2 września 2011

QUIZ: Puder Beauty Finish Cherie nr 57


Przyszła pora na opisanie pudru Beauty Finish Cherie, który dostałam do firmy Quiz. 20g produktu otrzymujemy w dosyć eleganckim kompakcie. W środku mamy lusterko oraz aplikator, który absolutnie nie przypadł mi do gustu. Otrzymałam puder w numerze 57 - jest to jasny odcień.

Kosmetyk ma fajną, aksamitną konsystencję, ale może podkreślać suche skórki. Nie tworzy efektu maski. Ma delikatny pudrowy zapach. Niestety, jak możecie zauważyć na zdjęciu, po jakimś czasie, w opakowaniu tworzą się grudki. Jestem posiadaczką cery suchej, więc nie mam większych problemów ze świeceniem się i używam pudru tylko do utrwalenia makijażu. Sebum zaczyna mi 'wychodzić' po 2-3 godzinach, jednak nie potrzebuję poprawek w ciągu dnia. Jednak puder nie kryje za dobrze, więc jeżeli tego oczekujecie, to się zawiedziecie. Oddałam go mamie ;) Nie znam dokładnej ceny, ale pewnie oscyluje ona w okolicach 5zł.

Mimo że produkt został mi udostępniony za darmo, nie wpływa to w żaden sposób na moją ocenę.

16 komentarzy:

Blisko Lasu pisze...

Faktycznie, jak za te pieniążki bardzo estetyczne opakowanie ;-)

Blisko Lasu pisze...

oTAGowałam Cię ;-)
http://arletaa91.blogspot.com/2011/09/tag.html#comments

zoila pisze...

Całkiem zachęcające- może kiedyś kupię, chyba nada się jako puder do poprawek w ciągu dnia.

Kinga pisze...

ja mam skórę mieszaną i wytrzymuje tak sobie, ale to zalezy od pogody

Ilonciaaa880 pisze...

jej brdzo tani, a wygląda ładnie :)

Malwina pisze...

mnie nie przekonał, w przeciwieństwie do różu:)

WomanLand pisze...

jak tylko spotkam gdzieś tą firmę muszę kupić sobie coś na próbę :) widzę, że cena niska, a jesteś zadowolona to można wypróbować :)
Pozdrawiam:))

Unknown pisze...

Tak, czytałam, dopiero teraz zauważyłam, że pomyliły mi się miesiące ;)

Anonimowy pisze...

ja mam skórę tłustą niestety :)

SweetPerelka pisze...

faktycznie opakowanie jest bardzo eleganckie :)

youcouldbehappy pisze...

fajna alternatywa gdy dysponujemy małą ilością gotówki a puder potrzebny od zaraz :)

Szyman pisze...

zapraszam!
obserwuje , licze na rewanż !!

Karolina pisze...

Te tańsze pudry przeważnie się grudkują... Ale ten wygląda ciekawie, szkoda że kolory takie ciemne

` nitka-frytka ` pisze...

Ciekawie to wyg . :):):)


+ zapr.

Ewu pisze...

Tani, więc można spróbować :)

Kamyczek pisze...

mój niestety jest dla mnie za ciemny :(