3 czerwca 2013

TAG: Mój zwierzęcy przyjaciel


1. Jak nazywa się Twój zwierzak?
W rodowodzie: Vellico's Maybe Baby
W domu: Gremlinka

2. Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy?
Suczka rasy Welsh Corgi Pembroke.

3. Jak długo jest już z Tobą?
Gremlinka została przez nas odebrana 29. lipca 2012 r.


4. Jak dostałaś swojego zwierzaka?
Nie dostałam go. Po stracie poprzedniego psa, tej samej rasy, zdecydowaliśmy się (po jakimś
czasie) na drugiego. Decyzja była ciężka, ale z perspektywy czasu widzę, że słuszna :)

5. Ile ma lat?
DZISIAJ KOŃCZY ROCZEK ;D

6. Co jest dziwnego w charakterze Twojego zwierzaka?
To, że jest rozwydrzoną małą dzidzią ;P Zachowuje się jak dziecko... piszczy i gada, jak niemowlę.

7. Co Twoje relacje ze zwierzakiem dla Ciebie znaczą?
Kocham Gremlinkę <3 co tu dużo mówić :)


8. Ulubione chwile?
Kiedy wieźliśmy ją do domu z Krakowa :) Była wtedy taka malutka i... zadziorna.
Od razu zaczęła gryźć karton, w którym leżała.

9. Jak nazywasz swojego zwierzaka?
Gremlinka, Gremi, Gremcia, Gremciuń, Czort

dzisiejsze urodzinowe :))

50 komentarzy:

Asia Walczyk pisze...

śliczny piesio :) tzn piesia...:D ja moją Lolkę straciłam w listopadzie i od tamtej pory rodzice nie chcą żadnego psa :(

IVONA pisze...

ładnie się uśmiechacie na pierwszym zdjęciu:))
mój coker spaniel to kochana bestia i też ze mną gada:)

nika88 pisze...

O matko ale cudny piesek :D Przypomniała mi się reklama z "sztucznymi szczękami u psów" bo chyba tam występuje podobny. :)

M. pisze...

ale świetna! :)
Ja też ostatnio przedstawiałam mojego psiaka, Kebaba :)

beautyhairandfashion pisze...

Jaka kochana mordka <3 Cudowna jest <3

Adziaem pisze...

śliczny piesek ;)

recenzjatorka pisze...

jest po prostu przeurocza! *.* aż chciałoby się przytulić!

Asia Walczyk pisze...

To było ciężkie przeżycie... ;/ Parwowiroza to najgorszy syf jaki może być :(

zoila pisze...

Mądrze jej z oczu patrzy :)

Cosmetics my Addiction pisze...

śliczna psinka :))

a pisze...

<3

Wera pisze...

słodka:)lubię psy, jeszcze bardziej suczki

lejdish pisze...

OMG, OMG, OMG I am in love... O.O <3 <3 Czy istnieje na tym świecie bardziej urocze stworzenie od Gremlinki? Wątpię. :D

Zu pisze...

jaka słodka! i ma cudowne imię!! Gremlinka! no padłam :D

Świat Pani Domu - Ola pisze...

O ja..ale słodziak..a na pierwszym zdjęciu oboje pięknie się uśmiechacie..
( Aga, wybacz offtopic ale zęby masz PRZEPIĘKNE! )

Pierwiasteksmaku pisze...

oo jaki piękny, pieknie sie prezentujecie :)
pozdrawiam i zapraszam :)

kreska pisze...

ja kocham wszystkie psiaki, więc Twojego już też:)
P.S. Masz boski uśmiech <3 :)

Unknown pisze...

Ona jest taka słodka! :) Sama mam psa Maksa i również bardzo go kocham! Jak tu ich nie kochać?! ♥ haha :)

Żaneta Serocka pisze...

Uwielbiam Twojego pieska, jest śliczny

Unknown pisze...

Fajniutka jest :)

Paula pisze...

no w tym ostatnim zdjęciu to się zakochałam :)
Ale jaka ona jest chętna do zdjęć, normalnie tap madl ;p

saharu pisze...

ostatnie zdjęcie wymiata

gosiawk pisze...

śliczny piesio

exality pisze...

ale piekny piesek :) ja mam bernardyna,tez go bardzo kocham,ale ostatnio niestety ma problemy z noga i ledwo chodzi :(

Ewu pisze...

Cudowny psiak! Moja sunia niedługo skończy 6 lat :)

czarna_kawa pisze...

cóż ja jeszcze mogę dodać jest przeurocza ta twoja piesia ♥ na pewno jest wspaniałym przyjacielem i kompanem

Kocica pisze...

ooo jaka urocza! Taka mała kluseczka :D

Angie pisze...

Śliczna Psinka :)
Wszystkieego co najlepsze Gremi :D :)

Unknown pisze...

Hehee fajny słodki piesio :) ostatnie zdjęcie super :)!! Impreza na całego :D, też chyb zrobię taki TAG o moich psiakach

Ewka Bloguje pisze...

Świetny ten psiak, a Twoje ząbki bardzo białe, aż zazdroszczę ;p

Unknown pisze...

świetny psiak :) ja wolę chyba kociaki

Tak bardzo kosmetycznie pisze...

pięknie razem wyglądacie :D cudny piesek:)

Nena pisze...

Psiak wygląda niezwykle przyjaźnie :)

merczens pisze...

Piękna jest :D taaaaka puchata :D

Unknown pisze...

nie da się jej nie kochać <3 /E

justysiowa pisze...

genialna psinka :)

Bella Mulier Stylle pisze...

Świetne zdjęcia :) takie pozytywne nasycone energią, a piesek niezwykle uroczy. Bardzo ciekawy blog, cieszę się, że tu trafiłam z chęcią obserwuję i pozdrawiam :)

Karola pisze...

Śliczna ma taką wesołą mordkę:)

Paula pisze...

Ale słodko <3

karminowe.usta pisze...

Na swoją Lilkę też czasem wołam Czort:D Z perspektywy czasu widzę, że po stracie zwierzaka warto przygarnąć kolejnego przyjaciela. Wprawdzie żadne żywe stworzenie nie zastąpi zmarłego poprzednika, ale dzięki niemu znowu mamy powody do śmiechu:) Widzę to po Irmince, której harce sprawiają mi dużo radości:)

Marti pisze...

piękności! *.* bym się tylko tuliła i tuliła :)

desire25 pisze...

Podoba mi się ten tag ! :D chyba sama też się do niego przymierze ... :D ale najpierw trzeba umyć psa do sesji fotograficznej :D

Dominika pisze...

Świetny pies! :) Bardzo ładny i widać, że lubi zabawe i psoty :D zupełnie jak Moja ;)

Beauty Wizaż pisze...

jeju jaka ona jest śliczna, te oczy! Fajny tag :))

healthystyle pisze...

Śliczny psiak :D

tonia pisze...

Oooo, jaki kochany psiak<3

Małgorzata Palka makeup artist pisze...

takie tagi to ja lubie, wszystko ładne , fajne kochane ziwerzatko..a podziwiałam ja juz na filmikach u ciebie wiec jestem w niej zakochana :)

Barwne pasje JS Makeup pisze...

Cudna!:)

Zabka zabka0307.blogspot.com pisze...

Uwielbiam psy :) Przepraszam, ale muszę Ci to powiedzieć: Ale TY masz PIĘKNE oczy!!!;)

Natalia Lily pisze...

Ale słodkoooo<3