2 lutego 2013

Zainspiruj się gwiazdą: Rihanna

Uffff, to już koniec. Po sesji. Dzisiaj miałam ostatni egzamin. Rano postanowiłam pomalować się w stylu Rihanny, żeby w końcu zrobić kolejny tydzień projektu Zainspiruj się gwiazdą ;) Dajcie znać, co sądzicie :)


Typem urody Rihanny to ja na pewno nie jestem (:D) i wszystko w tym makijażu jest inne niż powinno. Kreska jest błekitno-kobaltowa zamiast być granatową, kreska na dole jest zupełnie inna niż ta u Rihanny, a usta są w jaśniejszym, mniej fioletowym odcieniu.

Twarz: podkład Revlon CS + Fit me! Maybelline, puder Bourjois, bronzer duo Flormar P115
Usta: pomadka Kobo 307 Wild at heart / Brwi: konturówka Vipera Ikebana 260 Sepia
Oczy: cień MIYO 04 Vanilla, eyeliner Wibo, tusz Wibo Growing lashes

źródło

47 komentarzy:

odrobina-mody pisze...

rihanna ma specyficzna urode, wiec trudno odwzorowac makijaz na sobie zeby wygladalo to tak samo :) ale kolor Twojej pomadki bardzo mi sie podoba :)

Patrycja pisze...

piękne usta :)

LESS IS MORE pisze...

Fajnie wyszło, lubię takie kontrastowe mocne kolory i na ustach i na oczach, ciągle mam w głowie takie zdjęcie makijażu z zeszłej wiosny z jakiejś gazety - czerwone usta, jasnoniebieskie powieki, reszta na drugim planie, na dziewczynie o jasnej, idealnej cerze wyglądało to też super :)

Monika / Triki Moniki pisze...

Z pewnością wykonałaś delikatniejszą wersję tego makijażu, ale moim zdaniem to dobrze - dopasowałaś go do swojego typu urody. :)) Achh jak już jesteśmy przy temacie typu urody, to nie mogę się doczekać, aż będę miała tak jasne włosy jak Ty. :) Blondynki mają to coś. :D

LADY WAWA pisze...

Jak dla mnie trochę za niebiesko :) ale to rzecz gustu. Wolałabym bardzie w granat. Ogólnie - super!

Justa147 pisze...

ciekawe jak bym wyglądała w takim makijażu oka :)

czarnulkaa pisze...

rozowe usta<3 pieknie
zapraszam;]

Agusiak747 pisze...

rzecz gustu :) ja nie mam nic do niebieskości na powiekach ;)

Marta Grzegorzak pisze...

śliczny kolor pomadki :)

Anonimowy pisze...

Świetne usta! :)

Adrianna pisze...

Usta ;o Lubię takie kolorki :)

lejdish pisze...

Moim zdaniem oba makijaże bardzo podobne mimo drobnych różnic i fajnie Ci to wyszło. :D :)

coralblush19 pisze...

Kreski i usta obłędne! :D

Lady In Purplee pisze...

Piękny kolor ust :)

Unknown pisze...

Makijaż oczu mi się podoba.
Ust, niestety, nie.

vegue pisze...

Nie mogę się przekonać do makijaży Rihanny. Zawsze mi coś w nich "nie gra". W odwzorowaniu zmieniłabym albo kolor makijażu oczu, albo ust. ;)
Uff, zazdroszczę końca sesji. Mnie we wtorek czeka ostatni, ale najgorszy, egzamin...

klaaudia pisze...

Baardzo ładnie :) Pozdrawiam :)

Sami pisze...

Uwielbiam taki makijaż :D i Rihannę :D

Agusiak747 pisze...

Rihanna nie w moim stylu, ale makijaże lubię ogólnie, więc zmalowywanie go było całkiem przyjemne :)

Dorota pisze...

Bardzo lubię ten liner Wibo, kolor jest fantastyczny!

rogaczki pisze...

chyba ciężko przełożyć taki makijaż na "polskie warunki" :) usta bardzo mi się podobają, ale na oku wystarczyłaby czarna, delikatna kreska :)
pozdrawiam, A

Adrianna pisze...

