29 sierpnia 2013

Eveline: dwie pomadki, które chcieliście zobaczyć ;)


Kiedy pokazałam Wam paczkę od Eveline, wiele z Was chciało zobaczyć pomadki. Jestem ciekawa, jaki będzie odzew pod tą notką :P Niestety, szminki "nie trafiły mi się" kolorystycznie... nie, wróć - nie trafiły mi się wykończeniowo. Kolory są ładne, jednak ich wykończenie zupełnie mi nie odpowiada. Perłowe pomadki, czy też lakiery kojarzą się głównie ze starszymi bądź dojrzalszymi paniami. No i powinno tak pozostać, bo do młodych osób nie pasują. Dowodem na to są właśnie te dwa produkty.

Eveline, Aqua Platinum nr 468           ok. 9zł      Dostępność: szafy Eveline, małe drogerie
Pomadka nr 468 z serii Aqua Platinum to soczysty, lekko różowy, pomarańcz o złotym, perłowym wykończeniu. Opakowanie ma dość klasyczne. Jest ono plastikowe, niezbyt eleganckie, ale też nie odstrasza. Kolor jest śliczny i gdyby ta pomadka była cieniem do powiek, to na pewno byłabym z niego zadowolona. Niestety nie jest. W sumie nie wiem, komu polecałabym tę szminkę... starszej pani z ciepłym odcieniem skóry?

Eveline, Colour Celebrities nr 623           ok. 13zł      Dostępność: szafy Eveline, małe drogerie
Natomiast druga pomadka nr 632 z serii Colour Celebrities to taki winny odcień bordo. Ten pasowałby dojrzałej kobiecie na wieczór, np. do teatru. Kolor jest elegancki i myślę, że pasowałby wielu osobom. I kurczę... w sumie nie wygląda na ustach źle, ale mam wrażenie, że mnie postarza. Szkoda, że szminka ta nie ma wykończenia kremowego, bo kolor na pewno przypadłby mi do gustu...

PS. To mój 400-tny post ;D

28 komentarzy:

Unknown pisze...

Też wolę matowe pomadki :)

Zakochana w kolorkach pisze...

nie używam szminek za często,ale akurat obie mi się podobają;)Moja mama szminki Eveline bardzo lubi;)

Unknown pisze...

468 wygląd dośc ciekawie jednak i tak wolę maty ;)

MartynaL pisze...

Z chęcią kupiłabym tę 468;)
Obie wyglądają ładnie!!

Kinia pisze...

Całkiem fajne kolory nie są sztuczne:)

Agusiak747 pisze...

przyznam, że na zdjęciach wyglądają bardzo fajnie (zwłaszcza pomarańczka), ale na żywo perła strasznie się rzuca w oczy i nie wygląda to fajnie :(

Unknown pisze...

trochę nie moje kolorki i wykończenie , ale na ustach wyglądają ładnie ;-)

Anonimowy pisze...

A ja te pomadki widziałam ostatnio w Rossmannie i tak się zajarałam tym, że Eveline ma swoją szafę w drogerii że chciałam sobie ją kupić. Wzięłam czerną nr 430 bo myślałam, że będzie ładnym przytłumionym odcieniem różu a dopiero w domu kiedy się pomalowałam wydała mnie się ciemniejsza i poważniejsza. Kiedy wybrałam się jeszcze raz chciałam znaleźć coś lżejszego to z tych w złotym opakowaniu, które kosztowały 15 nie znalazłam niczego ładnego, wszystkie jakieś takie perłowo-babcine a z czarnych żadna mi nie przypasowała tak abym była zadowolona. Tak więc nie ma co się rzucać chociaż tanie i dobrze nawilżają, jeśli kolor do kiszki :)

Unknown pisze...

Ta pierwsza jest całkiem przyjemna.

Unknown pisze...

468 było by super w kremowym wykończeniu

recenzjatorka pisze...

Szkoda, że mają perłowe wykończenie, bo kolor pierwszej jest bardzo ładny :)

Anonimowy pisze...

ale masz sliczne waskie usteczka :)

Agusiak747 pisze...

nie powiedziałabym, że są jakieś super wąskie xD takie przeciętne ;D

Anonimowy pisze...

Nie podobają mi się ani kolory,ani wykończenie,a usta wprost przeciwnie,bardzo ładne:)

Unknown pisze...

kolory podobaja mi sie,jednak wole maty ;) a to zlote opakowanie bardzo eleganckie x

Kasia | juststayclassy.com.pl pisze...

Wolę matowe szminki :)

KasiaPL pisze...

A mnie się podoba ta pierwsza :)

Wera pisze...

obie perłowe, nie dla mnie

Jestem Magdalena | 30plusblog pisze...

Aqua platinum śliczna :)

mrs69cm pisze...

468 jaka czadowa!

MilionThoughts94 pisze...

468 się elegancko prezentuje ;)

Kamila Rzemek pisze...

ten 468 świetny...idealny jak dla mnie:)

Wdowa Po Stalinie pisze...

aqua platinum piękna :)

LaNińa pisze...

dyskwalifikacja za wykończenie/ takie odcienie cholernie postarzają ;)

aGwer pisze...

Nie moje kolory, absolutnie. Nie wyszłabym w takim :P i to wykończenie też mi nie pasuje ;P

aczkolwiek fakt, opakowanie jest eleganckie (Tej złotej :P)

Karola pisze...

Wykończenie nie dla mnie :(

ArcyJoko pisze...

Też nie lubię perłowych wykończeń w pomadkach, ale oprocz starszych pań to tak sobie myślę, że takie pomadki czasem pasują latynoskom, albo murzynkom. Nie wiem, ale w mojej głowie wygląda to okej.
Ale masz racje starsze panie to dobre stwierdzenie.

Autor pisze...

Podoba mi się odcień ten pierwszej pomadki, ale trochę za dużo błysku w niej jak dla mnie :)