze...

Mam ten kolorek i dwie cienkie warstwy nie wystarcza,nawet gdy klade na bialy podkad

Unknown pisze...

Sliczne masz te pazurki

Immenseness pisze...

zamówiłam wczoraj całe wyposażenie + 4 kolorki Semilac :) nie mogę się doczekać :) mam tylko nadzieję, że będzie mi to wychodzić bo zawsze mi się dłonie trzesą podczas malowania i lubię wyjechać na skórki :P

kaasilka pisze...

Nie używałam jeszcze lakierów hybrydowych.
Bardzo ładny kolor

DanaWeg pisze...

Mam ten kolor właśnie na paznokciach. Niestety żadne zdjęcie nie oddaje tego pięknego, trochę neonowego koloru!!!! Jest cudny!

Unknown pisze...

Дуже хороша стаття одного, було б краще, якщо останнє твердження плюс висновки для простоти висновків. як і раніше стосується шуму з магазину Захра трав'яні надійного і найбільшого в Індонезії для вашого блогу (успіх) завжди успішно
==============================================
obat miom

obat miom

obat miom

obat miom

obat miom
==============================================