Ja swoje oba zakupiłam drogerii Jasmin i nie wiem czemu nie ma tych numerków ;/

Iwetto pisze...

Kreska wygląda bardzo imponująco :)

vegue pisze...

Rozumiem, że starałaś się odtworzyć no i logiczne, że do takiej zabawy nie kupuje się specjalnie nowych produktów. :) Chodziło mi raczej o to, że ja po prostu kreskę zrobiłabym ciemną, brązową czy czarną albo nawet granatową, a kolor ust zachowała. ;) Ale wiadomo, każdy myśli inaczej. :)

Yasminella pisze...

Bardzo lubię takie kolorowe kreski

anitk4 pisze...

świetny kolor kreski :)

Strawberry Mery pisze...

moim zdaniem świetnie!

Sarita pisze...

Inspiracja to inspiracja a nie małpowanie ;). Mi się bardzo podoba.

Anonimowy pisze...

Bardzo fajnie! Spodobały mi się szczególnie usta <3 :)

infernal phoenix pisze...

Jaki piękny kolor eyelinera <3

Anonimowy pisze...

Przecudny makijaż ;) Genialne usta kochana!


W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

MyMirrorOfBeauty pisze...

ja uważam że wygląda bazarkowo...

karminowe.usta pisze...

Rihanny to my nie przypominamy;) Cieszę się, że zdecydowałaś się na modyfikację jej wersji makijażu. Swoją drogą nie wiedziałam, że Kobo ma tak mocno napigmentowane pomadki w żywych odcieniach:)

Jessie pisze...

Prześlicznie wyglądasz! Cieszę się że nadrabiasz tygodnie, mam nadzieję ze z egzaminów masz same piątki! ;)

Patrycja pisze...

Świetny makijaż, boskie usta :)

JAGOOPEPPERMINT.PL pisze...

Agaaa piękna kreska! i nawet bardziej podoba mi się Twoja wersja.. wyrazista :) Widać, że podkład jest dobry, przepięknie wygląda na buzi. Tak świeżo, gładko, ładnie się dopasował :) generalnie to jestem na TAK hihihihi :D

to7bmakeup pisze...

no i u Ciebie taki makijaż wygląda lepiej. Bardzo dobrze, że nie odwzorowałaś identycznie, bo taki pasuje dużo bardziej do twojej urody :)

Agusiak747 pisze...

Twoje odczucia w sumie są uzasadnione - niebieskości na powieka i róż na ustach to domena makijażu lat 80, no a teraz wiele osób uważa to za kicz :)

Darusia994 pisze...

świetna ta krecha:) lubie takie kolorowe:)

sauria80world pisze...

świetna interpretacja dla blondynki, ja boję się takich kolorków :O

Unknown pisze...

świetnie to wygląda ;) też myślę o zrobieniu kilku postów w tym temacie ale na myśleniu się kończy .. ;p

Karo pisze...

Wiadomo, to miała być interpretacja, a nie dokładna kopia. Jesteście inne, więc dopasowałaś make up po siebie (swoją drogą bardzo fajnie!) :))
Duo z flormaru mam i nawet notka już gotowa hyhy :D lubisz je? ;>

Unknown pisze...

Twoje usta wpisują się w trendy na wiosnę 2013 :D i pasuje Ci taki słodki kolor :) ale oko jakoś nie przypadło mi do gustu, może gdyby kreska była matowa i grubsza to lepiej by wyglądała ;)

Katarzyna pisze...

Super kolor szminki, mi niestety nie pasują takie jaskrawe odcienie..

+obserwuję

caths-life.blogspot.com

Agusiak747 pisze...

grubsza to by mi pół powieki zajęła :D

mala0727 pisze...

lubię jej urodę, usta :D
a Tobie świetnie wyszło odwzorowanie ;)

Ania. pisze...

kolor pomadki świetny ;D