3 maja 2014

MAKIJAŻ: Brązowo-różowy na wesele (opadająca powieka)


Witajcie. Malowałam dzisiaj koleżankę na wesele. Na makijaż byłam z nią umówiona chyba od 4 miesięcy :D Główny problem Patrycji to dość mocno opadająca powieka, więc skupiłyśmy się na korekcji. Kolory cieni, jakich użyłam to przede wszystkim brąz i róż. Myślę,że te kolory ładnie wyglądają razem z tęczówką Patrycji. Oczywiście na żywo makijaż był ciemniejszy, aparat jak zawsze zażarł kolory.

TWARZ:
Revlon, ColorStay, nr 150
p2, Feel Natural concealer, 005
Mariza, puder ryżowy
Manhattan, cień do powiek 95R Mat Maroon (bronzer)
Wibo, róż nr 1 (edycja różana)

OCZY:
Sleek, palety: Au Naturel, Showstoppers
Kobo, 205 Golden Rose
Gosh, Catchy eyes, tusz do rzęs

BRWI:
Catrice, eyebrow set




40 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie sobie poradziłaś, taki makijaż świetnie jej pasuje ;) !

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny makijaż :)
    niestety też mam opadającą powiekę - masakra, co by się nie namalowało i tak mało widać :p

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny makijaż coś dla mnie i moich opadających powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wykonałaś świetną robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyna jest świetna, a Ty pięknie podkreśliłaś jej oczy :) Naprawdę jest spora różnica i fajnie wykonturowana twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie podkreśliłaś jej urodę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie wygląda:)
    ale ja jakbym szła na wesele dałabym do tego ciut ciemniejsze usta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na usta nie dałyśmy nic, bo ja nie daje swoich rzeczy - każdy nakłada coś, co wziął ze sobą :)

      Usuń
  9. Ja dodałabym jeszcze kreskę <3 bez niej czuję się łyso.
    Ale dziewczyna piękna jak i makijaż, zdolniacho :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba. Sama znam ból opadającej powieki, ale co zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie, bardzo naturalnie i twarz rozświetlona

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo dobrze ci to wyszło!:) śliczna dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny, taki świeży :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Subtelny makijaż, który świetnie koryguje opadającą powiekę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny makijaż :) świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czuję, że zachwyciła wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wyciągnięte kąciki, oko od razu lepiej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie sobie poradziłaś :) tak wizualnie czuję, że fajnie wyglądałaby w czymś deko mocniejszym:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny makijaż, zmiana na ogromny plus:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. mimo ze lekkie makijaż :D to i tak dodał jej na twarzy super kolorystykę :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna, subtelna metamorfoza! Twarz tak jakby " wyszła" do przodu. Wyłoniła się z za włosów. Jeżeli rozumiesz o co mi chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. super metamorfoza! bardzo podoba mi sie Twój blog, będę wpadać tu częściej dlatego obserwuję :) w wolnej chwili jeśli masz ochote zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie wygląda w tym makijażu b.naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie otworzyłaś jej oko, zdolniacha! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Delikatnie , naturalnie i pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny makijaż:) Rzeczywiście oczy wyglądają o wiele lepiej:-) no i buzia wygląda tak świeżo ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Great job, I'm really amazed :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Bardzo cieszę się, że weszłaś/wszedłeś na mojego bloga. Z każdego sensownego komentarza bardzo się cieszę, więc jeśli zostawiasz coś po sobie to jest mi bardzo miło. Jeśli posiadasz bloga, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że go odszukam i skomentuję ;)

Spam kasuję i na niego nie odpowiadam, więc jeśli chcesz zostawić tylko adres swojego bloga, to nie licz, że na niego wejdę ;)