15 lipca 2012

Moja kolekcja cieni do powiek cz. I, czyli palety i paletki :)

Kolekcja moich cieni nie jest jakaś super duża, ale też nie można ją nazwać małą. Składa się z 11 pojedynczych, jednego trio, dwóch quattro i pięciu palet z 12 cieniami. Uwielbiam malować powieki na różne kolory, jednak nie potrzebuję do tego drogich cieni, ani np. kilku odcieni tego samego koloru, które różnią się między sobą tonem czy dwoma.


Alverde - 37 Chocolate. To quattro dostałam od cioci, która była u swojej córki w Niemczech. Miło, że pomyślała o mnie i przywiozła mały upominek :) Zwłaszcza, że są to cienie Alverde, a sama nie kupiłabym sobie raczej cieni tej marki. Paletka jest bardzo fajna - cienie mają dobrą pigmentację (zwłaszcza brązy), dobrze się aplikują, a wkłady są standardowych kształtów, więc można je przenieść do palety magnetycznej. Najjaśniejszy cień jest świetny do rozjaśnienia przestrzeni między innym cieniem a brwią. Ponadto w klapce jest małe lusterko, co na pewno jest plusem, jeśli ktoś chce nosić cienie w torebce. Jeśli dobrze się orientuję, to cena tej paletki to 4,45€, co daje nam mniej niż 5zł za jeden cień.


Wibo - bez numeru. Te cienie mam już od dawna, jedne z moich pierwszych. Mają bardzo fajną pigmentację, wszystkie są metaliczne. Biały cień jest świetny do kącików. Zieleń i ciemniejszy brąz lubię wykorzystywać w jednym makijażu, ładnie razem wyglądają. Miedzianego nie używam prawie wcale, bo to nie mój kolor. Bardzo możliwe, że tej wersji kolorystycznej już nie ma, bo - jak mówię - moja paletka ma z 3 lata. Jeżeli chodzi o opakowanie, to niestety jest słabe - klapka mi odpadła, a kółko z cieniami odkleiło się w środku. Niemniej jednak, jestem z nich zadowolona. Kosztują koło 11zł.


Hean - 'Delta' 318. Kupiłam je kupę czasu temu, kosztowały wtedy jakieś 7zł. Jak widać, beżowy cień ma największe zużycie, bo wypada na powiece dosyć neutralnie. Na całą powiekę lubię też nałożyć ten jaśniejszy. Brązu używam do dolnej powieki. Pigmentacja cieni jest dosyć dobra, wykończenie - perłowe. Sprawdzają się do delikatnego, dziennego makijażu. Jednak nie kupiłabym ich ponownie, bo obecnie wolę większe palety lub cienie pojedyncze, które można przenieść do palety (której nie mam).



Jak już wspominałam, w mojej kolekcji są też większe palety. Cztery z nich to palety Sleek. Bardzo je lubię, jednak nie zamierzam powiększać swojej kolekcji (no, chyba, że coś w łapę wpadnie w ramach wymiany itp.) ;) Posiadam: Storm, Oh So Special, Curacao i Bad Girl.

Ostatnią paletą, jaką mam Wam do pokazania, jest Sunkissed. Można ją kupić na Allegro lub Paatal. Jej śmieszna cena (jakieś 9zł) skłoniła mnie do zakupu. Poza tym spodobały mi się kolory i fakt, że cienie są małe i, przy ich gramaturze, można je jako tako wykończyć ;) Nie powiem, by pigmentacja była rewelacyjna, jednak do dziennego makijażu bardzo mi odpowiada. Polubiłam się z tymi cieniami z tego względu, iż jasne odcienie ładnie wyglądają na powiece, delikatnie ją rozświetlając, jednak nie są super kryjące. Spodobały mi się też niektóre odcienie brązu, zwłaszcza te zimniejsze. Można je ładnie zaaplikować nad powiekę ruchomą, a przez to, że mają w sobie trochę transparentności nie można sobie zrobić nimi krzywdy. Paletkę polecam wszystkim, szczególnie początkującym. Nie wiem czy osoby obeznane z makijażem byłyby z niej zadowolone z w/w względów ;)

Pod każdy cień używam bazy Hean (na moich powiekach bez bazy prawie nic się nie trzyma dłużej niż 1-2h) i z tego względu jestem zadowolona z prawie każdego cienia ;) Jeżeli macie życzenie, żebym zrobiła makijaż z użyciem którejś z powyższych palet, to proszę o taką informację, a postaram się je zrealizować ;)

42 komentarze:

wlosowaobsesja pisze...

Brązy są cudne :)

Edyta170 pisze...

DOSYĆ SPORA KOLEKCJA :) JA SIĘ CZAJĘ NA CURACAO ;D

ameeise pisze...

cienie z Alverde są śliczne, chętnie przygarnęłabym takie ;p może znajdę je gdzieś

Gray pisze...

Ładna kolekcja ;)

Jethra pisze...

Sporo tego :)

Anne Mademoiselle pisze...

Do mnie właśnie jedzie Oh so special :) ostatnio zmniejszyła się kolekcja moich cieni i w sumie jestem z tego faktu zadowolona, bo teraz mam tylko te odcienie, których używam regularnie i które lubię :)

Unknown pisze...

