15 sierpnia 2013

Lovely: pogrubiający tusz do rzęs Volume Maximizer 3D


Niedawno w moje ręce wpadła maskara Lovely Volume Maximizer 3D i od jakiegoś czasu jej używam. W związku z tym, dzisiaj post o tuszu, który za bardzo nie przypadł mi do gustu. Mimo że wydaje mi się, że tusze Wibo/Lovely są dosyć podobne, ten odpowiada mi mniej niż większość z nich.

Kolor opakowania maskary jest na zdjęciach przekłamany - wydaje się seledynowy, ale na żywo jest to po prostu zieleń. Szczoteczkę ma klasyczną, a kolor tuszu jest mocno czarny. Szczoteczką dobrze się manewruje, nie jest ona duża i dociera do większości rzęs. Ilość tuszu, którą nabiera jest raczej odpowiednia. Tusz dobrze trzyma się na rzęsach - nie zauważyłam, by się osypywał czy kruszył.

Efekt, jaki daje na rzęsach nie jest powalający. Wydaje się, że rzęs jest dużo, jednak nie są one ułożone w sposób, który by zachwycał. Mam wrażenie, że tą szczoteczką trudno rozczesać i rozdzielić rzęsy. Maskara robi delikatne grudki i trochę skleja rzęsy. Pogrubienie jest minimalne, natomiast wydłużenia czy podkręcenia nie widzę wcale. Na zdjęciach mam 3 warstwy tuszu.


Cena: ok. 10zł      Pojemność: 11g      Dostępność: Rossmann - szafy Lovely

34 komentarze:

Natalia Lily pisze...

Jest ok, ale nie polubiłam się z nim;/

Asia Walczyk pisze...

na rzęsach wydaje się ok...

Kasiorra pisze...

wczoraj prawie go kupilam... na rzęsach wygląda całkiem ładnie. ale ogolnie czytam że nie jest najlepsza, wiec pewnie sobie podaruje.

Dominika pisze...

świetnie rozdziela i wydłuża rzęsy :)

LadyAggu pisze...

Na Twoich rzęsach nie wygląda źle ;)

recenzjatorka pisze...

nie lubię maskar z lovely, nie sprawdziła się u mnie różowa, ta też nie.

Unknown pisze...

Pomimio minusów o których napisałaś, uważam że efekt bardzo ładny :) Albo po prostu masz takie piękne rzęsy ;)

justysiowa pisze...

Efekt mi się podoba :-)

Strawberry Mery pisze...

Masz niesamowicie długie rzęsy:)

Unknown pisze...

A mi się efekt na Twoich rzęsach bardzo podoba!

Lena pisze...

Niby nie jest źle, ale skoro piszesz, że 3 warstwy to nie wiem..ja zawsze jedną nakładam ;)

Unknown pisze...

Faktycznie, rzęsy jakoś tak dziwnie poukładane ;)
Nie lubię tradycyjnych szczoteczek, preferuję te standardowe.

Unknown pisze...

Silikonowe, miało być ;)

Agusiak747 pisze...

no właśnie ani jedno, ani drugie XD

Agusiak747 pisze...

na swoje rzęsy nie narzekam i z tego powodu ta maskara nie wygląda źle ;)

Agusiak747 pisze...

też wolę silikonowe, ale przekonałam się, że te klasyczne też nie są złe :)

bloodydragon pisze...

szału nie ma, nie lubię jak rzęsy są niepoukładane ;)

Em pisze...

efekt jaki daje ten tusz w ogóle mi się nie podoba- lubię jak rzęsy są mocno podkreślone i pogrubione ;)

aSHa pisze...

na zdjęciach wygląda całkiem dobrze...

Wera pisze...

szczoteczka zupełnie nie dla mnie;/

Unknown pisze...

A pomożesz mi z blogiem? :)

Prudence pisze...

Na rzęsach prezentuje się ładnie... cóż, co człowiek inne zdanie;)

Catherines diary pisze...

efekt całkiem ładny jednak ja wolę bardziej efekt 'wow'

www.marzenabartosz.pl pisze...

Nigdy nie miałam tych tuszy

Adziaem pisze...

na rzęsach wygląda ładnie :)

aGwer pisze...

A mnie się efekt podoba, za 10zł nawet powiedziałabym że rewelacja :)

desire25 pisze...

Wolę coś "mocniejszego" ;)

Kasiuleczka pisze...

nie znam tego tuszu, ale często się ostatnio pojawia w blogosferze :)
jak za 10zł to złego efektu nie daje

Unknown pisze...

nie widziałam jeszcze tego tuszu w Rossmannie , z chęcią bym go wypróbowała , musze się rozejrzeć :)

Tak bardzo kosmetycznie pisze...

nie podoba mi się:(

Vera pisze...

Choć rzęsy są ładnie podkreślone, są jakby w nieładzie.. co trochę ujmuje końcowemu efektowi..

Unknown pisze...

w sumie nawet fajny ;D

ZMIENIONYRYTM pisze...

Podoba mi się efekt ;-)

Króliczek Doświadczalny pisze...

taka sobie, trochę potargała rzęsy:)