4 września 2012

Projekt Finish: tydzień trzeci, wykończenie brokatowe - Essence: Nail Art Special Effect Topper, 02 Circus Confetti

z lampą
Kolejny tydzień zabawy z wykończeniami lakierów, tym razem brokatowe. Jako że pokazywałam Wam mój jedyny, typowo brokatowy lakier (GR 110), tym razem postawiłam na glitter nawierzchniowy Essence (cena: 7,99zł). Położyłam go na lakier p2 - 690 forever. Lakier bazowy jest dosyć ponury, w brudnym odcieniu fioletu/mauve, natomiast brokat dodaje szaleństwa. Ich połączenie tworzy, według mnie, disco jesień :D

bez lampy
Brokat bardzo mi się podoba, jest nietypowy. Zresztą ja lubię wszystko, co błyszczy. Jednak gdyby nie ten tydzień, nie dałabym go na wszystkie paznokcie - to już za dużo, trochę za bogato. W bezbarwnej bazie zatopione są różnokolorowe sześciokąty - jedne większe, drugie mniejsze. Położyłam na niego Seche Vite, co sprawiło, że paznokcie wyglądają na bardzo grube, jakby pokryte żelem. Z przykrością stwierdzam, że nie jest zbyt fotogeniczny - na żywo prezentuje się o niebo lepiej (moje paznokcie w tych lakierach również!).

26 komentarzy:

Leany pisze...

bardzo fajna "disco jesień" :D

Madziak pisze...

Świetnie to wygląda! :)
Tylko potem będzie trochę zachodu przy zmywaniu ale myślę, że dla takiego efektu warto :)

Buziaki, Magda

Immenseness pisze...

świetny efekt daje :)

Mirielka pisze...

Nie lubię tego typu brokatu. Jeszcze takie mniejsze to może, na jednym palcu, ale na wszystkich to dla mnie za dużo. Ale tutaj nie jest tak źle, nie razi :) I faktycznie wyglądają na takie grubsze.
Poza tym chciałam podziękować za komentarz u mnie. Mam taki zamiar, bo praktyka czyni mistrza, natomiast chodziło mi o to, że ja się zbyt często ostro nie maluję i jest to po prostu takie.. zwykłe? Poza tym tam nie ma grama złota ;) Nie wyszło ;( A buuu...

ejndzel pisze...

Disco jesień... XD
nie mam tego brokatu, a kusi mnie żeby go kupić i matowić na pastelach :))

Unknown pisze...

podoba mi się ta disco jesień! :)

One_LoVe pisze...

świetny ten brokat. :) a efekt taki jesienny. :)

Waniliowe Czytadła pisze...

muszę sobie w końcu sprawić topper z Essence, czaję się od dawna:)

Maddalena pisze...

Uwielbiam toppery z Essense, ja mam te srebrne i w mniejszej buteleczce złoty, czas kupić ten kolorowy :) Świetnie się prezentują.

Lady Madlen pisze...

Lubię cyrkowca :D Moje ulubione połaczenie to lakier w pastelowym kolorze, a nim cyrkuś a to wszystko pokryte matowym topem. Bardzo mi się podoba takie połączenie :D

anikowa101 pisze...

He he disco jesień :) Dobre skojarzenie :)

Unknown pisze...

Ciekawy topper :) jednak ja bym go widziała na ciemniejszym lakierze :)

Katsuumi pisze...

Wow! Cudowne są te brylanciki, sweitna, acz pewnie mega ciezka robota... :)

Agusiak747 pisze...

no, bardzo ciężka, przejechać pędzelkiem po paznokciu...

chyba łatwiejsze niż przeczytanie posta :D

stokrotka_24 pisze...

Wspaniały efekt uzyskałaś! :)

Anne Mademoiselle pisze...

Pięknie :) podoba mi się ten lakier p2

Paramore pisze...

Fajny efekt, CC wygląda świetnie chyba na każdym lakierze :D

Beata pisze...

Bardzo mi się podoba to połączenie! :)

Kejt pisze...

CC wygląda jak drogie diamenty, albo coś w tym stylu :D

Yuki. pisze...

Uwielbiam ten topper *_*

Sleeping-beauty pisze...

Śliczne :))

Patrycja pisze...

o wow genialnie :) bardzo lubię takie brokatowe lakiery, ale strasznie źle się je zmywa :)

Wera pisze...

bomba!

Plotkara pisze...

ten topper jest po prostu mega! :) mam nadzieję, że jeszcze kiedyś trafi do mojej Natury...

Anonimowy pisze...

Super:)

Patrycja pisze...

Ale świetny efekt :) muszę w końcu kupić ten glitter :)