Bardzo mi się podoba kolorystyka Twoich cieni :)
Takie odcienie właśnie lubię.

LadyAggu pisze...

ja bym chciała zobaczyć makijaż wykonany cieniami z paletki Curacao. Śliczne, żywe kolorki w sam raz na lato :D:D

Wera pisze...

oo..wow sporo tego, ja mam zaledwie kilka, ale dla mnie wystarczy, cienie tak szybko nie schodzą

LadyAggu pisze...

wiem wiem, są świetne, ale chcę więcej :D sama bym zrobiła milion makijaży kolorowych, ale jakoś nie mogę się za to zabrać :p

coralblush19 pisze...

Ajajaj... Ta paletka z Alverde jest super. W sam raz dla mnie jak gdzieś wyjeżdżam. Z moimi potrzebami to stworzyłabym tym i makijaż dzienni i wieczorowy :D Ja sobie Storm i OSS zmodyfikowałam ;) Tzn poprzenosiłam jasne i najczęściej używane cienie do OSS a ta druga została zbiorem 'wyrzutków' i ciemnych kolorów :D

Agusiak747 pisze...

ooo, ciekawie :) hmmm.. ja nie jestem chyba aż tak wymagająca, żeby takie modyfikacje robić ;P

Ala pisze...

Sporo ;)
Ładne te z Miyo .

sauria80world pisze...

ta paletka Sunkissed ma świetne kolorki! :)

Katie pisze...

sporo tego! ;) Ja mam teraz dość mało cieni, dopiero zaczynam kolekcjonować ;)

KOSMETASIA pisze...

ja cieni mam 4 razy tyle, niestety... zabij mnie bo i tak tego nigdy nie zuzyje :D

vilandre pisze...

dużo brązów - to lubię ;)

Anonimowy pisze...

Te z alverde mnie kuszą :)

Anonimowy pisze...

paletki Sleek jak dla mnie są najlepsze ;) jeśli lubisz się też bawić w malowanie paznokci zapraszam Cię do mojej akcji "LETNIE WZORKI" ;]
pozdrawiam ;))

Agusiak747 pisze...

ja akurat średnio - mam je, bo albo dostałam, albo były tanie, albo wyczytałam w necie, że powinny mi pasować brązy ;P ale wydaje mi się, że akurat w takich odcieniach wyglądam strasznie naćpanie :/

karmel pisze...

Podobają mi się te cienie z Hean :D Paletkę Storm lubię, mam ochotę na Au Naturel, ale kurcze, mam tyle cieni... C;

One_LoVe pisze...

OSS i Bad Girl też mam. :) dodatkowo original i niedługo storm. :)

skumulowana pisze...

niezly zbiorek, zachwyca mnie ten Sleek :)

inspiracyjna pisze...

miałam kiedyś taką obsesję na punkcie cieni do powiek, a teraz tyle eyeliner w kółko :) coś ostatnio mnie nachodzi ta myśl i będę musiała walnąć sobie jakiś makijażyk. to dawaj jakiegoś dziennego w celu inspiracji :D

Paullla pisze...

Widze,że przewaga brązów. Ja ogólnie nie przepadam za tym kolorem, a w szczególności na powiekach. Wyglądam wtedy strasznie :)

Ola pisze...

Sleekowe paletki i Alverde najlepsze! Przepięękne kolorki, ja też najwięcej mam brązów:)

FaleFalki pisze...

Uwielbiam Oh So Special :)

Patrycja pisze...

Spora kolekcja ja mam paletkę Oh So Special i uwielbiam ją :)

Ala pisze...

Na pierwszym zdjęciu są trzy cienie z Miyo ;D

Katsuumi pisze...

Te blyszczace najlepsze! ;) Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

Unknown pisze...

Nie liczy się ilość a umiejętności, robisz śliczne makijaże z użyciem swoich cieni :)

Blisko Lasu pisze...

Imponująca :)!

kleopatre pisze...

Świetna kolekcja, zazdroszczę Bad Girl:)

ALISZ pisze...

Fajna kolekcja, Mnie najbardziej przypadły do gusty Curacao ze Sleek :)

JuicyBeauty pisze...

Fajne sa te paletki kolorowe :) Ja nie uzywam wgl kolorówki, ale niekiedy mam chec uzyc wszystkiego po kolei :)
Pozdrawiam, Klaudia :)

vegue pisze...

Od jakiegoś czasu strasznie czaję się na któregoś Sleeka. Bardziej byś poleciła Storm czy Oh So Special? :)

Karola pisze...

Fajna kolekcja :)

Zjawa pisze...

te Alverde chętnie bym przygarnęła :) uwielbiam brązy, zwłaszcza matowe :)

Meraja pisze...

Dużo neutrali, ale i kropla szaleństwa :)
U mnie nie ma tak kolorowo ;)

Beauty Wizaż pisze...

ładny zbiorek :)

Małgorzata Palka makeup artist pisze...

sporo tego masz, osobiscie jestem wizażystką i powiem szczerze ze paleta sunkissed dla mnie jest super, owszem sa pewne kolory których nie uzywam ale kilka z nich uzywam jako cień do brwi dzięki któremu fajnie się brwi maluje :)

Karolina Zarębska pisze...

Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.