11 lutego 2012

Mój pieseczek - Musia!

Cześć! Tak sobie myślę, że chyba nigdy nie pokazywałam Wam mojego pieseczka? :) To już starowinka, ma 11 lat. Często kuleje, słuch coraz gorszy, ale nadal zachowuje się jak dziecko :D Musia jest rasy Welsh Corgi Pembroke (w sumie delikatnie zmieszany, jednak weterynarz stwierdził, że jest rasowa). Nie ma rodowodu, jest wzięta ze wsi od rodziny, spod młotka (bo chcieli ją zabić) - miała wtedy koło roku. Żyła z nami ponad 10 lat - 8 marca zawołano ją do Psiego Nieba :(


38 komentarzy:

  1. Uroczy!:)) Uwielbiam pieski. Stukot łapek na parkiecie, zimny nosek i to spojrzenie, kiedy coś jem...;)
    Mój ma prawie 14 lat. Nie wyobrażam sobie co będzie jak odejdzie. Dla mnie nadal jest rudą, puchatą kulką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna psina, poczciwa mordka i ciągle wygląda młodziutko :) taki 'niskopodłogowce' mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna, moja niedawno odeszła, w prawdzie było to miesiąc temu, jednak ból ciągle ten sam :( Dbaj o swoją słodzinkę i ciesz się każdą chwilą, ja żałuje, że tak mało czasu z moją spędzałam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma taki wdzięczny wygląd ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie "niskopodłogowe" psy są słodziutkie! Co do walentynek, wiesz ja jakoś zawsze byłam w ten dzień sama i jakoś nigdy mi to nie przeszkadzało może dlatego, że moi znajomi też byli sami. A teraz chce np z kimś pogadać wyjść to ciagle słysze "jestem z chłopakiem/dziewczyną" bla bla bla. Normalnie działa to na nerwy ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie krótkie nóżki :) urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny piesek :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku Ona jest pięknym słodziakiem! <3 Podrap ją ode mnie za uszkiem! :P :) Szczęściara, że ją uratowaliście... Ludzie są okrutni. :( Ja moją Sabusie, która swoją drogą była bardzo podobna do Twojej Musi też uratowałam. Była przywiązana ze złamaną łapką do śmietnika. :( To był najwspanialszy i najbardziej wdzięczny pies na świecie. Tęsknię za nią.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny jest;)
    Chyba się zakochałam ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka urocza. Mialam kiedys suczke kundelka miala na imie Mucha ale wszyscy i tak mowili Musia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj ♥ Chciałam Cię zaprosić na rozdanie Walentynkowe ♥ Więcej informacji pod tym linkiem ; ))

    http://sandra-lip.blogspot.com/2012/02/rozdanie-strawberrt-cream-zapraszam.html

    Idzie zgarnąć super nagrodę ♥ Zapraszam ! ; * ♥


    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejka piękna :)) dziś tez wstawię zdjęcia mojego psa,bo również na blogu nie pokazywałam :) i rzecz jasna zakupki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajniutki, łapki śmieszne, takie króciutkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. 10 lat - to kawał życia Wam już towarzyszy
    :)
    oby kolejne 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale cudna <3 ja też mam pieska , tylko Kundelka :D ale jest prze-uroczy :D i powiem szczerze , że lepszy od tych rasowych pudli czy buldogów , bo jest mój i zawsze wierny <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki grubiutki :) kochany jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z moją Perełką miałam podobną sytuację, też jest ze wsi, miała zostać zabita, ponieważ ludzie, którzy ją mięli nie mieli pieniędzy na utrzymanie tylu psów, ale jest kundelkiem :) Ma już 3 latka, a przyszła do nas mając zaledwie 4 miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piesek słodki ;* ja również mam pieska 11 nasto letniego ;) i wzięłam ją(bo jest to suczka) ze schroniska ;) czasem "głupieje" jak szczenie ;) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny piesio ;))

    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodka :)
    Ja swojego pieska też wzięłam jak znalazł się w trudnej sytuacji. Nie żałuję tej decyzji. Stał się członkiem rodziny. :) Życia sobie teraz bez niego nie wyobrażam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam psy :D Osobiście posiadam labradorke - ciepłą, rozmiękłą kluskę do której zawsze można się przytulić :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodziutka jest :) I fajnie, że go tak wzięliście :)

    OdpowiedzUsuń
  23. solą też możesz im pomóc, wtedy po namoczeniu lepiej schodzi martwy naskórek:)

    OdpowiedzUsuń
  24. zostałas ostagowana, jestem ciekawa twojego zdania wiec zapraszam do zabawy:0 http://kolorowypieprz.blogspot.com/2012/02/tag-5-kosmetycznych-rzeczy-ktorych.html

    OdpowiedzUsuń
  25. jaki kochany :)))

    ps tu koleżanka z yt :p

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie kundelki są najukochańsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. kocham takie małe psiaki...o jaki ładnyyy

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Bardzo cieszę się, że weszłaś/wszedłeś na mojego bloga. Z każdego sensownego komentarza bardzo się cieszę, więc jeśli zostawiasz coś po sobie to jest mi bardzo miło. Jeśli posiadasz bloga, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że go odszukam i skomentuję ;)

Spam kasuję i na niego nie odpowiadam, więc jeśli chcesz zostawić tylko adres swojego bloga, to nie licz, że na niego wejdę ;)