11 października 2012

Płyny dwufazowe: Marion, Bielenda, Essence. Który najlepszy?

Płyny dwufazowe do demakijażu są znane wszystkim, jednak nie każdy je lubi. Większości nie odpowiada tłusta konsystencja, inni uwielbiają te kosmetyki za skuteczne zmywanie makijażu oczu. Ja posiadam trzy takie płyny i dzisiaj Wam je przedstawię z bliska. Zaznaczam, że nie mam wrażliwych oczu i żaden z nich mnie nie podrażnił.

  • Marion, delikatny płyn do demakijażu oczu; prowitamina B5, ekstrakt z rumianku - ten płyn dostałam od firmy Marion do przetestowania i od razu polubiłam się z tym produktem. Jest naprawdę delikatny, a poza tym świetnie zmywa. Radzi sobie lepiej od swoich kolegów. Jego pojemność do 120ml, cena - ok. 6zł. Niestety nie wiem, gdzie można go kupić, bo rzadko spotykam kosmetyki tej marki.
  • Bielenda, Awokado oczy wrażliwe, łagodny dwufazowy płyn do demakijażu oczu - ten produkt kupiłam w Biedronce za 5,99zł. Wydaje mi się, że jest mniej delikatny i nieco gorzej zmywa, jednak nadal jest dobry. Tym razem w opakowaniu znajduje się 125ml produktu, a kosztuje on. 5-9zł, w zależności od sklepu/drogerii. Raczej łatwodostępny.
  • Essence, eye makeup remover - jak dla mnie to najsłabszy kosmetyk z prezentowanych tutaj. Da się nim zmyć makijaż oczu, jednak trwa to trochę dłużej w porównaniu do Mariona i Bielendy. Trzeba nieco dłużej przytrzymać na oku wacik i nieco potrzeć, by wszystko zeszło. Buteleczka mieści 125ml płynu i kosztuje/kosztowała prawdopodobnie 1,99€.

kliknij, by powiększyć
Nie będę oceniać opakowania czy łączenia/rozłączania się warstw, ponieważ te kosmetyki nie różnią się znacznie między sobą. Podsumowując - najbardziej odpowiada mi Marion, najmniej - Essence.

47 komentarzy:

zoila pisze...

Miałam Marion i Bielendę i bardzo lubiłam :)

Wdowa Po Stalinie pisze...

dwufazowe miałam tylko z Ziai i było okej, ale wolę płyny micelarne :)

Panna Migotka pisze...

Marion jest świetny! Dostępny jest w Naturach podobnie jak Essence ;)

NATALiJA WANTS YOU! ♥ pisze...

super ^_^ <3

Agusiak747 pisze...

ooo, dobrze wiedzieć ;) właściwie nie zaglądam do Natury.

Justa147 pisze...

ostatnio na jakimś blogu czytałam, że komuś po Bielendzie wypadały rzęsy i nie wiem czy mam zacząć używać ;o

Naomi pisze...

Muszę się rozejrzeć za tą dwufazą z Marion. Zapowiada się ciekawie :)

Kolorowy Pieprz pisze...

nie lubie dwufazówek- marion ma świetny micel:) w takiej samej butelce, z hibiskusem...i pal licho, że rozmazuje- kocham jego zapach:)

Cosmetics my Addiction pisze...

Ja uwielbiam ten z Bielendy :) nawet nie wiedziałam, że essence ma dwufazówkę :D

desire25 pisze...

Dwufazowy płyn miałam z Ziajki. Nigdy więcej żadnego :D

Wera pisze...

znam Bielendę jest bardzo dobra, świetnie zmywa, tylko ta tłusta warstwa

marta bloguje pisze...

bardzo lubię Bielende i Niveę :)

Em pisze...

ja ostatnio jakoś zraziłam się do płynów dwufazowych, po tym jak ziaja zaczął słabo zmywać makijaż i podrażniać mi oczy. ale jak gdzieś trafię na ten z mariona to pewnie go kupię, bo jestem go strasznie ciekawa ;)

martynkaczarna pisze...

Bielenda Czarna Oliwka- najlepszy:)

Beauty Wizaż pisze...

Marion muszę sobie wypróbować :)

monccia8 pisze...

Mnie dwufazuwki ostatnio podrażniły, i używam micela z Eveline..

jolkag78 pisze...

Mnie zawsze dwufazowce podrażniały;(

Milky chocolate pisze...

Do demakijażu wolę chusteczki :)

charlotte pisze...

Planuje kupić Bielende na spróbowanie, ale raczej zostanę przy moim micelu :)

Unknown pisze...

