5 lutego 2013

Mariza: Soft&Colour, pomadka w odcieniu nr 5


Cześć! Chciałabym Wam krótko opisać pomadkę Mariza. Dostałam ją w ramach współpracy - sama wybrałam produkt. Myślałam, że będzie miał zupełnie inny kolor (w katalogu szminka wyglądała na czerwono-koralową), no ale w rzeczywistości okazała się zupełnie inna.


Jak widać - odcień jest soczyście, słodziutko różowy. W dodatku pełen drobinek. Nie takiego się spodziewałam. Gdyby jeszcze pomadka dobrze kryła, byłabym w stanie jej to wybaczyć. Niestety, szminka jest z rodzaju błyszczykowatych i pół-transparentnych - nie przepadam za takimi.


Pomadka ma słabe krycie - trzeba kilka/kilkanaście razy przejechać po ustach, żeby coś pokryło. Jako fanka kryjących produktów do ust, jestem zawiedziona. Zapach kosmetyku jest boski - pachnie owocowymi lodami wodnymi. Woń jest nieziemska, ale to chyba jedna zaleta tego produktu marki Mariza.


Jak możecie się domyślić - z utrzymywania też nie jestem zadowolona. Szminka trzyma się na ustach bardzo krótko. Prawdopodobnie wynika to z jej formuły, bardzo lekkiej i delikatnej. Na moich ustach mało szminek/błyszczyków trzyma się długo, ale jest to jedna z tych baaardzo krótkotrwałych. Ogólnie - niestety się zawiodłam i na inne pomadki Marizy raczej się nie skuszę. Jeśli chodzi o wysuszanie, to nie zauważyłam - szminka trzyma się tak krótko, że nie jestem w stanie tego ocenić.

Szkoda, że ten produkt wypada tak słabo, bo większość kosmetyków tej marki przypadło mi do gustu.


Cena: 9,50zł      Pojemność: nie podano      Dostępność: internet, konsultantki Mariza

34 komentarze:

anikowa101 pisze...

Taki ładny kolor i chyba nie chce żeby go oglądać skoro tak szybko się ściera...

Lady Madlen pisze...

Chciałam ją zamówić, ale to co pokazujesz rozczarowuje, bo liczyłam na coś kompletnie innego. Jednak nie powiem, że prezentuje się i tak nie najgorzej, jednak to nie to o co chciałam wzbogacić moją kosmetyczkę.

FaleFalki pisze...

Mnie ten kolor zupelnie sie nie widzi...

desire25 pisze...

Ogólnie na ustach nie wygląda źle ;) ale nienawidzę drobinek !!! ;P i jak tylko przeczytałam informacje, że ta pomadka je posiada - od razu skreślam ;P

SolidaryExpensive pisze...

Bardzo ladny ten kolor ale zawsze mam opory przed kupnem czegokolwiek z tej firmy;)

Milky chocolate pisze...

Całkiem ładnie wygląda na ustach, ale nie dla drobinek :D I już :D

Em pisze...

nie znoszę szminek z drobinkami ;) ja szukam teraz jakiejś trwałej pomadki i jakoś średnio mi to idzie ;) jak pomadka wydaje się być fajna to nie ma dla mnie koloru, a jak jest kolor to po godzinie szminki nie ma na ustach ;p

Unknown pisze...

Mam dwie te pomadki/szminki: nr 14 i 15, kolor mają ładny, typowo czerwony, choć 14 podchodzi trochę pod malinowy, ale tak jak Tobie, nie przypadły mi do gustu.

Oliwia pisze...

Jaki słodki kolor :)

Anne Mademoiselle pisze...

Totalnie nie przypadł mi do gustu ten kolor :/

Unknown pisze...

