20 grudnia 2013

MAKIJAŻ: Pierwszy raz z paletką Lovely


Cześć! Chciałabym pokazać Wam pierwszy makijaż, jaki wykonałam swoją nową zdobyczą, czyli paletką Lovely nude make up kit. Jak na pierwszy raz, to pracowało mi się z nią bardzo dobrze. Cienie, których użyłam były fajnie napigmentowane i bardzo przyjemnie się je rozcierało. Oczywiście makijaż jest z kategorii lżejszych, dziennych. Postawiłam więc na nieco mocniejsze usta, czyli Apocalips Nova.

Niestety nie miałam zbyt dużo czasu na robienie zdjęć i nie wyszły one rewelacyjne. Świetnie ukazują tragizm mojej powieki, na której nic nie widać. Nienawidzę jej! Pora odkładać na jakąś operację :/ Niemniej jednak, mam nadzieję, że coś dostrzeżecie.


Do wykonania makijażu użyłam następujących cieni:


55 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż zrobiłaś :) ja polowałam na tę paletkę, ale niestety nie udało mi się jej zdobyć ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam powieki, na których nic nie widać :(
    po co się męczyć i robić jakieś smoky czy wymyślne makijaże, skoro wszystko jest schowane :/
    Fajny makijaż, dziś miałam coś podobnego, bo też już się zaopatrzyłam w paletkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż, paletkę na pewno sobie kupię jak tylko ją gdzies dostanę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe też mam takie powieki... i myślę niestety, że nie pomoże operacja... taka budowa oka i koniec.
    A makijaż bardzo fajny jak na dzień ;) A paletka jest dla mnie jak na razie wirtualna bo na żywo nie było mi dane jej zobaczyć ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i coś tam widać, ale jak to się mówi szału nie ma ;p

      Usuń
  5. Piękny makijaż :) Paletki szukam, ale znaleźć nie mogę :( Mam identyczne powieki jak Ty i wszystkie cienie odbijają mi się na górną powiekę, co Ty robisz, że pozbyć się tego efektu :podwójnych oczu"?

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta paletka. Byłam ostatnio w rossie żeby rzucić na nią okiem ale oczywiście wykupili wszystko;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny makijaż !!
    szkoda , że u mnie ich cały czas nie ma, tylko chodzę i szukam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ale śliczny makijaż :-) a Ty wyglądasz w nim uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż super, a paletkę upolowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio eksperymentuję z tą paletką i całkiem fajna jest :)
    mam taka samą powiekę i znam ten ból :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Musze powiedzieć, że bardzo przyjemna paletka :)

    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się :) muszę dorwać tą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooj jak ja rozumiem problem wrednej powieki :) trzeba się nieźle napracować, żeby osiągnąć fajny efekt. Makijaż wygląda bardzo ładnie, a ta kreska fiu fiu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki piękny makijaż wyczarowałaś :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wykonałaś bardzo ładny makijaż, naprawdę mi się podoba. Poluję na tę paletkę i nigdzie nie mogę jej dorwać. A szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam mamie tą paletkę pod choinkę, mam nadzieję, że się jej spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. makijaż bardzo w moim stylu! podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak się ma talent, to nawet z taniej paletki można wiele wykrzesać:)

    OdpowiedzUsuń
  19. no co Ty kochana, makijaż bardzo ładnie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny makijaż , takie delikatny i subtelny ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna ta paletka :) no i makijaż oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne oczko! i powieka też, nie marudź :) moja jest dużo gorsza, na operację bym odłożyła, ale się boję :/ chlip

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny makijaż !! :)
    Ja nadal poluję na ta paletkę;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie wyszło i paletka fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  25. super makijaż , a kolory super są w tej palecie

    OdpowiedzUsuń
  26. Makijaż wygląda bardzo ładnie! co do powieki ... mam ten dam problem :(

    OdpowiedzUsuń
  27. chodziłam wczoraj za nią cały dzień i nigdzie nie ma:( A twój makijaż jest tak piękny, że mam jeszcze większą ochotę ją kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałam pomacać tą paletkę, ale od początku nigdzie jej nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  29. marzy mi się ta paletka, piękne kolory i świetny makijaż wykonałaś

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładny makijaż i bardzo udana paletka z tego co widzę :) a powiekę mam jeszcze gorszą - makijaż mogę utrwalić tylko na półprzymkniętej ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Delikatny, ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładny makijaż :). Ja nie umiem nigdzie dostać tej paletki, ostatnio obdzwoniłam wszystkie Rossmanny w moim mieście, a nawet w sąsiednich miastach i nic :P. Podobno są w stałej ofercie, więc liczę, że kiedyś je złapię :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajna paletka, muszę ją kupić. Do dziennych makijaży idealna.:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny ! :)
    U mnie nigdzie nie ma tej paletki ;/

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudny, naturalny makijaż :-) też mam opadającą powiekę...

    OdpowiedzUsuń
  36. Ehh u mnie z powiekami też szału nie ma. A makijaż bardzo fajny wyszedł:-)

    OdpowiedzUsuń
  37. też udało mi się dorwać tą paletkę i jakość w stosunku do ceny jest całkiem, całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładny makijaż, a ta paletka jest dla mnie naprawdę sporym pozytywnym zaskoczeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam ochotę na tę paletkę.

    Ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie jest tak źle z tymi powiekami :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo zawsze je unoszę do zdjęć XD gdybym tego nie robiła, totalnie nic nie byłoby widać XD

      Usuń
  41. Nawet dobra pigmentacja :) Jak ją dorwę to kupię;) Masz świetną urodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ślicznie Ci w takim makijażu ; )

    OdpowiedzUsuń
  43. ja nie wiem co ty się tak ciągle czepiasz tych powiek

    OdpowiedzUsuń
  44. Widziałam ją już na kilku blogach i mam na nią coraz większą ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Aga, co jest nie tak z Twoją powieką? widać na niej przecież kolory. może nie tak pięknie jak u niektórych (z całym szacunkiem) wyłupiastych :P, ale nie jest źle. chociaż rozumiem frustrację, sama mam opadający na środek fałd skórny i praktycznie nic nie widać, nic a nic. muszę podnieść brwi, żeby było widać jakiekolwiek efekty mojej pracy. nie wspomnę o odbijaniu się cieni na górze i nieestetycznym zbieraniu pigmentu po paru godzinach... uhhhh, tyle już razy próbowałam na sobie odtworzyć różne piękne makijaże i wychodziły beznadziejnie :/

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Bardzo cieszę się, że weszłaś/wszedłeś na mojego bloga. Z każdego sensownego komentarza bardzo się cieszę, więc jeśli zostawiasz coś po sobie to jest mi bardzo miło. Jeśli posiadasz bloga, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że go odszukam i skomentuję ;)

Spam kasuję i na niego nie odpowiadam, więc jeśli chcesz zostawić tylko adres swojego bloga, to nie licz, że na niego wejdę ;)