16 grudnia 2012

Zestaw prezentowy Farmony - zapowiada się przyjemne testowanie!


Dzięki agencji Werner i wspólnicy mam kolejną okazję, by wypróbować produkty firmy Farmona. Ostatnim razem dostałam kokosowy sorbet do mycia ciała, który nie przypadł mi do gustu oraz waniliowy peeling, który powalił mnie swoim działaniem. Z tej serii poznałam też wersję czekoladową.

Tym razem będę testować dwa kosmetyki z serii słodkie trufle i migdały. Przyznam, że nie miałam czasu otworzyć ich jeszcze, ale na pewno niedługo to nastąpi. Widziałam, że wiele z Was także dostało taki zestaw, ale w różnych wersjach zapachowych. Jesteście zadowolone ze swojej? Ja tak - tego zapachu jeszcze nie znam.

36 komentarzy:

Milky chocolate pisze...

Miałam balsam do ciała- wyjątkowo nieprzyjemny zapach.
W dodatku nawilżenie raczej słabe. Może osoby, które lubią takie zapachy będę zachwycone, ale nie ja :D

KasiaPL pisze...

Fajny zestaw, ciekawi mnie zapach ;)

Agusiak747 pisze...

ja nie potrzebuję jakiegoś super nawilżenia, moja skóra ciała się w ogóle nie przesusza, nawet bez balsamów/maseł.

Adrianna pisze...

Smacznie wygląda to, nie powiem. :) Czekam na dokładną recenzję :)

Karolina_21 pisze...

ja dostałam zestaw bananowo-kokosowy :) pięknie pachnie

Unknown pisze...

zazdroszczę :)

strawberry pisze...

oooo migdałowy peeling musi być fajny :) ja dostałam zestaw z czekoladą i pistacjami :) trochę mdły i śmierdzi niestety :)

Unknown pisze...

Smacznie się zapowiada :D miłego testowania :)

Ewu pisze...

Smakowitych testów życzę! :)

Unknown pisze...

Miło, że firma robi takie niespodzianki :)

Niestety, dla mnie kosmetyki Farmony mają zbyt intensywne zapachy.
Nie kuszą mnie w ogóle.

FaleFalki pisze...

Chętnie wypróbowałabym balsam do ciała :)

Monika Ozdoba pisze...

ciekawy zapach:)

ChillinStyles pisze...

Uwielbiam serię tych kosmetyków, czekoladowo pistacjowe też są świetne :)

Agusiak747 pisze...

gusta i guściki :)

Milky chocolate pisze...

To masz dobrze :) U mnie ostatnio coś kiepsko z nawilżeniem :(

Anna | Kosmetykoholizm pisze...

Mmmm... tego zapachu nie znam. Jeszcze... ;)

A pisze...

zawsze ciekawiły mnie te kosmetyki, pachną cudownie i apetycznie :) nigdy jednak nie miałam okazji ich wypróbować, a szkoda!

beautyhairandfashion pisze...

Wszyscy się chwalą tymi zestawami :) Przyjemnego testowania :)

Dagusia pisze...

lubię tą serię kosmetyków :) przyjemnych testów ♥

Unknown pisze...

Miłych testów, na pewno będzie super pachnąco!

Anne Mademoiselle pisze...

Jestem ciekawa zapachu :)

Wera pisze...

mm..migdał, ale dostałaś cudny zestaw

Unknown pisze...

Uwielbiam takie słodkie zapachy w zimie :)

Unknown pisze...

Łaaaał... Zazdroszczę. :) Te zapachy są powalające.
Jak udało Ci się nawiązać z nimi współpracę?

Patrycja pisze...

Miłego testowania, ale Ci zazdroszczę bo uwielbiam takie słodkie zapachy zimą :)

Angie pisze...

W takim razie miłego testowania :)

karminowe.usta pisze...

Nie wiedziałam, że Farmona wypuściła wersję z truflami i migdałami:) Mam masło z czekoladą i pistacjami, i dla mnie jest za mdłe. Jestem ciekawa, jak prezentują się inne wersje zapachowe;)

Em pisze...

mi ten zapach jakoś nie przypadł go gustu ;) nie wiem czemu, ale wszystko co ma w nazwie "migdały" od razu mi śmierdzi ;p

Yuki. pisze...

Posiadałam peeling - był specyficzny, ale dało się go używać~ Jestem ciekawa, jak się sprawdzi u ciebie :)

Małgorzata Palka makeup artist pisze...

Również go posiadam i jestem zachwycona duetem, a zapach mi bardziej marcepana przypomina..nie wiem dlacczego ale taki mam węch dziwny :)

ZołzAnna pisze...

Na pewno mają cudny zapach :)

desire25 pisze...

Dzisiaj dostałam taki sam zestaw :) z tym ze od Mikołaja ;) pachnie ciekawie... peeling na pewno wykorzystam, a balsam.. moze komus oddam?

Karo pisze...

mmm, czeka Cię zdecydowanie przyjemne testowanie! :)

czarnulkaa pisze...

wow ja bym to zjadla z checia;) na pewno milo sie uzywa;)

Justa147 pisze...

Twój zapach lepszy :( :D

marwiol5722.blog.pl pisze...

na ciele tez sie lepi jak slodycze ?
kurcze musi byc naprawde swietny i swietnie pachniec...
ja taki zestawik tesciowej pod choinke sprezentuje