26 sierpnia 2013

MAC: test korektora Pro LongWear - NC20


Dzisiaj chcę pokazać Wam mój nowy nabytek - korektor z MACa - w akcji. Nagrywałam makijaż, jednak nie do końca spodobał mi się efekt końcowy i postanowiłam wyciąć fragment, gdzie nakładam sam korektor, żeby pokazać, jak się zachowuje i jak dużo może przykryć. Mówiąc szczerze - nie spodziewałam się takich rezultatów i wciąż jestem zaskoczona :D

Jeśli macie ochotę zobaczyć test na żywo korektora Pro LongWear w kolorze NC20, to zapraszam:


14 komentarzy:

Kinia pisze...

Wiem to test korektora ale cudne oczy kolor super:)

Unknown pisze...

CUDOWNY makijaż!

Unknown pisze...

też jestem pod wrażeniem tego krycia wow :) szeczólnie, że tez mam cerę skorą do zaczerwienień

Unknown pisze...

Makijaż genialny

Natalia Lily pisze...

tek korektor jest extra. Jak będę mieć przypływ gotówki to chyba w niego zainwestuję;)
Piekny makeup;)

Kasia | juststayclassy.com.pl pisze...

Świetnie kryje, odkładam kasę na niego :D

n-i-e-z-n-a-j-o-m-a pisze...

Też jakiś czas temu zaopatrzyłam się w ten korektor i również jestem w szoku jeśli chodzi o to ile można zakryć jedną pompką :D Zdecydowanie korektor wart swojej ceny.

Unknown pisze...

cudowny makijaż , a korektor świetnie kryje ;)

mrs69cm pisze...

szkoda mi kasy :(

Cosmetics my Addiction pisze...

wooow, już wiem, że muszę go mieć :D

Agata Smaruje pisze...

no ładnie, faktycznie wygląda na to, że już nie potrzeba podkładu :) czaję się na niego od jakiegoś czasu, ale ciągle inne rzeczy kupowałam. dzięki za przypomnienie :)

Pychotkaaa pisze...

śliczne oko :D
http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

MartynaL pisze...

Śliczny ten makijaż!!

Unknown pisze...

świetny ten korektor, co masz za genialną muzykę w tle ?