24 maja 2013

MeMeMe: lakier do paznokci, 78 Ambitious


                    Marka: MeMeMe, Long Lasting Gloss
                    Nazwa: 78 Ambitious
                    Wykończenie: kremowe, bezdrobinkowe
                    Kolor: elegancki nude z pod-tonami różu
                    Krycie: lakier jest dobrze napigmentowany, jedna warstwa daje niezłe krycie
                    Inne cechy: nie ma rewelacyjnego połysku / ma OGROMNY pędzelek
                    Dostępność: internet, Kosmetykomania (obecnie w promocji)
                    Pojemność: 12 ml
                    Cena: ok. 20-25zł

47 komentarzy:

Em pisze...

bardzo podobają mi się takie kolory na paznokciach- ale tylko u kogoś ;) niestety na moich dłoniach takie odcienie nie wyglądają za dobrze.

Urodowe mydło i powidło pisze...

kolor obłędny, ciekawe jak z trwałością ?

Ewu pisze...

Przepiękny odcień!

Una pisze...

Jak elegancko!

Wszystko co mnie zachwyca pisze...

Bardzo mi się podoba. Muszę zrobić przegląd moich cielaków i zobaczyć, czy mam jeszcze dla niego miejsce ;)

AnnaBlog pisze...

Piękny kolor i jeszcze piękniejsze paznokcie!

sunshine12153 pisze...

pasuje ten odcień do Twojego koloru skóry :)

Kaprysek pisze...

Ja nim jutro, a właściwie już dzisiaj wysmyram paznokcie ;p

Kosmetyki Panny Joanny pisze...

śliczny kolorek ;)
a Twoje pazurki są mega ;)

4premiere pisze...

Piekny, ja mam brzoskwiniowy, który na dniach przesdatwię:)

MoniqNrw pisze...

Bardzo ladny nudziak! I pieknie wyglada na twoich ladnych i zadbanych paznokciach:-)

Paula pisze...

nude idealny! :)

Anne Mademoiselle pisze...

Jestem fanką takich paznokci :) kolor bardzo by mi odpowiadał :)

Angela pisze...

Piękny <3 oj cudowny kolorek:)

PrincesaMartita pisze...

Piękny kolor i pięknie wygląda na Twoich paznokciach :)

Karola pisze...

Bardzo ładny nudziak:)

mrs69cm pisze...

prawie jak Cupcake z Rimmela :)

Wera pisze...

kolor cudowny, kurczę ale jaka cena wysoka

Lena pisze...

Bardzo lubię takie kolory, pięknie wygląda.

Pierwiasteksmaku pisze...

właśnie szukam takiego koloru :)
pięknie, pozdrawiam i zapraszam :)

Żaneta Serocka pisze...

ładny bo paznokcie masz super.

strawberry pisze...

Idealny do pracy! piękny!

jolkag78 pisze...

ładny nudziak.

Iwetto pisze...

Przepiękny! Już w buteleczce mi się spodobał, ale na paznokciach prezentuje się jeszcze ładniej :)

GIRL NAME GIANNA pisze...

piękne paznokcie i lakier, szkoda , ze ja takich nie mogę zapuścić:) obserwuję, buziaki!

Beautiful ladies pisze...

Nie spodziewałabym się, że będzie taki fajny kolor :)

Unknown pisze...

Mam bardzo podobny kolor z Golden Rose.

M. pisze...

Bardzo ładnie wygląda :)

CaliforniaVenus pisze...

przepiękny odcień ;) pooozdrawiam! ;*

KasiaPL pisze...

bardzo ładny nudziak, ale ja na swoich paznokciach wolę wyraziste kolory :)

Kasiuleczka pisze...

śliczny kolorek, taki uniwersalny :)

Angie pisze...

Ładny nudziaczek ;]

Unknown pisze...

Piękny !! takiego właśnie mi trzeba :D

Paubia pisze...

O takiego właśnie szukam;)

charlotte pisze...

śliczny nudziak :) niestety cena za wysoka.. mam coś podobnego z Golden Rose za 6zł :P

Daguszka pisze...

Bardzo fajny i super, że tak dobrze kryje bo przy nudziakach bywa różnie :)

Tak bardzo kosmetycznie pisze...

ale piękny;o

marta pisze...

Powtórzę ale ten kolor pięknie wyglada na twoich dłoniach :)

sauria80world pisze...

nudny ale cudny :)

Justa147 pisze...

bardzo ładny kolor !

R- ROKSI pisze...

ładny delikatny:D

Owidia pisze...

Zapraszam Cię do wzięcia udziału w akcji Maliny 'Kolorowe lato na paznokciach' :)

http://owidia-kosmetyki.blogspot.com/2013/05/kolorowe-lato-na-paznokciach-akcja.html

Darusia994 pisze...

śliczny kolor:) uwielbiam nudziaki:)

astoria pisze...

Jakie cudeńko. Bardzo mi się podoba:)

Adziaem pisze...

piękny ;)

Milky chocolate pisze...

I to jest nudziak idealny!

Lisica pisze...

bardzo ładny kolor- podoba mi sie:)