17 października 2012

Rozdanie!- zostały tylko dwa dni!

Witajcie! Chciałabym Was poinformować, że razem z drogerią ZapachPerfum.com postanowiliśmy zorganizować rozdanie na moim blogu! Wybrałam dla Was produkty dość uniwersalne, których używa niemal każda z nas. A do wygrania:
  • Paloma, oliwkowy peeling cukrowy
  • Miraculum, satynowe masło do ciała (nie ma właściwości rozgrzewających ani chłodzących!)
  • tusz do rzęs Max Factor 2000 calorie
  • czarny eyeliner Virtual


Wszystkie produkty są nowe, nieotwarte i mają długi termin przydatności. Dodatkowo zwyciężczyni otrzyma kilka produktów dodatkowych (m.in. tester duo Double Act). Informuję jednak, że mogą posiadać ślady użytkowania.
  
   
REGULAMIN:
  1. Organizatorem konkursu jest Agusiak747 z bloga Agusiak747.blogspot.com. Nagroda główna została udostępniona mi przez ZapachPerfum.com. Produkty są nowe, nieużywane. Wartość nagrody to 64zł.
  2. Żeby wziąć udział w konkursie, musisz mieć ukończone 18 lat lub zgodę rodzica.
  3. Musisz być obserwatorem publicznym mojego bloga.
  4. Konkurs trwa od 28.09. do 19.10.2012r., do godziny 23:59, wyniki ogłoszę do 26.10.2012 r.
  5. Zadanie konkursowe: Napisać co najmniej kilkuzdaniowy tekst wyrażający opinie (zarówno pozytywne jak i negatywne) na temat mojego bloga (jego wyglądu, funkcjonalności, postów, tematyki itp.). Mile widziane będą też rady co poprawić, ulepszyć.
  6. Zwycięzca zostanie wybrany przeze mnie na podstawie zgłoszenia. Pod uwagę będę brać wartościowe, dla mnie, opinie i rady. Nie oczekuję samych pozytywnych opinii.
  7. Zgłoszenia proszę wysyłać na adres agu747@interia.pl, podpisując się nickiem z Bloggera.
  8. Nagrody zostaną wysłane maksymalnie do czterech dni po otrzymaniu danych adresowych zwycięzcy.
  9. Wysyłam tylko na teren Polski.
  10. Jako właściciel bloga i organizator rozdania mam prawo do wnoszenia poprawek do regulaminu.
  11. Przystępując do rozdania akceptujesz warunki tego regulaminu.