2 lutego 2013

Zainspiruj się gwiazdą: Rihanna

Uffff, to już koniec. Po sesji. Dzisiaj miałam ostatni egzamin. Rano postanowiłam pomalować się w stylu Rihanny, żeby w końcu zrobić kolejny tydzień projektu Zainspiruj się gwiazdą ;) Dajcie znać, co sądzicie :)


Typem urody Rihanny to ja na pewno nie jestem (:D) i wszystko w tym makijażu jest inne niż powinno. Kreska jest błekitno-kobaltowa zamiast być granatową, kreska na dole jest zupełnie inna niż ta u Rihanny, a usta są w jaśniejszym, mniej fioletowym odcieniu.

Twarz: podkład Revlon CS + Fit me! Maybelline, puder Bourjois, bronzer duo Flormar P115
Usta: pomadka Kobo 307 Wild at heart / Brwi: konturówka Vipera Ikebana 260 Sepia
Oczy: cień MIYO 04 Vanilla, eyeliner Wibo, tusz Wibo Growing lashes

źródło

49 komentarzy:

  1. rihanna ma specyficzna urode, wiec trudno odwzorowac makijaz na sobie zeby wygladalo to tak samo :) ale kolor Twojej pomadki bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyszło, lubię takie kontrastowe mocne kolory i na ustach i na oczach, ciągle mam w głowie takie zdjęcie makijażu z zeszłej wiosny z jakiejś gazety - czerwone usta, jasnoniebieskie powieki, reszta na drugim planie, na dziewczynie o jasnej, idealnej cerze wyglądało to też super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością wykonałaś delikatniejszą wersję tego makijażu, ale moim zdaniem to dobrze - dopasowałaś go do swojego typu urody. :)) Achh jak już jesteśmy przy temacie typu urody, to nie mogę się doczekać, aż będę miała tak jasne włosy jak Ty. :) Blondynki mają to coś. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie trochę za niebiesko :) ale to rzecz gustu. Wolałabym bardzie w granat. Ogólnie - super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzecz gustu :) ja nie mam nic do niebieskości na powiekach ;)

      Usuń
  5. ciekawe jak bym wyglądała w takim makijażu oka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rozowe usta<3 pieknie
    zapraszam;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem oba makijaże bardzo podobne mimo drobnych różnic i fajnie Ci to wyszło. :D :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kreski i usta obłędne! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż oczu mi się podoba.
    Ust, niestety, nie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się przekonać do makijaży Rihanny. Zawsze mi coś w nich "nie gra". W odwzorowaniu zmieniłabym albo kolor makijażu oczu, albo ust. ;)
    Uff, zazdroszczę końca sesji. Mnie we wtorek czeka ostatni, ale najgorszy, egzamin...

    OdpowiedzUsuń
  11. Baardzo ładnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam taki makijaż :D i Rihannę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rihanna nie w moim stylu, ale makijaże lubię ogólnie, więc zmalowywanie go było całkiem przyjemne :)

      Usuń
  13. Bardzo lubię ten liner Wibo, kolor jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba ciężko przełożyć taki makijaż na "polskie warunki" :) usta bardzo mi się podobają, ale na oku wystarczyłaby czarna, delikatna kreska :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja swoje oba zakupiłam drogerii Jasmin i nie wiem czemu nie ma tych numerków ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kreska wygląda bardzo imponująco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozumiem, że starałaś się odtworzyć no i logiczne, że do takiej zabawy nie kupuje się specjalnie nowych produktów. :) Chodziło mi raczej o to, że ja po prostu kreskę zrobiłabym ciemną, brązową czy czarną albo nawet granatową, a kolor ust zachowała. ;) Ale wiadomo, każdy myśli inaczej. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię takie kolorowe kreski

    OdpowiedzUsuń
  19. Inspiracja to inspiracja a nie małpowanie ;). Mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie! Spodobały mi się szczególnie usta <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki piękny kolor eyelinera <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Przecudny makijaż ;) Genialne usta kochana!


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja uważam że wygląda bazarkowo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje odczucia w sumie są uzasadnione - niebieskości na powieka i róż na ustach to domena makijażu lat 80, no a teraz wiele osób uważa to za kicz :)

      Usuń
  25. Rihanny to my nie przypominamy;) Cieszę się, że zdecydowałaś się na modyfikację jej wersji makijażu. Swoją drogą nie wiedziałam, że Kobo ma tak mocno napigmentowane pomadki w żywych odcieniach:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześlicznie wyglądasz! Cieszę się że nadrabiasz tygodnie, mam nadzieję ze z egzaminów masz same piątki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny makijaż, boskie usta :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Agaaa piękna kreska! i nawet bardziej podoba mi się Twoja wersja.. wyrazista :) Widać, że podkład jest dobry, przepięknie wygląda na buzi. Tak świeżo, gładko, ładnie się dopasował :) generalnie to jestem na TAK hihihihi :D

    OdpowiedzUsuń
  29. no i u Ciebie taki makijaż wygląda lepiej. Bardzo dobrze, że nie odwzorowałaś identycznie, bo taki pasuje dużo bardziej do twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna ta krecha:) lubie takie kolorowe:)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna interpretacja dla blondynki, ja boję się takich kolorków :O

    OdpowiedzUsuń
  32. świetnie to wygląda ;) też myślę o zrobieniu kilku postów w tym temacie ale na myśleniu się kończy .. ;p

    OdpowiedzUsuń
  33. Wiadomo, to miała być interpretacja, a nie dokładna kopia. Jesteście inne, więc dopasowałaś make up po siebie (swoją drogą bardzo fajnie!) :))
    Duo z flormaru mam i nawet notka już gotowa hyhy :D lubisz je? ;>

    OdpowiedzUsuń
  34. Twoje usta wpisują się w trendy na wiosnę 2013 :D i pasuje Ci taki słodki kolor :) ale oko jakoś nie przypadło mi do gustu, może gdyby kreska była matowa i grubsza to lepiej by wyglądała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grubsza to by mi pół powieki zajęła :D

      Usuń
  35. Super kolor szminki, mi niestety nie pasują takie jaskrawe odcienie..

    +obserwuję

    caths-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. lubię jej urodę, usta :D
    a Tobie świetnie wyszło odwzorowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. kolor pomadki świetny ;D

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Bardzo cieszę się, że weszłaś/wszedłeś na mojego bloga. Z każdego sensownego komentarza bardzo się cieszę, więc jeśli zostawiasz coś po sobie to jest mi bardzo miło. Jeśli posiadasz bloga, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że go odszukam i skomentuję ;)

Spam kasuję i na niego nie odpowiadam, więc jeśli chcesz zostawić tylko adres swojego bloga, to nie licz, że na niego wejdę ;)