23 maja 2015

Otwarcie EkoPasażu Helfy


Jak niektórzy z Was pewnie wiedzą - pracuję w sklepie Helfy :) Tym razem otworzyliśmy kolejny oddział przy ul. Piłsudskiego 49-57 (adres wspólny na kilku lokali, które znajdują się w rzędzie), obok hotelu Scandic. To największy EkoPasaż Helfy we Wrocławiu - znajdziecie tam kosmetyki i produkty spożywcze, a dodatkowo sporo miejsca, żeby wszystkiemu dokładnie się przyjrzeć :)

W asortymencie znajdują się kosmetyki mniej lub bardziej naturalne, wiele produktów z Indii oraz innych miejsc świata (Grecji, Czech itd.). W związku z tym, że Helfy jest sklepem wegetariańskim, znajdziecie tam wiele produktów roślinnych.


Nie zamierzam pokazywać Wam wszystkich półek, ponieważ za dużo by to zdradzało, a chciałabym Was zachęcić do odwiedzenia sklepu osobiście ;) Jeśli macie możliwość, przyjdźcie i zobaczcie sami, jakie cuda można tu znaleźć :) Fani naturalnych kosmetyków powinni być wniebowzięci, ponieważ każdy znajdzie coś dla siebie. Ja te kosmetyki znam bliżej, ponieważ widzę je codziennie w pracy i jako blogerka (a poza tym fanka naturalnych kosmetyków) nie będę Wam wciskać, że wszystkie są godne polecenia i że wszystkie mają znakomite składy, ale część dostępnych tu produktów mogę polecić, ponieważ używałam/używam ich sama :) Jeśli macie jakieś pytania dotyczące asortymentu i mojej opinii na temat konkretnych produktów - walcie śmiało.

W Helfy odnajdą się również wegetarianie, weganie i miłośnicy zdrowej, ekologicznej żywności. Poza bardziej znanymi markami, można tu znaleźć wiele fajnego jedzonka z Czech, czy niszowe marki z Polski (niektóre rzeczy wyglądają baaardzo kusząco). Dla każdego coś dobrego, zatem sklep mogę polecić także eko-maniakom, ponieważ zakupicie tutaj ekologiczne środki czystości - płyny do mycia całego domu (produkty do łazienek, kuchni, mycia naczyń) oraz biodegradowalne, hipoalergiczne produkty do prania (także ubranek dziecięcych) itp.


Na dzisiejszym otwarciu byłam częściowo jako blogerka (porobiłam zdjęcia i obejrzałam produkty spożywcze, których niestety nie mamy w punkcie na Hallera 8, gdzie na co dzień pracuję) i częściowo jako masażystka. Wykonywałam relaksujący masaż twarzy przy użyciu olejków Khadi :) Udało mi się wymasować kilka osób i jedną z nich była - widoczna na poniższym zdjęciu po lewej - Magda z bloga Mademoiselle Magdalene :)


Mimo że pracuję w Helfy, działam też jako blogerka, więc dostałam kilka upominków ;) Wybrałam sobie produkty spożywcze, ponieważ z kosmetykami obcuję na co dzień i jednak mnie tak nie ciekawią. Dla osób z Krakowa i okolic mam też inną wiadomość - niedługo otwieramy sklep właśnie w Krakowie, więc jeśli byliście do tej pory smutni, że nie ma u Was Helfy, to niebawem będą i też będę na otwarciu jako masażystka, więc już teraz mogę wstępnie zaprosić ;)


PS. Zjadłam już ciasteczka widoczne na zdjęciu - są pyszne i nie zawierają cukru! Serdecznie polecam :)

19 komentarzy:

zoila pisze...

Piękne regały <3

Subiektywne Piękno pisze...

Super, na pewno odwiedzę sklep w najbliższym czasie :)

Mademoiselle Magdalene pisze...

Kochana, dziękuję za wspaniały masaż! :)
Czuję, że nieraz pojawię się w Helfy. Już zaczęłam dzisiaj testy kosmetyków, które dostałam :)

Kamila JK pisze...

Cudne miejsce :D

themakeupdrawers pisze...

Wow! Serio ?! ;D Co za zbieg okoliczności, ja mieszkam na ulicy Piłsudskiego we Wrocławiu ;D Ale chyba jestem jakaś ślepa bo nie widziałam tego sklepu ;o Albo jest gdzieś dalej, bo ja mieszkam pod wyższym numerkiem a Piłsudskiego do najmniejszych nie należy ! ;) Bardzo chętnie tam zajrzę, więc liczę na jakieś rekomendacje, jakie kosmetyki być polecała? :) Bo jeśli chodzi o naturalne jedzonko to tutaj już mój chłopak będzie bardziej zainteresowany, przejdziemy się tam z pewnością :)

Evelinn pisze...

Byłam w piątek, bardzo fajnie było :) Już żałuję, że dziś nie udało mi się wpaść na masaż ;)

odcienie nude pisze...

Swietne polki!!

Mirielka pisze...

Trzeba się wreszcie wybrać. Teraz będzie bliżej, bo na Hallera miałam za daleko :)

Anonimowy pisze...

W takim miejscu mogłabym pracować,dla mnie ideał :) Jak będę we Wrocławiu, wstąpię na pewno :)

Katsuumi pisze...

No i produkty spożywcze, i to calkiem zdrowe ;) chyba czas sie wybrac ;) ale nie wiem czy w Szczecinie jest. Pozdrawiam i zapraszam ;)

Kinga Litkowiec pisze...

Chętnie bym się tam wybrała :)

Drzemiące Piękno pisze...

Chętnie bym się wybrała, szkoda, że tak daleko :)

Agusiak747 pisze...

No to zazdro jak masz na Hallera za daleko :P Oznacza to, że pewnie mieszkasz gdzieś w centrum. Mamy też sklep na Św. Mikołaja niedaleko Rynku. Jak dla mnie wszystkie 3 sklepy są obok siebie, bo ja codziennie jeżdżę z Leśnicy na Hallera ;)

Agusiak747 pisze...

No to świetnie! :)

MM pisze...

Toż to raj!!! Spędziłabym tam godziny! Szkoda, że nie ma w Poznaniu :(

akinaa pisze...

dobrze że u mnie w mieście nie ma helfy bo bym tam majątek zostawiła... raj.. rajjjjj :)))

Agusiak747 pisze...

Zdecydowanie robią wrażenie :)

Agusiak747 pisze...

Cieszę się, że się podobało :D Miło było poznać :)

Agusiak747 pisze...

Niestety w Szczecinie nie mamy sklepu.