Ja posiadam pomadkę- błyszczyk od Celii, która zawiera drobinki i nie narzekam na nią. Wręcz przeciwnie, bardzo ją lubię i się z nią nie rozstaję. Może wolałabym, żeby dłużej się utrzymywała na ustach, ale jakoś bardzo mi to nie przeszkadza... Także jest pół-transparentna, a zapach ma winogronowy :) Może ma kilka niedociągnięć, ale ja bardzo ją lubię i myślę, że tą z Marizy również bym polubiła, zwłaszcza że kolor jest piękny :)

Unknown pisze...

ładnie wygląda :) ja mam intensywną czerwień w kolorze 15

simply_a_woman pisze...

mi akurat kolor się podoba, ale nietrwałość przekreśla ten produkt...

JAGOOPEPPERMINT.PL pisze...

Szkoda, że nie jest trwała.. odcień hmm.. naturalny, ale bez szału. Nie lubię takich brokatów w szmince.

Claudia pisze...

ojej, szkoda że taki przeciętniak z niej;) Też wolę te bardziej kryjące szminki:)

Wdowa Po Stalinie pisze...

dla mnie troszkę za delikatna ;)

mala0727 pisze...

całkiem przyjemna, ale mało intensywna :)

Yasminella pisze...

szkoda, ze tak słabo napigmentowana

karminowe.usta pisze...

Nie lubię takich delikatnych mazideł doustnych;) Od szminek wymagam krycia. Lubię, gdy na ustach goszczą soczyste kolory;) Za drobinkami nie przepadam. Czasami zdarza się, że kolor znika, a świecidełka pozostają. Wówczas wygląda to mało estetycznie...

Blondii pisze...

Delikatny, ale ładny kolor ;)

Patrycja pisze...

Śliczny odcień, taki delikatny i subtelny :)

Karo pisze...

Ja tam lubię błyszczykowate szminki, ale nie powinny być całkiem przeźroczyste :)

Szuszu pisze...

mam odcien 9 i bardzo ładny ale wydaje mi sie że mosze wysuszać ;(

Blondie. pisze...

Dobrze,że ładnie pachnie,ale szkoda że słabo kryje i krótko się utrzymuje;/ Ja też jestem zadowolona z kosmetyków z Marizy,które otrzymałam do recenzji i wśród nich podobnie jak u Ciebie znajduje się jeden produkt z którego jestem średnio zadowolona..

paulinal pisze...

Świetnie wygląda na ustach ;)

Angie pisze...

Wygląda całkiem fajnie :) Ale to,że wygląda inaczej w katalogu niż w rzeczywistości to w sumie mnie nie dziwi... Mam nr 13 i miała być zupełnie inna :D

Magdalena pisze...

Też nie przepadam, za tak delikatnymi produktami do ust.

charlotte pisze...

bardzo ładny kolor, ale ja się w nim jakoś nie widzę.. ;)

Justa147 pisze...

na ustach nie wygląda najgorzej, ale mimo wszystko szkoda, że produkt mało idealny... w ogóle nie lubię zamawiać pomadek z katalogów, bo zawsze przychodzi inny kolor - no okej prawie zawsze!

Candyyy pisze...

Zapraszam na ogromną blogową wyprzedaż :)
http://candy-make-up.blogspot.com/2013/02/ogromna-wyprzedaz-blogowa-buty-torebki.html

Kasia pisze...

Prawdę mówiąc nie miałam jeszcze styczności z kosmetykami tej firmy. Kolorek wygląda bardzo delikatnie :) Wspominałaś, że z innych kosmetyków Marizy jesteś zadowolona, więc może też się skuszę :)

Pozdrawiam gorąco!

R- ROKSI pisze...

Na ostatnim zdjęciu prezentuje się dojść ciekawie. Szkoda, że jakościowo jest nie za bardzo:)

Kamila Rzemek pisze...

Niby delikatna i mało kryjaca ale bardzo podoba mi się na ostatnim zdjęciu. No ale rozumiem, liczylas na mocniejszy pigment.

Natalia Lily pisze...

Piękna szminka;) Mój kolor;);)