16 lutego 2012

Color Club: N09 Edie


Ten lakier wygrałam kawał czasu temu w rozdaniu. Z góry mówię, że zdjęcie jest obficie podrasowane Gimpem, ponieważ mój aparat bezczelnie robił z tego koloru niebieskawy seledyn. Nadal nie wygląda tak, jak w rzeczywistości. To po prostu taki intensywny trawiasty kolor, dosyć neonowy i przyciągający wzrok (zazwyczaj nikt nie komentuje koloru moich paznokci, a mając ten usłyszałam od kilku osób, że fajny). Przepraszam za cudowne zdjęcie.

Wadą lakieru jest jego słabe krycie. Ja użyłam trzech warstw emalii, a chciałoby się nałożyć jeszcze jedną. Konsystencja jest dosyć rzadka, lubię taką. Lakier schnie bardzo szybko, więc nakładanie trzech warstw nie zajmuje wcale dużo czasu. Z tego, co wiem, nie są to lakiery tanie - kosztują chyba 15-20zł (jeśli mówię źle, poprawcie mnie). Nie dziwię się zatem, że dziewczyny rzuciły się na te zestawy z TK Maxxa za 37zł. Na drugi dzień widziałam malusieńkie odpryski.

17 komentarzy:

martynkaczarna pisze...

boski efekt!

Wera pisze...

fajny kolor

milusanka pisze...

Ładny kolorek ;)

tysialikethis pisze...

ale zieloniasty ! :)

lejdish pisze...

Ooo, tak wiosennie. Fajny kolor. :) Też chętnie zamieniłabym pączki na pizze czy lasagne no ale cóż... :P

Meraja pisze...

kolor ciekawy, ale nie na moje paznokcie ;) lasagne i pizza... mniam! :) smacznego!

Taml pisze...

ładna zieleń :)

Beauty Wizaż pisze...

fajny mani, bardzo długo już nie miałam nic zielonego na pazurkach :)

Unknown pisze...

Energetycznie :)

Szyman pisze...

podoba mi się :D
obserwuje ;)
Zapraszam do mnie

Angelika pisze...

I jak wzięła (farba syoss) ciemne włoski? I niszczy bardzo czy da się przeżyc??;)

Angelika pisze...

Ja niby też blond, ale zdarza się, że wychodzi na odrostach "kaczka";)

Unknown pisze...

Kolorek ładny, ale jak dla mnie nie na pazurki :))

Anonimowy pisze...

Jaka piękna zieleń,niespotykana:)

SweetPerelka pisze...

ładna zieleń...czuć wiosne :)))

Sabina pisze...

Dlaczego masz takie mokre paluchy? co żeś robiła? :D

Beautiful ladies pisze...

Cudooowny.. :)