8 kwietnia 2013

II zlot blogerek kosmetycznych w Opolu


Wypłynęła dziś dużo notek na ten temat i możliwe, że wiecie, że byłam wczoraj na zlocie w Opolu. Tym razem jechałam w większym towarzystwie (tzn: nie tylko mojego chłopaka), bo z: LaNińą, Justyną i Anią :D

Dotarłyśmy do Opola trochę wcześniej, więc udałyśmy się do Hebe... jednak nic tam nie kupiłyśmy. Gdy podeszłyśmy pod Pub Ostrówek, okazało się, że właściwie już wszystkie dziewczyny są w środku. Znów trafiło mi się miejsce w rogu, znów przy stole z Magdą i Darią :D Poznałam też Saharu, którą kojarzę już od dawna. Siedziała z nami także Gosia, którą miałam okazję poznać bliżej dopiero teraz, mimo że widziałyśmy się już na dwóch innych zlotach.


W międzyczasie zaczęłyśmy wymieniać się kosmetykami - torby/kosmetyczki wędrowały wokół stołów. Pomimo faktu, iż siedziałyśmy na końcu, wciąż udało nam się dorwać coś interesującego.

Pierwsze na stole pojawiły się ciasteczka, koreczki i napoje. Tych ciach było tyle, że nawet nie było widać ich ubytku! Następnym, jednak większym, 'daniem' była pyszna szarlotka z lodami. Nie mam jej zdjęć, bo pochłonęłam ją prędzej niż pomyślałam, by ją uwiecznić ;P

Przyszedł czas na pizzę... mniam, mniam!


Ale żeby nie było... nie pojechałam tam dla żarcia! :P Mimo że siedziałam w znanym już mi gronie, tematów do rozmów nie brakowało. Miałyśmy z Justyną kilka faz, o których lepiej nie mówić :D

Anulaat, ja, Zauroczona-kosmetykami || z bloga: http://fanglefashion.blogspot.com/
ja, Zauroczona-kosmetykami, Saharu, Darusia994, Karminoweusta

Zlot zleciał mi wyjątkowo szybko, chociaż byłyśmy tak kilka dobrych godzin. Najfajniejszy aspekt zlotów, to poznawanie na żywo osób, które zna się już z blogosfery i cieszę się, że miałam okazję porozmawiać z nowymi osobami. Dostałyśmy niemało upominków od firm, jednak pokażę je innym razem, ponieważ nie miałam czasu zrobić im zdjęć. Jednakże kilka firm zawiodło - przysłali produkty z bardzo krótkim terminem ważności, co jest niefajnym posunięciem.

Na koniec chciałabym podziękować organizatorkom/pomagatorkom :D - Milky chocolate, fanglefashion, EcattieM, sabbatha - dziewczyny, postarałyście się. Lokal był przyjemny, obsługa miła, a jedzenie bardzo smaczne. Bardzo mi miło, że kolejny raz przygarnęłyście mnie na opolski zlot ;) ;*

35 komentarzy:

Unknown pisze...

Super zdjęcia !! :)

strī-linga pisze...

spotkania zawsze są super!

Anonimowy pisze...

Widzę ,że zlot się udał :)) Świetne zdjęcia :*


W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

kosodrzewina pisze...

Jak fajnie :) Mam nadzieję, że my zobaczymy się w czerwcu ;)

Angie pisze...

A ja zazdroszczę, ale nie tak bardzo :P Też miałam okazję się spotkać z dziewczynami z moich okolic :) Co nie zmienia faktu,że mam nadzieję Was poznać na jakimś spotkaniu :P

Justa147 pisze...

Ja jutro coś naskrobię :)

Ginger pisze...

fajne fotki:D

Patrycja pisze...

musiało być super :) ja też jestem z Opolszczyzny :)|

Daria pisze...

Pat następnym razem się wybieramy :DD

ZołzAnna pisze...

Fajnie, że zlot się udał :)

LESS IS MORE pisze...

Szkoda, że nie wiedziałam, że szykuje się taki dobry skład, może następnym razem ;)

Ewa pisze...

A gdzie Kuba? :D Zawsze fajnie wygląda wśród kobiet :)

Wena pisze...

Fajny zlocik :) szkoda, że mnie nie było :P

Patrycja pisze...

koniecznie :)

Anna | Kosmetykoholizm pisze...

Same lasencje!

karminowe.usta pisze...

Cały czas chodziły za mną gazy, a teraz będę miała fazę na pomagatorkę;D

bluegirl.ewa pisze...

Super spotkanie, chciałabym kiedyś uczestniczyć w jakimś zlocie w moim województwie. Wpis zapisuję w zakładkach, by za chwilę wrócić i odwiedzić wskazane blogi

Unknown pisze...

Fajnie, że spotkanie się udało :)

Daguszka pisze...

Wspaniałe są te spotkania :D

Strawberry Mery pisze...

Świetnie było, szkoda,że się zgapiłam i nie zdążyłam dotrzeć do Waszego stolika.

anitk4 pisze...

świetne spotkanie :)

LaNińa pisze...

No Marniaczek przeciez Ty z naszych okolic jesteś...szkoda wielka, ze sie nie zgadałyśmy jakoś...następnym razem ;)

LaNińa pisze...

Faktycznie gazy były dobre...zapomniałam o nich ;)

Monika Pietruk pisze...

Cieszę się, że dobrze się bawiłyście :)

Wera pisze...

super spotkanie, jeszcze trochę i na wszystkich będziesz, to na prawde dobre poznac wszystkie blogerki

Wera pisze...

hehe:D żartowałam:P

Unknown pisze...

Zazdroszczę takiego spotkania:)

Lena pisze...

Fajne takie spotkania są :)

Lisica pisze...

ciekawe zdjęcia:)) fajnie, że spotkanie się udało:)

Darusia994 pisze...

fajnie, fajnie:) ja byc moze w tym tygodniu zrobie taka notke:)

Blondii pisze...

Świetne fotki :P
Ale mi ochotę na pyszną pizzę zrobiłaś ! :D

Karo pisze...

Hyhy, ale super! :) Ja też w niedziele spotkałam się z kilkoma dziewczynami w Gliwicach, ale to było raczej maleńkie spotkanie :)

Malwina pisze...

Na pewno świetnie się bawiłyście ;)))

AnnaBlog pisze...

Zazdroszczę tak udanego spotkania! :)

Żaneta Serocka pisze...

fajna relacja, pozdrawiam