21 września 2011

Angelica: Crackle Glaze nr C03

Jakiś czas temu dostałam od Ani mały upominek za uczestniczenie w życiu jej bloga :) W paczuszce kryły się śliczne kolczyki, maseczka oraz złoty lakier pękający, który Wam pokazuję w tym poście.

Wiem, że pewnie nie macie dostępu do tej firmy (bo ja w końcu też nie), ale chciałam Wam chociaż pokazać jak on pęka :) Uważam, że lakier jest bardzo fajny - tworzy ładne pęknięcia, szybko schnie i ma całkiem fajną trwałość.

Pazurki nie wyglądają cudownie, bo zdjęcie nie było robione na świeżo ;)

W przeciwieństwie do innych pękaczy, z którymi miałam do czynienia, ten - do stworzenia ładnych pęknięć - potrzebuje nałożenia go grubą warstwą.

Poza tym bardzo podoba mi się kolor - jest to złoty, z ogromną ilością drobinek - ślicznie wygląda na ciemnych i czerwonych lakierach.

30 komentarzy:

  1. świetnie to wygląda na tym czerwonym! super!

    +zapraszam do mnie
    nothingbutchickens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie kolor i ładnie wyglada z tą czerwienią!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor :D Efekt na paznokciach też jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor. Świetnie pęka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie pęka :) Mój z Adosa taki ładny nie jest...

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie ci popękał :) ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  7. super kolorek::D a zestawienie genialne:)

    http://easystylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny efekt! Uwielbiam lakiery pękające :)

    OdpowiedzUsuń
  9. extra :) strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenie. Z przyjemnością sama bym tego pękacza przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie pęka, wspaniale.
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam koniecznie do mnie:):*:*:*:*:*:

    http://www.fashiondoll.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej, faktycznie wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny kolor :) taki niespotykany..

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba coraz bardziej przekonuję się do pękaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny :) Ale nie znam tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzi fajny lakier:)chociaz ja sama nie posiadam pekajacego lakieru-wole u kogos:)

    http://miscellaneouss93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy efekt. Podoba mi się połączenie czerwieni i złota :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny ten róż na paznokciach... :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Bardzo cieszę się, że weszłaś/wszedłeś na mojego bloga. Z każdego sensownego komentarza bardzo się cieszę, więc jeśli zostawiasz coś po sobie to jest mi bardzo miło. Jeśli posiadasz bloga, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że go odszukam i skomentuję ;)

Spam kasuję i na niego nie odpowiadam, więc jeśli chcesz zostawić tylko adres swojego bloga, to nie licz, że na niego wejdę ;)