20 czerwca 2013

Fitomed: olej z awokado - "skromniaczek", który mnie zachwycił


Być może opakowanie tego produktu nie należy do atrakcyjniejszych, jednak jego zawartość sprawiła, że zakochałam się w tym olejku. Mowa o oleju z awokado, który dostałam od firmy Fitomed. Olejek zyskał moje uznanie dzięki wszechstronnemu zastosowaniu, jak i super działaniu.

Kosmetyku marki Fitomed używam głównie do twarzy: od czasu do czasu - zamiast kremu - na noc używam niewielkiej ilości tego produktu i zwyczajnie rozprowadzam go po skórze. Rano twarz wygląda świetnie i jest niesamowicie przyjemna w dotyku. Jeszcze nigdy nie miałam tak dobrze nawilżonej i miękkiej skóry! Słowo daję. Zatem jeśli większość kremów Was nie zadowala pod względem nawilżenia (ja często tak mam), to jak najbardziej warto wypróbować ten olej.

Takiego produktu można również bez problemu używać do nawilżania całego ciała, dłoni, skórek przy paznokciach i olejowania włosów. Sprawdza się przy tym równie dobrze. Znajdzie także zastosowanie u osób, które lubią ulepszać gotowe już kosmetyki - wystarczy dodać kilka kropel olejku do kremu do twarzy czy odżywki/maski do włosów. Kosmetyk jest bardzo wydajny i na pewno będzie nam długo służył :)


Jestem naprawdę zachwycona tym produktem. Spodziewałam się, że będzie dobry, jednak jego "dobroć" przerósła moje oczekiwania. Uznałabym nawet, że jako krem do twarzy sprawdza się lepiej niż olejek hibiskusowy z Khadi, którego używałam rok temu. Już nie mówiąc o różnicy w cenie. Jeśli będziecie robić zakupy w sklepie Fitomed, to zachęcam do kupna tego oleju - koszt niewielki, a skóra na pewno będzie zadowolona.

Cena: 15zł      Pojemność: 150ml     Dostępność: internet - sklep Fitomed

23 komentarze:

Kamila Rzemek pisze...

Uwielbiam takie olejki:)

Una pisze...

Bardzo lubię. Mam z innego sklepu. Dodaje do do wielu kosmetyków robionych i używam solo. :-)

CoconutLime pisze...

Olejku z avokado jeszcze nie miałam, będę musiała wypróbować :)

Cholera Naczelna pisze...

kocham olejki :)
a avocado już jako owoc jest świetne, to co dopiero jako olejek!
muszę spróbować :)

pozdrawiam :) Cholera Naczelna z 4cholery.blogspot.com

Kolorowy Świat Ani pisze...

Ja nie przekonalas sie jeszcze do olejkow ,ale duzo dobrego slyszalam o produktach marki Fitomed ,fajnie,ze tak Ci sie sprawdza ;)

Ps.uwazaj naSleeki -uzalezniaja'!:D

Strawberry Mery pisze...

ooo Avocado nie miałam jeszcze,ale z pestek malin u mnie działał równie dobrze jak mój krem na noc:)

Unknown pisze...

muszę się skusić:)

Unknown pisze...

A mnie ta prostota opakowania bardzo się podoba :)

Kolorowy Pieprz pisze...

uwielbiam olejki- naprawde- sama powiedz...jak wrócisz do czasów, gdy jeszcze ich nie uzywałaś...ja myśle sobie- jak to mozliwe:)?

Żaneta Serocka pisze...

bardzo lubię oleje. dodaje je do różnych produktów i eksperymentuje.
Ten na pewno również wypróbuję

Anonimowy pisze...

ja aktualnie a Etji taki olej kłade na włosy i jestem pod jego wrazeniem :) włosy są nieziemskie po nim, ale za to już na moją buzie tak dobrze nie działa :)

meeeggg pisze...

Polecam inne kosmetyki z tej firmy, szczegolnie do cery tlustej/tradzikowej, zel, mgielka do twarzy/hydrolat, tonik i krem nawilzajacy tradycyjny :)

Angie pisze...

Zaciekawiłaś mnie tym olejem :D

Cosmetics my Addiction pisze...

Nigdy nie miałam oleju z awokado, ale nie wiedziałam czy warto kupować, na włosach ciekawe jakby się sprawdził :)

balsamowo pisze...

Na pewno wypróbuję! :)

Madzia pisze...

ja także nie miałam do czynienia z tym olejkiem, ale za do arganowy kocham !:)

Karola pisze...

Planuję zamówienie kilku kosmetyków Fitomed tyle dobrego o nich czytam;)

bloodydragon pisze...

a jaki zapach ma owy olejek, raczej duszący czy delikatny?

My strawberry fields pisze...

Nie wiedziałam, że olejek z awokado tak ładnie nawilża skórę. Na razie jestem wierna kremom, ale będę o nim pamiętać :)

Unknown pisze...

Fajny, wielofunkcyjny olej :) szkoda, że nie przepadam za takimi olejkami do skóry, bo na pewno bym kupiła i sprawdziła...

Agusiak747 pisze...

właściwie jest bezzapachowy :)

Adziaem pisze...

bardzo fajny ;)

evela pisze...

Bardzo lubię kosmetyki z Fitomedu, mam ich kilka i jestem bardzo, bardzo zadowolona. Dopisuje więc ten olejek do listy zakupów:) Mam tylko jedno pytanie - czy nie zapycha?