17 sierpnia 2012

MIYO: mini drops, nr 43 Lollipop


Ostatnio kupiłam sobie lakier MIYO - jest to mój pierwszy z serii mini drops i pierwszy w kolorze żółtym. Nie lubię pomarańczu i żółci na paznokciach, ale ten odcień mi się podoba. Zapłaciłam za niego 3,50zł w drogerii Jasmin. Na żywo jest odrobinę cieplejszy, jakby bardziej bananowy niż cytrynowy. Jest ładnie napigmentowany, na zdjęciach mam dwie warstwy. Wyskoczyło mi kilka bąbelków, jednak mi nie przeszkadzają. Lakier schnie dosyć szybko, przyjemnie mi się nim malowało, chociaż łatwo zrobić sobie prześwit przy dużej ilości ruchów pędzelkiem.


36 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ja mam szafę MIYO niedaleko siebie i ich produkty są fajne .... i Tanie :D
A lakier cudowny :)

wizaz21 pisze...

piekny jest ten zolty kolorek :)

Wunia pisze...

słodki kolorek:)

Cosmetics Freak pisze...

sympatyczny:)

Katsuumi pisze...

Piękny, żółty kolorek. Uwielbiam go ;)

Jethra pisze...

ale kanarek :D świetny :D.
A ja się czaję na MIYO i szuka najbliższych miast, żeby kupić coś.. :D W poniedziałek się specjalnie do Poznania wybieram :D:D:D
Buziaki ;*

Wdowa Po Stalinie pisze...

ja chyba lubię bardziej oczojebną żółć :D chociaż ten odcień też jest okej ;)

Unknown pisze...

Ładny kolor :)

Anonimowy pisze...

wygląda super, też nie przepadam za takimi kolorami, ale ten jest jak najbardziej na tak :)

lacquer-maniacs pisze...

Też nie lubię żółci, ale ten kolorek wygląda fajnie na paznokciach!:)

Madzia pisze...

śliczna cytrynka :D

Paubia pisze...

bardzo wpada w oko ;)

Paramore pisze...

Fajnie się u Ciebie prezentuje :)

marta bloguje pisze...

Bardzo ładny, taki żywy :)

lejdish pisze...

Uwielbiam żółty na paznokciach, nastraja pozytywnie. :D

losemyself pisze...

Mam identyczny kolor tylko że z Catrice :)

Beata pisze...

mam 2 lakiery z tej firmy i również mi się podobają :) jak za tą cenę są świetne :)

Yuki. pisze...

Energetyzujący, podoba mi się ^.^

Lil Oddiette pisze...

Piękny żółty kolor! Szkoda, że nie mieszkam w Polsce bo mam chrapkę na parę rzeczy z MIYO.

KolorowaKraina pisze...

prześliczny ten kolorek ja lubię bardzo lakiery MIYO mini drops :* Ja mam kolorek wrzosowy :)

Wiola pisze...

Przepiękny kolor, zakochałam się w nim :)

Kasia Gie pisze...

też nie przepadam za żółtym na paznokciach, ale ten wygląda dobrze :)

apteka marzenie pisze...

przy żółciach z reguły łatwo o prześwity :)
jakoś nie przepadam za tym kolorem u siebie, ale u ciebie wygląda fajnie :)

charlotte pisze...

Również nie lubię żółtego bo sie boję, że mi zostaną żółte plamy na paznokciach, ale ten kolor wyjątkowo ładnie wygląda :)

One_LoVe pisze...

ładny. :) mam żółtka z wibo, ale przydałby się jeszcze jakiś.

deelancyy pisze...

świetny ^^ taaaki oczojebny :D

Unknown pisze...

śliczny jest :)

Fiorenza pisze...

śliczny, słoneczny kolorek. :)

Karola pisze...

Fajny słoneczny żółciak:)

PureMorning pisze...

Tez mam ten lakier - dokładnie w tym samym kolorze :))

Wera pisze...

fajnie

Magdalena pisze...

U mnie te lakiery szybko odpryskują.

Μαγδαλενα pisze...

na pewno sie skusze na pare tych lakierow :)

.ƒяαιѕє. pisze...

Piękny miyo :))

JuicyBeauty pisze...

Podoba mi sie ten kolorek :))

EyeShadowGirl pisze...

Kolor ma nie ziemski :)