22 maja 2013

Nowości w kosmetyczce!


Dostałam ostatnio przesyłkę od MegiLounge, znanej z YT. Wysłałam jej testery perfum Acorelle, ponieważ była nimi zainteresowana i chciała dać mi coś w zamian. Trafiła idealnie, bo masła Alverde nigdy nie miałam. Bardzo chętnie je przetestuję. Jestem ciekawa działania i melonowego zapachu ;)


Jakiś czas temu otrzymałam mejla od Kosmetykomanii z pytaniem, czy nie chciałabym wypróbować kosmetyków MeMeMe. Nigdy nie miałam z nimi do czynienia, a wydają się być fajne. Zgodziłam się i nieoczekiwanie dostałam dziś paczkę. Nie wybierałam sama produktów, a jestem bardzo zadowolona. Wszystkie produkty są w jasnych kolorach, dali nawet neutralny, elegancki odcień lakieru :)

34 komentarze:

  1. ciekawa jestem tych kosmetyków mememe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam lakier mememe, w innym ale podobnym kolorze- bez szału

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowania Mememe świetnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ich róż w płynie i jestem zauroczona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja takze dzisiaj kupilam to maselko od alverde :) tyle ze w mniejszej wersji bo wole najpierw przetestowac i nie bede zalowac jesli mialoby mi sie nie spodobac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o :) jestem ciekawa tych produktów z mememe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jetem jak sprawdzi się masełko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. tego MeMeMe to Ci zazdroszczę :) chetnie o nich poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. w takim razie czekam na recenzje masła Alverde :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te produkty z Mememe. Sama bym przetestowala;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam tej firmy MEMEME, czekam na opinie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor lakieru, czekam na prezentację :)

    OdpowiedzUsuń
  13. chętnie bym wypróbowała kosmetyków MeMeMe; ) czekam recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też dostałam paczuszkę MeMeMe. Lakier mamy ten sam, ale ja oprócz niego dostałam róż (którego nie używam) i beżową pomadkę, która zupełnie do mnie nie pasuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko świetnie trafione :)

    OdpowiedzUsuń
  16. same dobroci :) ciekawe jak Ci się sprawdzi ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawa jestem tego podkładu, ma niezły spf :)

    OdpowiedzUsuń
  18. te kosmetyki sa dostepne w UK i naleza do tych z nizszej polki cenowej

    OdpowiedzUsuń
  19. Koniecznie daj znak, jak spisze się podkład ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem ciekawa kosmetyków MeMeMe, a najbardziej ciekawi mnie podkład, więc będę wyczekiwała recki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie zaczynam dziś masło Alverde - inne. Ale chcę go używać do włosów. Eksperyment ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. to czekamy na recenzje jak się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne nowości. Nie mogę się doczekać recenzji podkładu. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. sama chętnie bym przetestowała kosmetyyki mememe:)

    OdpowiedzUsuń
  25. czekam na recenzję tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawią mnie te kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawa jestem tego masełka z Alverde. Daj znać ja się spisuje :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://konwaliabeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Bardzo cieszę się, że weszłaś/wszedłeś na mojego bloga. Z każdego sensownego komentarza bardzo się cieszę, więc jeśli zostawiasz coś po sobie to jest mi bardzo miło. Jeśli posiadasz bloga, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że go odszukam i skomentuję ;)

Spam kasuję i na niego nie odpowiadam, więc jeśli chcesz zostawić tylko adres swojego bloga, to nie licz, że na niego wejdę ;)