Lubię 2fazówki :)
Kiedyś namiętnie używałam Ziai - niestety, moje oczy się do niej przyzwyczaiły.
Lubię bielendę z bawełna i moje ostatnie odkrycie to płyn z Lirene.
Świetny jest.
Bardzo polecam :)

Unknown pisze...

Kosmetyki Marion widziałam ostatnio w drogerii Jaśmin.
Mieli całkiem spory wybór tych kosmetyków.

Agusiak747 pisze...

widziałam kilka z Marion, głównie do włosów ;)

Unknown pisze...

Ja mam wersję bawełnę z Bielendy i bardzo ją lubię:)

Kamila pisze...

Marion jest w Naturze? ;o Jak zużyję Bielandę, to tam zajrzę.

Iwetto pisze...

Uwielbiam dwufazę z Marion, a zaopatruję się w nią na Allegro :)

sauria80world pisze...

dla mnie najlepsza dwufaza to Lirene!

Anne Mademoiselle pisze...

Nie miałam ani jednego niestety. Ale myślę, że Bielenda będzie następna w kolejności:)

Autor pisze...

Przydatna, krótka i treściwa notka :)
Ja do płynów dwufazowych nie mam większego sentymentu ;) Czasem kupię tak z chęci wypróbowania czegoś nowego, ale wolę skuteczne micele :)

anitk4 pisze...

mi bielenda odpowiada :)

Meraja pisze...

Miałam Marion, ale nie wspominam go dobrze. Zdecydowanie bardziej chwalę sobie Bielendę - ta zmywa wszystko, o co ją poproszę. Może z wyjątkiem lakieru do paznokci ;D

Lady In Purplee pisze...

Zawsze mnie ciekawił ten z Essence, więc dzięki za recenzję ;)

Karo pisze...

Ja miałam kiedyś dwufazę z Ziai, ale jakoś jej nie lubiłam. Wolę zmywać naturalnym olejem :D

KasiaS1980 pisze...

Nie przepadam za dwufazowymi kosmetykami do demakijażu. Miałam kiedyś Nivea i strasznie szczypał w oczy, teraz mam z Bourjois, ale niespecjalnie go lubię. Mam też tę Bielendę, ale na razie czeka na swoją kolej :) Wolę jednak mleczka.

One_LoVe pisze...

miałam z ziai dwufazówkę i była paskudna, bardzo podrażniła mi skórę wokół oczu. od jakiegoś czasu robię sobie samodzielnie płyn dwufazowy do demakijażu i jestem z niego zadowolona, tani, wydajny, świetnie zmywa. :)

Patt pisze...

Niestety nie używam i nie lubię płynów dwufazowych :/ Nie podoba mi się osad który zostawiają

Malwina pisze...

po płynie ziaja tak się zraziłam, że teraz stosuje tylko płyny micelarne :)

KOSMETASIA pisze...

z tych zdecydowanie bielenda. kiedys nie lubilam, teraz mam druga butelke i lubie haha xD

kosmetoholiczka_1919 pisze...

Casem kupuję ten płyn Marion, lubię go ;)

LadyAggu pisze...

kocham ten z Marion! Kupowałam go w drogerii Aster w mojej rodzinnej miejscowosci, niestety od jakiegos czasu nie moge go złapać (babki nie wiedza dlaczego). Hmm, moze zrobie wieksze zamowienie z allegro?). Dla mnie jest najlepszy, niezastąpiony, moje powieki za nim tęsknią, męczę teraz micele. ;*

Marti pisze...

miałam tego z Bielendy i był przeokropnie tłusty.. ja oczywiscie wiem, że dwufazówka tłusta być musi ;) ale ten był natłuszczony do przesady..

Dorota pisze...

Nie miałam nic do zmywania makijażu firmy Marion, muszę sie na cos skusić:)

SkyGirl pisze...

lubię dwufazówki. Mam ten z Bielendy, tylko bawełna. Niestety przez dużą dziurkę zawsze wylewa mi się za dużo... produkt mało wydajny, ale fajnie zmywa.

Wena pisze...

Miałam tylko Bielendę, ale z chęcią spróbowałabym tego z Marion :)

Magdalena pisze...

Z tego typu produktów miałam tylko Ziaję i Bielendę. Bielenda jest jak najbardziej ok.

LESS IS MORE pisze...

Miałam kupić bielendę ale przez ten post w końcu kupiłam Marion, oby słusznie :)

Malina Testuje pisze...

Zachęcam do wzięcia udziału w Tagu- maseczkowym:) Szczegóły na moim blogu.

SantaMargherita pisze...

dwuufazowy miałam z Delii, był bardzo fajny, bardziej preferuję micelarne płyny z Eveline polecam :)