11 sierpnia 2012

Kiko, Make Up Milano: lakier do paznokci nr 236


Podczas wizyty w Berlinie, natknęłam się na salon Kiko. Kupiłam tam dwa lakiery, jeden z nich widzicie w tej notce. Wybór kolorów był dosyć duży i ciężko było mi się zdecydować. Nie lubię jak kolory mi się dublują, a nie miałam w swojej kolekcji czerwieni (tylko jakieś borda). Nie było już egzemplarza w kolorze klasycznej czerwieni, więc sięgnęłam po ten odcień. Ma w sobie nutkę pomarańczu, jest to dosyć wyrazisty kolor. Na zdjęciach mam jedną warstwę, lakier jest ładnie napigmentowany, jednak w niektórych miejscach przydałaby się druga warstwa lub grubsza pierwsza. Nie przepadam za czerwieniami na paznokciach, ale jest to uniwersalny kolor i absolutnie nie żałuję, że wydałam na tę emalię 1,50€. Jeżeli chodzi o konsystencję to jest w kierunku gęstej. Zaletą jest to, że schnie całkiem szybko. Jak się Wam podoba?


30 komentarzy:

Dorota pisze...

Uwielbiam czerwone paznokcie, a ten kolor jest wprost idealny!

Ala pisze...

śliczna czerwień ;D

anitk4 pisze...

czerwone paznokcie to piękna klasyka :)

Kejt pisze...

Pięęęękny jest!

asia-k pisze...

Bardzo ładna czerwień :-)

Wdowa Po Stalinie pisze...

bardzo ładna czerwień :)

recenzjekosmetyków pisze...

Lubię czerwień, jest bardzo sexy;P;)

unappreciated pisze...

piękna jest ta czerwień :)

Ave pisze...

Piękna czerwień :)

Anonimowy pisze...

Fajny kolorek, ale ja wolę klasyczną czerwień - ciemniejszą :D

coralblush19 pisze...

Zapuszczaj pazury! Już widzę ten lakier na długich szponach <3 :D

la6 pisze...

ostatnio odkryłam lakiery Kiko, kupiłam 4 i chyba dokupię więcej ;) ale mi akurat wielu kolorów brakuje :)

Naomi pisze...

śliczny kolor :)

marta bloguje pisze...

Taka czerwień bardzo mi się podoba :)

Fiorenza pisze...

idealna czerwień. :)

Paubia pisze...

Bardzo lubię takie czerwienie ;)

Agusiak747 pisze...

nie umiem :/ mam za ch*jowe :/

Wera pisze...

cudowny, uwielbiam ten kolor

Jessika Chińcza pisze...

Piękny, intensywny kolor ; )

JuicyBeauty pisze...

Ja kolorów czerwonych i wisniowych mam juz dosyc, takze nie kupie go, ale po wyczerpaniu zapasów pewnie sie skusze :)

lejdish pisze...

Ale pięknie by wyglądał do opalonych stóp! <3

Beauty Wizaż pisze...

Uwielbiam soczyste czerwienie, bardzo kobiecy kolor :)

Daria pisze...

piękna czerwień :D

Unknown pisze...

ale boska czerwień. Uwielbiam ten kolor na paznokciach :)

Unknown pisze...

ale rażący kolor :D

obserwuje!

strawberry pisze...

ładny kolor :) ja wolę jednak zgaszone :)

Justa147 pisze...

fajna czerwień :)

karminowe.usta pisze...

Bardzo podoba mi się ten kolor:) Uwielbiam czerwienie:) Nawet te z pomarańczowymi podtonami:)

Yasminella pisze...

przyjemny letni

Unknown pisze...

Boski ! Uwielbiam intensywne kolory na paznokciach :)
A tak po za tym to masz rewelacyjny kształt płytki paznokcia ! Pozazdrościć :)

Dodaje do obserwowanych i zapraszam na ROZDANIE:
http://mojbabilot.blogspot.com/2012/08/porzadki-w-szafie-czyli-pierwsza.html

Buziak !