22 września 2015

Semilac: lakiery na wzorniku + prezentacja większości kolorów


Chcę Wam dziś pokazać moją kolekcję lakierów hybrydowych Semilac. Jest ich niewiele, ale na razie więcej nie potrzebuję. Nie są to lakiery za 5zł, więc postanowiłam, że najpierw będę wykańczać jedne zanim zakupię kolejne. Nie wiem, czy się uda, bo maluję paznokcie tylko sobie i mojej mamie... czasami koleżankom (ale bardzo rzadko), zatem nie pozbywam się ich w tempie ekspresowym.

Na powyższych zdjęciach macie mój zbiór i wzornik, który zrobiłam kilka dni temu. Jeśli chodzi o kolory, to są one dość żywe, wiosenne. Nie przepadam za ciemnymi kolorami na paznokciach, więc też w takie odcienie nie inwestowałam. Podczas zbliżającej się jesieni pewnie najczęściej będę nosić 034, 097 i 142 - wydają się najbardziej jesienne spośród tego, co mam.

Część z tych lakierów pojawiła się już na moim blogu, jednak teraz postanowiłam zrobić ich zestawienie w jednym poście. Co prawda nie mam jeszcze zdjęć wszystkich kolorów na paznokciach, ale mam nadzieję, że zadowolicie się tym, co mam:

033 Pink Doll - neonowy, różowo-pomarańczowy lakier, jego kolor zależy od światła :)

035 Bright Lavender, bardzo ładny odcień chłodnego fioletu

022 Mint i 047 Pink Peach Milk - połączenie cukierkowe, pastelowe, idealne na wiosnę

I Instagramowe. Zapraszam na mojego Instagrama, przy okazji :)

032 Biscuit - bardzo elegancki, jaśniutki kolor

034 Mardi Gras i 037 Gold Disco - już nieco jesiennie, ale z odrobiną błysku

Hard Milk i 001 Strong White - czyli klasyczny french. Biały lakier nie jest mój ;)

033 Pink Doll - na stopach też wygląda fajnie :)

131 Lovely Mickey - uroczy, słodki róż. Coś, co uwielbiam :)

035, 037, 022, 033, 047 - czyli letni misz-masz, każdy paznokieć inny.

Mam nadzieję, że post tego typu Wam się spodobał. Jeśli tak, to zostawcie po sobie komentarz, a na pewno pojawią się kolejne z innym kolorami i zdobieniami :) Kupiłam też kilka hybryd na aliexpress, jak je otrzymam i już wszystkimi się wymaluję, na pewno pojawi się post podobny do tego z hybrydami Bling :)

24 komentarze:

Ewu pisze...

W pracy mam hybrydy Semilac i uwielbiam :)

Anonimowy pisze...

Przepiękne kolorki, a najbardziej 022 i 035 :)

Anszpi pisze...

022 i 033 najbardziej mi się podoba :)

Adziaem pisze...

odcienie różu są piekne :)

MartynaL pisze...

Śliczne kolory ^^

Kobiecy Żywioł pisze...

035 musi być mój :)

Autor pisze...

097 mi się podoba :)

Ave pisze...

Piękne, ja używam hybryd firmy Cosmetics Zone :)

Unknown pisze...

Do tej pory używałam tylko lakierów tej firmy, więc nie mam porównania i wydają mi się najlepsze. :D Choć powiem szczerze, że nie mają dla mnie idealnego różu pudrowego. :)

Kaprysek pisze...

Mardi Grass to przepiękny odcień, ciekawy czy jest odpowiednik wśród normalnych lakierów ? ;>

czarnulkaa pisze...

piękne kolory wybrałaś!

anitk4 pisze...

034 musi dołączyć do mojej skromnej kolekcji :D

Drzemiące Piękno pisze...

Bardzo ładne kolorki najbardziej podobają mi się 131 i 033 :)

Claudia pisze...

Super kolory wybrałaś :)

Agata Tomalla pisze...

piękne kolory i kształt paznokci!

societygirl-testuje pisze...

Zazdroszczę kolekcji! W mojej są tylko dwa póki co. Odcień 035 Bright Lavender jest przepiękny! :)

Katsuumi pisze...

Muszę zainwestowac w jakis fajny, hybrydowy lakier ;) pozdrawiam i zapraszam :)

Olilu pisze...

142 piękny, idealny na jesień. <3

d pisze...

Piękne kolorki :)

Joanna K pisze...

Śliczne pazurki :)

Unknown pisze...

035 Lawendowy fiolet jest piękny!! najładniejszy ze wszystkich tutaj przedstawionych :)

Silesian Beauty pisze...

033 wymiata! <3

Uroda Według Blondynki pisze...

Ta lawenda jest przepiękna:-)

Em pisze...

Bardzo lubię te hybrydy, sama mam ich już trochę ;) z kolorów, które Ty posiadasz mam Gold Disco, Biscuit i Mardi Gras :)